مقالات

خرید شال پاییزه ترند

خرید شال پاییزه

شال پاییزی همانگونه که از نام آن پیدا است برای فصل پاییز و زمستان گزینه بسیار مناسبی است. این سبک شال ها در انواع طرح ، رنگ و جنس در بازار موجود می باشند. که تمام سلیقه ها می توانند خرید شال پاییزه خود را براساس استایل و پوشش خود انجام دهند. شال های پاییزه معمولا مانند فصل پاییز در رنگ های متنوع و گرم عرضه می شوند. خرید شال پاییزه علاوه بر گرم کردن سر و گوش های شما سبب تکمیل شدن استایل شما می گردد.

خرید شال پاییزه به صورت اینترنتی

اولین مورد بررسی کیفیت و بافت شال پاییزه است. به این صورت که شما براساس آب و هوا و طبع خود که گرم یا سرد است باید جنس و بافت مناسبی را انتخاب کنید.

قبل از اقدام به خرید شال پاییزه به مدل و سبک پوشش خود توجه کنید. اگر استایل شما رسمی است از شال های اسپرت و خیلی شلوغ بهتر است استفاده نکنید. در واقع شما باید براساس نوع استایل خود و تیپ روزانه یکی از انواع شال های زمستانه را انتخاب کنید.

باید با توجه به رنگ دیگر لباس های خود رنگ شال مناسب را انتخاب کنید. از دیگر نکات مهم در انتخاب رنگ شال توجه به رنگ پوست است. به طور مثال اگر پوست شما سبزه است شال های پاییزه رنگ روشن برای شما مناسب تر هستند.

قیمت شال پاییزه به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مهم ترین آن ها جنس و کیفیت شال است. کاملا مشخص است شال هایی که کیفیت متریال آن ها بهتر است قیمت بالاتری نیز دارند.

شال پاییزی طوسی زیبا

انواع شال پاییزه

شال نخی پاییزه

شال نخی پاییزه تراکم و ضخامت بیشتری به نسبت نخ معمولی دارند. این شال ها ایستایی خیلی خوبی روی سر دارند و اصلا سر نیستند. این نوع شال به عنوان یک شال روزانه و پرکاربرد ،مناسب مناطق معتدل و همچنین روزهایی است که هوا خیلی سرد نیست.

شال ژاکارد

منظور از ژاکارد بافت روی خود پارچه است. ویژگی اصلی پارچه ژاکارد را می توان همین دانست که طرح آن چاپ یا گلدوزی نیست و در داخل خود پارچه است. شال های ژاکارد پاییزه به دلیل سادگی و زیبایی که دارند یکی از موارد پرطرفدار بین بانوان هستند. این مدل شال و روسری دوام و ماندگاری بالایی دارند و کاملا شیک ،براق و مجلسی هستند.

شال موهر

شال های موهر پاییزه در ضخامت های مختلف ظریف تا پشمی و کلفت در بازار موجود هستند. معمولا این شال ها دارای منگوله و یا ریشه دار هستند. البته که این نوع شال در چند سال اخیر بسیار ترند شده است. این جنس شال معمولا طرح های متنوع و رنگ های گوناگونی دارند و شما می توانید طرح و رنگ مناسب استایل خود را پیدا کنید.

خرید پاییزی

نکته مهم

برای خرید شال پاییزه ابتدا باید به دیگر اجزای استایلتان توجه کنید. اگر استایل شما دارای رنگ های خنثی مثل طوسی ،کرم ، مشکی و… است از شال های رنگ گرم و طرحدار استفاده کنید. اما اگر استایل شما طرحدار، چهارخونه، چند رنگ و… است شال های ساده و شال تک رنگ انتخاب بهتری است. در فروشگاه کاتلیا انواع شال پاییزه جدید، ساده و طرحدار موجود است و شما به راحتی می توانید مدل مناسب استایل خود را انتخاب کنید.

شال پاییزی

قیمت شال پاییزه

زمانی که در فصل پاییز برای خرید شال پاییزه راهی فروشگاه می شوید و یا قصد دارید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید باید توجه کنید که انواع مختلفی از شال پاییزی در بازار موجود است. به طور کلی خرید شال به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند کیفیت جنس، طرح ، مدل را می توان نام برد. در فروشگاه شال و روسری کاتلیا انواع شال پاییزی و شال زمستانی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت موجود می باشد و شما خیلی راحت می توانید از طریق سایت خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *