مقالات

محبوبیت روسری قواره بزرگ

روسری قواره بزرگ

روسری قواره بزرگ یکی از انواع محبوب و پرطرفدار روسری است. در زمان خرید شال و روسری آیتم های مانند جنس و رنگ همچنین طرح و اندازه همه باید بررسی شوند. روسری از جمله پوشاکی است که به دلیل کاربرد زیادی که دارد هر خانمی چندین روسری در کشو و کمد خود دارد. و مناسب با موقعیتی که می خواهد در آن قرار گیرد انتخاب می کند. سایز روسری از موارد مهم است که روسری در سایزها کوچک ، متوسط و بزرگ به بازار عرضه می شود.

ویژگی های روسری قواره بزرگ

جنس

انتخاب جنس مناسب برای روسری بیشتر از هر چیزی بستگی به فصل دارد. به طوری که این سایز روسری مانند دیگر روسری ها در انواع جنس ها در بازار موجود هستند. از آنجایی که نگهداری روسری قواره بزرگ روی سر کمی سخت تر می باشد. اما افراد به دنبال جنسی هستند که روی سر لیز نخورد یعنی ایستایی خوبی داشته باشد که روسری قواره بزرگ این قابلیت را دارد.

جنس موهر پارچه پشمی و ضخیمی است که مناسب برای استفاده در فصل سرد سال می باشد. این نوع پارچه نرم است امکان لیز خوردن ندارد و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

جنس نخی بسیار سبک و پرطرفدار به خصوص برای روزها گرم سال می باشد اصلا لیز نمی خورد. البته روسری نخی با ضخامت زیاد نیز انتخاب راحت و خوبی برای روزهای سرد سال است. که هم گرم و در عین حال راحت و سبک است.

جنس ابریشم به عنوان روسری یک انتخاب خوب برای مجالس و مهمانی ها می باشد. روسری ابریشم امکان دارد کمی از روی سر لیز بخورد. اگر طرفدار استایل رسمی و کلاسیک هستید روسری ابریشم بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید
راهنمای خرید روسری دخترانه

روسرس شیک

سایز

از طرح و رنگ و جنس روسری که عبور کنیم هر خانمی برای کمد لباس ها خود احتیاج به روسری در سایز ها مختلف از کوچک ،متوسط و بزرگ دارد. چرا که هر کدام از این سایزها برای یک نوع از تیپ و استایل مناسب می باشد. اما در این بین روسری قواره بزرگ طرفداران بیشتری دارد. سایز این روسری 135 در 135 سانتی متر می باشد. البته که این نوع روسری در جنس ها مختلف تولید و به بازار عرضه می شود و برحسب نوع پارچه و ضخامتی که دارند برای فصل ها مختلف کاربرد دارند.

روسری بنفش

دلایل انتخاب روسری قواره بزرگ

از محبوب بودن این نوع روسری در بین بانوان گفتیم. اما از دلایل این محبوبیت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت ست شدن با انواع استایل : برحسب نوع جنس و طرحی که برای روسری خود انتخاب می کنید روسری قواره بزرگ برای انواع استایل کژوال و استایل رسمی و… کاربرد دارد.
  • قابلیت بستن و گره زدن در مدل ها مختلف : با داشتن یک روسری قواره بزرگ دست شما برای انواع گره زدن باز است. می توانید انواع مدل ها بستن روسری را امتحان کنید. حتی بدون گره آن را به زیبایی روی شانه مخالف خود بندازید و نگران باز شدن نباشید.
  • بهتر از جهت حجاب : با توجه به اینکه روسری قواره بزرگ برای خانم هایی که دغدغه پوشیدگی دارند انتخاب بهتر و راحت تری است.

روسری قواره بزرگ

خرید روسری

برای خرید شال و روسری بهتر است به سراغ برندی بروید که از آن قبلا خرید کرده اید و تجربه خوبی از آن دارید. کاتلیا با سابقه و فعالیتی که در صنعت شال و روسری دارد از برندها شناخته شده و محبوب در بین بانوان می باشد. این امکان را به شما می‌دهد تا به روسری‌های مختلف با جنس‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های گوناگون دسترسی داشته باشید. در صورتی که قصد خرید روسری قواره بزرگ را دارید می توانید به سایت  www.cattleyastyle.com و به دسته بندی روسری مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید
آشنایی با رنگ های پرطرفدار روسری، رنگ های ترند
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *