مقالات

متنوع ترین شال و روسری ها در کاتلیا

تنوع شال و روسری

اکثر افراد برای هدیه دادن به اطرافیان خود گزینه خرید شال و روسری را انتخاب می کنند. چرا که تنوع شال و روسری بسیار زیاد است. البته که شال و روسری بخش مهمی از صنعت پوشاک و مد می باشد. به طوری که برخی افراد فشن لباس خود را بر اساس شال و روسری انتخاب و اجرا می کنند. لازم است بدانید که در انتخاب شال و روسری چندین فاکتور مهم وجود دارد که در زمان انتخاب مناسب کمک بسزایی می کند.

تنوع در شال و روسری

مهم ترین ویژگی ذاتی در شال و روسری ، جنس پارچه است که انواع مختلفی مانند ابریشم، پنبه، نخ ساتن یا حریر شامل می شود. از معیارهای مهم دیگر اندازه و قواره شال و روسری است که با توجه به مدل بستن آن ها متغیر است. در مرحله بعد فاکتورهایی مثل سن، رنگ پوست و نوع پوشش فرد به شدت در انتخاب طرح و رنگ تاثیر گذار هستند. در آخر باید بپذیریم که مدل ها و شکل و طرح های مختلفی در بازهای زمانی مختلف روی پارچه های شال و روسری به وجود آمده که به عنوان فاکتور مهمی در انتخاب این محصول در نظر گرفته می شود.

روسری کد 317 کاتلیا

رنگ و طرح

به لحاظ طرح و رنگ، شال و روسری یکی از متنوع ترین پوشاک می باشد. به این صورت که می تواند سلیقه های متفاوت را تحت پوشش قرار دهد. از جمله آن ها می توان به طرح های سنتی، مدرن و تک رنگ اشاره کرد.

 

جنس

جنس شال یا روسری از مهم ترین نکات در زمان انتخاب شال و روسری مناسب می باشد. که از میان جنس های حریر، ابریشم، ساتن و نخ می توان انتخاب نمود.

بیشتر بخوانید
مدل های بستن شال شیک و جذاب

 

کیفیت

در زمان خرید دقت کنید تا شال و روسری زده دار، نخ کش، لک، جا به جایی چاپ و….. نداشته باشد.

 

اندازه و قواره

به طور معمول هرچه قواره شال و روسری بزرگتر باشد بهتر و راحت تر می توان آن را سر کرد. در نهایت قواره فاکتوری کاملاً سلیقه ای است.

 

قیمت

از آیتم های بسیار مهم و تاثیرگذار در انتخاب یک برند قیمت مناسب محصولات می باشد. کاتلیا در حوزه بسیار موفق تر از رقبای خود عمل کرده است.

تنوع شال و روسری

سلیقه های متفاوت

تنوع شال و روسری به اندازه ای زیاد است که دست شما را برای انتخاب بین مدل وطرح ها باز می گذارد. و در عین حال تصمیم گیری رابرای شما سخت و دشوار می کند به طور کلی طرح های سنتی مانند طرح بته جقه و گل طرفداران خود را دارد. و برای استفاده روزمره خرید شال و روسری ساده و نخی را پیشنهاد می کنیم که ست کردن آن ها با اکثر مانتوها بسیار شیک و راحت می باشد. ضمن اینکه شال و روسری هایی که طرح های مدرن و جدیدتری دارند مثل اعداد، حروف با توجه به سلیقه فرد درحوزه فشن و مد می تواند جزء انتخاب ها باشد.

خرید شال 344 کاتلیا

شال و روسری هدیه مناسب

از موارد جالبی که در بعضی خانواده ها به چشم می خورد خرید روسری و شال را به عنوان کادو و هدیه انتخاب می کنند. که این انتخاب می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. برخی از افراد دلیل این انتخاب را قیمت مناسب محصولات ذکر کرده اند. برخی دیگر اعتقاد دارند که تنوع شال و روسری به ویژه در طرح و رنگ محدودیت ها در انتخاب گزینه مناسب از بین برده است. در نهایت می توان گفت خرید شال یا خرید روسری به ویژه برای مناسبت های مانند روز مادر، روز دختر و تولد، کادو و هدیه مناسبی است.

بیشتر بخوانید
راهنمای خرید روسری مجلسی

خرید شال طرح آرت

 

برند برتر

از موارد بسیار مهم که شما را در انتخاب محصول مناسب از بین این همه تنوع شال و روسری کمک می کند شناخت کامل و کافی از برند تولید کننده می باشد. خرید از یک برند معتبر و نامی مشخص کننده این است که کیفیت آن مورد تایید سایر افراد جامعه هم بوده است. در بازار فعلی با وجود برند کاتلیا در صنعت شال و روسری امکان انتخاب گزینه های زیادی را به شما می دهد.

با كاتليا روز هارو رنگ آميزى كنيد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *