مقالات

طرح های پلنگی کاتلیا

شال و روسری پلنگی

شال و روسری پلنگی از دسته طرح های پرطرفدار در بین مخاطبان خاص پسند می باشد. به طور کلی طرح پلنگی همیشه شیک و فاخر و برای افرادی که به لاکچری بودن علاقه دارند مناسب است. در این طرح ترکیب رنگ زرد و مشکی توجه ها رو به خود جلب می کند و حس قدرت ،نفوذ ناپذیری و غرور را انتقال می دهد. در واقع مشابه از حیوانات در طبیعت مانند ببر،پلنگ که دارای اقتدار خاصی هستند.

شال و روسری پلنگی

نحوه ست کردن شال و روسری پلنگی

در واقع این طرح در جنس ها مختلف نخی و ابریشم و حتی پشمی نیز وجود دارد. البته بیشتر از طرح پلنگی در فصل ها سرد سال استفاده می شود. اما جنس ها حریر و ابریشم را می توان برای استایل ها مجلسی و در فصل گرم سال مورد استفاده قرار داد.

بیشتر بخوانید
کاتلیا، راهنمای جنس شال مناسب هر فصل

نکته دیگری که به جذابیت طرح پلنگی کمک می کند که سایر اکسسوری ها خود مانند کمربند یا کش مو و… را نیز از طرح پلنگی انتخاب کنید.

طرح پلنگی ،طرح شلوغ و نامنظمی نیست و انرژی خوبی به مخاطب منعکس می کند. رنگ های مثل کرم ،قهوه ای و مشکی با این طرح همخوانی دارند و می توانید استایل مونوکروم مشکی ،سفید یا شتری با شال و روسری پلنگی ست کنید.

بهترین رنگ برای ست کردن با شال و روسری پلنگی رنگ ها گرم مانند زرد ،نارنجی است.

شال و روسری پلنگی

طرح پلنگی در رنگ ها و مدل ها مختلفی وجود دارد و رنگ پوست شما در خرید شال و روسری پلنگی که انتخاب می کنید بسیار تاثیرگذار است.

دقت داشته باشید که طرح پلنگی را بهتر است با لباس های ساده و تک رنگ ست شود. در یک قانون کلی استفاده از رنگ ها خنثی سفید و سیاه یا ترکیب این دو رنگ مناسب ترین گزینه برای ست کردن با طرح پلنگی می باشد.

قوانین درست برای هماهنگی بیشتر

با توجه به اینکه پارچه طرح پلنگی مورد استفاده شما، دارای چه رنگی می باشد. می توانید لباس ها دیگر را با آن هماهنگ کنید. برای مثال اگر شال یا روسری شما پلنگی است بهتر است شومیز ساده یا بلوز ساده را انتخاب کنید.
در خصوص رنگ این لباس دقت داشته باشید که بهتر است از رنگ ها هماهنگ تیره و روشن استفاده نمایید. این روش ست کردن در استایل مینیمال بیشتر دیده می شود. که برحسب علاقه شما می تواند تغییر کند در انتخاب رنگ ها دقت نمایید در فصل زمستان از رنگ ها گرم مانند نارنجی و قهوه ای بهره بگیرید. ضمن اینکه کفش ها استفاده شده و شلوارها استفاده شده بسیار مهم هستند که باید با استایل هماهنگ شوند.

بیشتر بخوانید
انتخاب کلاه زمستانی

شال و روسری پلنگی

در نظر داشته باشید تا حدود بسیار زیادی این موارد به سلیقه افراد بستگی دارد. یکی از انواع این روسری ها که می توانید در سالیان زیاد بدون از مد افتادن، از آن استفاده کنید، روسری با طرح پلنگی و البته قواره بزرگ است. رنگ های متنوعی از این محصول، با جنس های مختلف و حتی ابعاد بسیاری را می توانید خریداری نموده و با انواع لباس های دیگر ست کنید و در مهمانی ها زیبا تر از قبل و شیک تر ظاهر شوید.

جمع بندی

برای سر کردن شال و روسری پلنگی مانند هر استایل دیگر لازم است که اصول و قواعد این ست را بدانید. چرا که اگر ست کردن طرح پلنگی با روانشناسی رنگ ها همراه نشود و از ست اصولی آگاهی نداشته باشید نمی توانید استایل شایسته و جذابی را برای خودتان ایجاد کنید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *