مقالات

شال به رنگ کاتلیا

رنگ شال مناسب

یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن استایل زیبا و شیک انتخاب رنگ شال مناسب با پوست صورت است. از آنجایی که شال و روسری جزء مهم ترین اکسسوری های هستند که هارمونی آن با سایر لباس ها و پوست صورت اهمیت بالایی دارد بیشتر خانم های خوش پوش ترجیح می دهند که رنگ روسری یا شال خود را با رنگ دیگر لباس هایشان ست کنند. در حالی که بسیار اهمیت دارد که این رنگ متناسب با رنگ پوست صورتتان باشد.

قواعد انتخاب رنگ شال مناسب با رنگ پوست

پوست افراد دارای رنگ های طبیعی می باشد که به طور معمول رنگ پوست افراد را می توان به رنگ ها  روشن، تیره و متوسط نیز طبقه بندی کرد. هنگام انتخاب رنگ شال و روسری باید رنگ پوست را در نظر گرفت. می توانید بر این اساس مشتریان خود را راهنمایی کنید تا به انتخاب درست دست پیدا کنند.

رنگ شال برای پوست سفید

بهترین گزینه رنگ شال مناسب برای پوست سفید یا روشن می تواند رنگ های شاد و پر رنگ مانند قرمز، آبی یا سبز می باشد. و بهتر است از رنگ های خیلی روشن و یا خیلی کمرنگ استفاده نکنید. چرا که این رنگ ها امکان دارد پوست شما را بی حال تر نشان دهد. البته می توانید از رنگ های روشن اما طرح دار استفاده کنید.

رنگ شال مناسب

رنگ شال برای پوست گندمی

برای پوست های که رنگ متوسطی دارند نه خیلی روشن و نه خیلی تیره هستند می توانند از طیف وسیعی رنگی انتخاب نمایند. به طور مثال می توانند به سراغ رنگ های آجری، سرمه ای یا زرشکی بروند. برای این رنگ از پوست به این شکل است که اگر رنگ شال روشن باشد رنگ پوست صورت را روشن تر نشان می دهد و همچنین اگر رنگ تیره انتخاب کنید رنگ پوست را به سمت تیره تر متمایل می کند.

بیشتر بخوانید
شال های پاییزه کاتلیا

رنگ شال مناسب

رنگ شال برای پوست سبزه

افرادی که رنگ پوستشان سبزه است به سراغ رنگ شال های مات و کدر نروند چرا که این رنگ ها باعث می شوند بازتاب رنگ شال و روسری درخشش طبیعی پوست این افراد را از بین ببرد. به طور مثال برای این افراد رنگ های نزدیک به خاکی و ارغوانی و بنفش می تواند رنگ شال مناسب باشد و زیبایی آن ها را دو چندان کند.

رنگ شال مناسب

چند نکته مهم در انتخاب رنگ شال

  • انتخاب رنگ شال و روسری به صورت تک رنگ سبب می شود صورت شما لاغر به نظر برسد.
  • نکته دیگر افرادی که صورت استخوانی دارند می توانند شال با طرح های شلوغ گل یا اشکال هندسی را انتخاب کنند.
  • البته مشتریان می توانند رنگ شال خود را با رنگ لاک ناخن، رژلب یا کیف خود ست کنند.
جمع بندی

با توجه به آنچه در این متن گفته شد اگر به دنبال انتخاب رنگ شال مناسب با استایل جدید خودتان هستید قواعد بالا را در نظر بگیرید تا متفاوت و خاص به چشم بیایید. از آنجایی که روسری و شال یکی از مهم ترین اکسسوری ها در تیپ افراد است و بیش از همه جزئیات دیگر در ظاهر دیده می شود در نهایت به سراغ خرید شال و روسری های با کیفیت کاتلیا بروید که خوش پوشی شما را ارتقا می دهد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *