مقالات

راهنمای کامل برای خرید شال پلیسه

خرید شال پلیسه

تعریف شال پلیسه، برخی از پارچه های شال را پیلی یا تا می زنند که در این صورت شال پلیسه پدید می آید. کیفیت این شال به نوع جنس پارچه و ضخامت آن بستگی دارد. در صورت خرید شال پلیسه با کیفیت، نگرانی برای از بین رفتن پیلی ها وجود ندارد. داشتن شال پلیسه در رنگ ها متنوع و مختلف می تواند استایل متفاوتی را برای شما بسازد.

دلایل خرید شال پلیسه

شال و روسری پلیسه بسیار در بین خانم ها و دختران جوان طرفدار پیدا کرده است. مخصوصا در فصل بهار و تابستان که به استایل جذابیت خاصی می دهند و تنوع رنگی بالایی دارند، یا تک رنگ هستند و یا طیفی هستند.

از شال پلیسه در استایل ها مختلف می توان استفاده کرد. در استایل ها اسپرت و استایل کژوال یا حتی در استایل ها رسمی و مجلسی کاربرد دارد. نکته مهم در نگهداری شال پلیسه نحوه نگهداری و شستشو آن می باشد.

شال پلیسه از جهت جنس پارچه در چند دسته قرار می گیرد.

  • نخی : این جنس شال برای استایل ها اسپرت و کژوال مناسب می باشد.
  • حریر : جنس لطیف برای استایل ها رسمی کاربرد دارد.
  • ابریشم : مناسب برای استایل ها مجلسی است.

شال پلیسه

ویژگی ها

شال پلیسه جنس لطیف و نرمی دارند بسیار سبک و راحت بوده و مناسب تمامی فصول سال می باشند چرا که در ضخامت های مختلف تولید شده اند. از این رو بسیار با کیفیت و با دوام هستند و به راحتی روی سر می مانند و اصلا سر نمی خورند.

همانطور که بیان شد این نوع شال مناسب تمام سنین است و شما می توانید برای استفاده روزمره و حتی در مهمانی ها از شال پلیسه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
انتخاب شال و روسری شیک

شال پلیسه تنها مناسب فصل گرم نیستند. بلکه طراحان این تدبیر را اندیشیده اند که برای فصل سرد از پارچه ضخیم تر استفاده می کنند. تا در نهایت بتوانید در فصل ها سرد سال برای تکمیل استایل خودتان از آن بهره ببرید.

نکته : شال پلیسه برای افرادی که صورتی لاغر دارند و تمایل دارند صورتشان درشت تر دیده شود گزینه بسیار خوبی می باشد. چرا که خطای دید باعث درشت تر شدن صورت شما می شود. در واقع شال های که دارای خط های افقی هستند صورت شما را توپر نشان می دهد.

شال پلیسه خردلی

پارچه های مناسب پلیسه کدامند؟

پارچه پلی استر یا الیاف مصنوعی از مناسب ترین پارچه ها برای پلیسه شدن است. چرا که به صورت دائمی و همیشگی پلیسه می شوند. ضمن اینکه پارچه ها ابریشم برای پلیسه شدن مناسب می باشند.

نحوه ایجاد پیلی ها

این نوع شال و روسری ها توسط دستگاه ها پلیسه دار می شوند. که می توان نوع بزرگی و کوچکی پلیسه را با این دستگاه های دیجیتال انتخاب کرد. هر چه دستگاه مرغوب تری برای این کار استفاده شود بنابراین پلیسه های محکم تری خواهیم داشت و با چند بار شستن از بین نخواهند رفت و باز نمی شوند.

شال پلیسه سبز چمنی

طریقه شستشو شال پلیسه

بسیاری از بانوان نگران شستشو شال پلیسه هستند. لازم است بدانید که در زمان شستشو این شال دقت کافی را داشته باشید چرا که امکان دارد شال پلیسه شما خراب شود. درجه گرمای آب از ۳۰ درجه سانتی گراد بیشتر نشود. در ضمن سعی کنید شال پلیسه را به آرامی و با دست بشویید تا ظاهر زیبای آن دچار تغییر نشود.

بیشتر بخوانید
استایل مینیمال ساده و شیک کاتلیا

هرگز از آب خیلی داغ برای شستشوی شال پلیسه استفاده ننمایید. همچنین برای گرفتن آب شال پلیسه هیچ گاه آن را فشار ندهید یا به اصطلاح نچلانید. هیچ گاه پلیسه ها را روی بند باز نکنید و بگذارید همان طور که شکل اصلی شال هست خشک شود.

شال پلیسه

جمع بندی

رنگ بندی های کامل و شاد آن باعث شده تا به راحتی و با هر سلیقه ای بتوانید آن را تهیه کرده و با استایل های مختلف به راحتی ست می شوند و جذابیت زیادی را به شما هدیه می دهند. برای خرید شال پلیسه با کیفیت و رنگ ها شاد می توانید به سایت کاتلیا مراجعه کنید و از بین طیف گسترده ای خرید شال و روسری خود را انجام دهید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *