مقالات

baby scarf شیک کاتلیا

استایل روسری کوچک

امروزه تنوع در بستن روسری به یکی از جنبه های مد و فشن تبدیل شده است. یکی از آیتم های که به شما کمک می کند تا ظاهری شیک و با نمک داشته باشید استایل با روسری کوچک است که امسال خیلی ترند شده. روش های مختلفی برای بستن روسری کوتاه وجود دارد. که در افزایش جذابیت و زیبایی ظاهری شما موثر می باشد.

روسری های کوچک در جنس و طرح های مختلفی مانند ساتن ، حریر ، نخی و… وجود دارند. به طوری که این روسری ها را می توان در مدل های مختلفی سر کرد. اما بهترین مدل بستن به شکلی است که با فرم صورت شما تناسب داشته باشد. استفاده از روسری های کوچک کاتلیا با جنس ساتن و ابریشمی در داشتن یک استایل شیک و فاخر بسیار کاربردی می باشد.

استایل با روسری کوچک

روش های بستن و استایل با روسری کوچک

یکی از جدید ترین مدل های که امسال بسیار توسط افراد مشهور مورد استفاده قرار گرفت بستن روسری کوچک به پشت سر می باشد. این مدل بستن روسری را می توانید برای اواخر بهار و تابستان بکار بگیرید. از جهتی بستن روسری به پشت سر به یکی از ترند های تزئین موها در سال 2021 تبدیل شد. به ویژه این مدل برای مهمانی های خودمانی بسیار مناسب می باشد.

یک مدل دیگر برای بستن روسری قواره کوچک به صورت گره زدن روسری از بغل است. به این شکل که یک دور دور گردن بپیچید و بعد از بغل گره بزنید.

روسری کوچک

بهترین مدل بستن روسری کوچک برای خانم های که صورت گرد دارند به این ترتیب است. که روسری کامل دور سر و دور چانه شما را بپوشاند تا صورت شما ظریف تر و کوچک تر نشان داده شود.

بیشتر بخوانید
شال به رنگ کاتلیا

یکی از استایل های روسری کوچک که می تواند به عنوان دستمال گردن باشد. شما می توانید از روسری به عنوان دستمال گردن و همراه با یک کت و شلوار یا کت و دامن زیبا استفاده کنید. برای این کار توجه داشته باشید که حتماً رنگ روسری مورد نظر شما با رنگ لباسی که انتخاب می کنید، همخوانی داشته باشد. این کار موجب می ‌شود تا در مهمانی ها هم به روزتر و هم زیباتر به نظر برسید و هم از گردنتان در برابر سرما محافظت کنید.

از دیگر مدل های بستن روسری کوچک می توان به مدل پاپیونی بالای سر ، بستن روسری به صورت هد بند، مدل گل رز، بستن به شکل دستار ، مدل گره پشت سر و…. اشاره نمود.

استایل با روسری کوچک

 

نکات

برای بستن baby Scarf بهتر است به مدل یقه مانتوی خود دقت کنید و سعی نمایید به نحوی روسری را ببندید که مدل یقه لباستان مشخص باشد و در زیر روسری گم نگردد.

برای تابستان بهتر است از روسری های قواره کوچک نخی استفاده کنید. چرا که به دلیل خنک بودن از تعریق مو و سر جلوگیری می کند.

baby scarf

جمع بندی

روسری های کوچک یکی از ترندهای روسری در فصل تابستان و بهار هستند. استایل با روسری کوچک به جذابیت و شیک به روز بودن تیپ شما می افزاید. به طوری که می توانید با یاد گرفتن بستن انواع مدل این روسری استایل خودتان را با یک روسری ساده فوق العاده زیبا و شیک نمایید.

 

4/5 (1 نظر)
4/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *