سلام
از اينكه در حال بازديد از وب سايت كاتليا هستيد بسيار خرسند هستيم.خريد اينترنتى در زندگى هاى پر مشغله امروز بسيار كار گشا و منطقى است ما در كاتليا تلاش داريم تا به بهترين شكل براى شما تجربه خريدى دلچسب و رضايت بخش ايجاد كنيم.
حساب كاربرى مصرف كننده كاتليا
نام كاربرى شما، شماره تلفن همراهتان بوده و رمز ورودتان يك كد ٤ رقمى است كه از طريق سامانه اس ام اس كاتليا براى شما ارسال ميشود و ميتوانيد به اطلاعات اكانت تان دسترسى داشته باشيد.
نوع ارسال محصول به شما

  •  سفارش هاى شما طی 7 روز كارى پس از ثبت نهايى ،تحويل پست داده ميشود (پنجشنبه و جمعه جزء روزهای کاری نیستند).بعد از تحویل به پست، کد های مرسوله داخل سایت قرار میگیرد و پیامک تحویل به پست برای شما ارسال میشود.
  • مشخصات ،آدرس و اطلاعاتی که هنگام ثبت سفارش وارد میکنید پرینت گرفته میشود و روی بسته ی پستیتون چسبانده میشود، لطفا دقیق و کامل اطلاعات را وارد کنید.
  • ارسال به تمام نقاط ايران با پست پيشتاز با هزينه ارسال 40 هزار تومان صورت میگیرد.  برای هر شماره سفارش ثبت شده یک عدد پک پارچه ای کاتلیا ارسال میشود.(در صورت در خواست پک کادویی مقوایی کاتلیا هزینه 30 هزارتومن به مبلغ فاکتور شما اضافه خواهد شد)
  • در صورت نیاز به ارسال با پیک برای مناطق 22 گانه تهران میتوانید هنگام ثبت سفارش گزینه ارسال با پیک را انتخاب کنید. ارسال با پیک در تایرخ انتخاب شده توسط شما صورت میگیرد.
  • شما ميتوانيد در ساعات اداری با تماس با مشاورين فروش ما با شماره 09120251848 در تماس باشید و از طریق پشتیبانی آنلاین پیام ارسال کنید.
  • برای پیگیری سفارش های خود و مشاهده ی وضعيت بسته، شماره سفارش یا شماره تماسی که با آن ثبت سفارش انجام داده اید را داخل فیلد رهگیری سفارش جست و جو کنید.

    مرجوع كردن و امكان تعويض كالا

    آسودگى خاطر و رضايت مشترى همواره جز الويت هاى كاتليا ميباشد به همين دليل براى سهولت در انتخاب مشترى تا ٢٤ ساعت بعد از دريافت بسته پستى امكان تعويض محصولات كاتليا فراهم هست.
    براى باز پس فرستادن كالا كافيست به صورت پست پیشتاز به روش پيش كرايه محصول را به دفتر مركزى كاتليا ارسال كنيد.براى دريافت جزئيات بازگشت و تعویض محصول در پشتیبانی آنلاین پیام دهید.

متاسفانه امكان تعويض يا مرجوعى كالاهايى كه شرايط زير را دارا باشند نخواهيم داشت، زيرا تمام محصولات قبل از ارسال در مرحله كنترل كيفيت چك ميشوند.

  • محصولاتى كه به هر شكل استفاده شده تشخيص داده شوند.
  • محصولاتى نخ كش،كثيف،چروك،بوى عطر يا هر گونه آسيبى نسبت به وضعيت اوليه شان داشته باشند.
  • محصولاتى كه در حراج يا ارسال رايگان خريد شده باشند.
    مالكيت و حق انتشار
    كليه فعايت ها، كالاها و خدمات فروشگاه اينترنتى كاتليا بر حسب مورد اينترنتى از مراجعه مربوط مى باشد و فعاليت هاى اين سايت تابع قوانين و مقرارات جمهورى اسلامى ايران مى باشد.
    حق انتشار كليه طراحى ها و نشانه هاى تجارى ثبت شده و ثبت نشده كه در اين وبسايت استفاده شده متعلق به كاتليا بوده و هرگونه الگو بردارى، كپى بردارى يا انتشارات به هر شكل به صورت كامل يا جزئى از طريق هر كانالى ممنوع و غير اخلاقى بوده و پيگرد قانونى همراه دارد.