مقالات

کاتلیا با طرح روسری توپ توپی

امروزه استایل افراد یکی از مهم ترین فاکتورها در ظاهر محسوب می شود. بنابراین فردی که می خواهد با بهترین استایل به چشم بیاید در مورد اصول ست کردن لباس ها با یکدیگر باید اطلاعات داشته باشد. در بین انواع طرح های مختلف شال و روسری که امروزه ترند شده روسری توپ توپی یکی از پرطرفدارترین ها می باشد.

نقش توپ توپی از جمله طرح های نوستالژیک مربوط به دهه های گذشته میلادی است. که همراه ترندهای سال 2019 دوباره مد شد تا محبوبیت گذشته خود را بار دیگر تکرار کند. این طرح برای فصل های گرم سال و تابستان بسیار مناسب است.

روسری توپ توپی

طرح محبوب روسری توپ توپی

یکی از طرح های که مورد استقبال عموم قرار گرفته روسری توپ توپی با رنگ بندی سفید و مشکی است. این نوع از روسری را می توان به راحتی با انواع رنگ مانتو و پیراهن مشکی در مکان های رسمی ،مجلسی و روزانه استفاده کنید. که به شدت استایل زیبا و شیکی را برایتان ایجاد می کند.

نوع جنس

یکی از موارد مهم که در خرید شال و روسری اهمیت دارد انتخاب جنس آن می باشد. در دوخت روسری از انواع پارچه های مختلف مثل نخ ،حریر ،ساتن،ابریشم استفاده می شود. که هر کدام از این الیاف به صورت خالص و یا ترکیبی در دوخت روسری می تواند استفاده شود. انتخاب هر کدام از این جنس ها بسته به شرایط و سلیقه فرد متفاوت می باشد.

روسری توپ توپی

اصول ست کردن

رنگ این مدل روسری را باید متناسب با رنگ پوشش انتخاب کنید که به طور معمول رنگ مانتو و پیراهن در الویت قرار دارد که با رنگ روسری ست شود.

بیشتر بخوانید
مد و فشن را با کاتلیا تجربه کنید.

یکی از محبوب ترین طرح ها روسری توپ توپی با ترکیب رنگ سفید و مشکی است که می توان با انواع رنگ ها پوششی ست کرد.

در بین جنس های مختلف نمونه نخی بهترین گزینه برای استفاده روزمره  نسبت به سایر جنس ها مانند حریر و ساتن است.

با توجه به طرح دار بودن روسری توپ توپی بهتر است در قسمت مانتو، پیراهن خود از طرح های ساده و یکدست استفاده کنید. کاربرد مانتو طرح دار با این روسری ظاهری شلوغ ایجاد می کند که جذابیت چندانی ندارد.

اندازه توپ هایی که در این مدل به کار می رود متنوع است شعاع توپ ها در اندازه های کوچک ،متوسط و بزرگ طراحی می شوند. که هر کدام جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند ست کردن درست این مدل ها با سایز توپ های مختلف در زیبایی کلی استایل تاثیر بالایی دارد.

روسری

نکته : آیتم‌هایی با نقش توپ توپی ریز، اندام را جمع و جور می‌کنند، در حالی که توپ توپ های درشت، اندام را پر‎تر و حجیم‌‎تر نشان خواهد داد.

نکاتی در مورد استایل با روسری توپ توپی

جالب است بدانید که استایل صرفاً شامل انتخاب آیتم ها و ست کردن آن ها با هم نمی شود. بلکه استایل مو، انتخاب اکسسوری و نحوه آرایش را هم شامل می شود. پس اگر می خواهید لباس توپ توپی بپوشید بهتر است بی خیال لباس ها و آیتم های پر زرق و برق یا شینیون مو شوید. در کل بهتر است از آیتم های تک رنگ و مینیمال به همراه روسری توپ توپی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
روسری مشکی طرح دار جذاب و شیک کاتلیا

روسری توپ توپی

برای مثال اگر طرفدار استایل مینیمال هستید، آیتم های کوچک تر مانند کفش یا کیف دستی  را می توانید به این سبک انتخاب کنید. ولی اگر این سبک را نمی پسندید می توانید برای مثال روپوش یا کت توپ توپی بپوشید یا پیراهن تابستانی خود را با نقش توپ توپی انتخاب کنید.

روسری

استفاده از اکسسوری

اکسسوری‌هایی که همان نقش توپ توپی را دارند مانند هد‌بند، یا دست‌بند، گردنبند‌های پارچه‌ای. ست لباس توپ توپی را با اضافه کردن اکسسوری‌های ساده و تک‌رنگی مانند کمربندی که رنگ متضاد زمینه یا هم‌ رنگ با توپ ها دارد. یا حتی استفاده از کفش با رنگ‌های شاد و کیف دستی می‌تواند استایل را بسیار جذاب‌تر و چشم‌گیر‌تر کند.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *