مقالات

راهنمای خرید شال و روسری ترند

شال و روسری ترند

شال و روسری از مهم ترین آیتم ها پوشش بانوان است که دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. که برحسب شرایط آب و هوا و فصول گرم و سرد سال انتخاب ها متفاوت می باشد. به طوری که در زمان انتخاب بسیاری از بانوان جوان طرفدار شال و روسری ترند و مد روز می باشند.

استفاده از شال در بین بانوان جوان بسیار متداول می باشد به همین خاطر محبوبیت آن بیشتر از روسری می باشد. ضمن اینکه طراحان و تولید کنندگان همیشه سعی دارند تا به روزترین در مدل و طرح ها مختلف را متناسب با شرایط و تغییرات آب و هوا تولید کنند.

بیبی اسکارف پیچازی

شال و روسری ترند براساس جنس

ابریشم

استفاده از پارچه ابریشم برای شال و روسری پاییزی انتخاب مناسبی می باشد. این نوع پارچه گران قیمت و فوق العاده شیک و زیبا می باشد.

پتویی

در واقع شال ها پشمی چهارخانه است که در اصطلاح به آن پتویی می گویند. برای روزهای سرد و پیاده روی گزینه بسیار می باشد. این جنس از شال و روسری برای هر نوع استایلی مناسب است.

بیشتر بخوانید
پاییزی به رنگ و سبک، کاتلیا
نخی

این جنس از زیر مجموعه پارچه ها پنبه ای می باشد. جنس نخی به راحتی اتو می شود و کمتر از سایر جنس ها سر می خورد. به علاوه اینکه سبک، لطیف و نرم است و از بهترین گزینه ها برای فصل پاییز و زمستان می باشد.

تارتان

در زمان قدیم این نوع پارچه از پشم بافته می شدند که بسیار ضخیم و گرم بودند این پارچه در جنس ها مختلفی تولید می شود. معمولا از این جنس در فصل پاییز و زمستان استفاده می شود که جذابیت بیشتری به استایل شما می بخشد.

موهر

به طور کلی شال و روسری از این جنس با اکثر استایل ها مانند اسپرت ، مجلسی و مهمانی به راحتی ست می شود. شال و روسری های موهر در عین لطافت و سبک بودن از گرمای خوبی برخوردارند و شما می توانید شال و روسری های موهر را به عنوان شال گردن یا رویه بر روی شال و روسری های نازک خود استفاده کنید و از استایل زمستانه خود لذت ببرید.

شال و روسری ترند

شال و روسری ترند براساس رنگ

قهوه ای

این رنگ در فصل پاییز بسیار محبوب است که می توانید با سفید انواع طیف ها کرم و بژ به راحتی ست کنید.

سرخابی و بنفش

این رنگ ها را می توانید با انواع طیف رنگی بنفش،یاسی و صورتی ست کنید. همچنین انتخاب درستی برای ترکیب با رنگ ها سفید، خاکستری و قرمز می باشد.

نارنجی

رنگ نارنجی در فصل پاییز انتخاب کاملا درستی می باشد. رنگ های که برای ست نارنجی می توانید استفاده کنید کرم ،قهوه ای ،آبی و… که می توانند یک استایل زیبا و خاص را برای شما خلق کند.

بیشتر بخوانید
ست کردن استایل زمستانی
قرمز

یکی از رنگ های پرطرفدار و مناسب شال و روسری پاییز، که با این رنگ می توانید استایلی فوق العاده شیک و منحصر به فردی داشته باشید. می توانید استایل مونوکروم قرمز را با این رنگ شال ست کنید.

شال پلنگی خاص

اهمیت انتخاب شال و روسری ترند

همیشه بانوان علاقه داشته اند تا استایلی به روز و چشمگیر داشته باشند به همین دلیل به دنبال رنگ ها و مدل های شال و روسری ترند سال هستند. تا اینگونه بتوانند ظاهری خاص و شیک را برای خود رقم بزنند چرا که علاقه بسیاری به شیک پوشی دارند. همان طور که می دانید یکی از مهمترین پوشاک در لباس های بانوان شال و روسری می باشد. چرا که نزدیکی آن به صورت باعث شده تا روی زیبایی چهره تاثیر گذار باشند.

جمع بندی

بانوان جوان برای شیک پوش بودن و داشتن استایل متفاوت و خاص اهمیت بالایی قائل هستند. به همین جهت شال و روسری ترند و به روز داشتن را در استایل بسیار مهم می دانند و به دنبال آن هستند که حتما با مد روز پیش بروند. مجموعه کاتلیا با تنوع گسترده ای از شال و روسری سعی دارد تا هر نوع سلیقه ای را تحت پوشش قرار دهد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *