مقالات

نحوه ست کردن با روسری قواره کوچک

روسری قواره کوچک

روسری یکی از اجزای مهم استایل شما می باشد و توجه به ست بودن و مناسب بودن رنگ و نوع و مدل آن در ظاهر شما بسیار تاثیرگذار است. روسری قواره کوچک که امسال بسیار ترند شده و طرفدار زیادی پیدا کرده است. از این سبک روسری می توان در مهمانی ها، قرار دوستانه و رسمی استفاده کرد و همچنین با لباس ها کژوال ست کرد. در واقع شما این مدل روسری را حتی در فشن و مد دنیا مشاهده می کنید.

نکته : روسری قواره کوچک را می توان در انواع جنس پارچه مشاهده کرد. البته که بیشترین کاربرد را پارچه ها حریر ،ساتن، نخ در انواع طرحدار و ساده موجود می باشد.

بیشتر بخوانید
انتخاب و خرید از کالکشن روسری عید

نحوه ست کردن روسری قواره کوچک

  • بسیاری از بازیگران هالیوود در فیلم ها از روسری قواره کوچک برای استایل بانوان استفاده می کنند. این سبک روسری را می توان با شومیز اور سایز ،مانتو کتی ، با دامن و مانتو و لباس ها کژوال ست کرد.
  • پیراهن نخی ،پیراهن ها سنتی، شومیز و دامن ست کرد
  • بانوانی که علاقه به پوشیدن پیراهن و دامن برای استایل بیرون دارند می توانند به راحتی و به زیبایی این نوع روسری ها را سر کنند.
  • این استایل با پیراهن های مجلسی فیت تن بسیار شیک و جذاب می شود.

روسری قواره کوچک جذاب

سه استایل متفاوت

امروزه استایل ها فانتزی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از اجزای مهم این استایل بیبی اسکارف  است که برای داشتن یک استایل فانتزی و در عین حال شیک می باشد. که از کت کوتاه همراه با یک شلوار مناسب استفاده کرد و در کنار آن از یک کیف کوچک دستی و دستکش مناسب بهره گرفت. در نهایت یک استایل فانتزی و جذاب داشته باشید.

استفاده از عینک آفتابی در کنار روسری قواره کوچک در جذابیت استایل شما تاثیر بسزایی دارد. به علاوه می توانید از یک دامن جذاب و شومیز زیبا در کنار مینی اسکارف استفاده کنید.

استفاده از پیراهن ها چهارخانه و راه راه در کنار این سبک روسری بسیار جذاب به نظر می رسد. در کنار آن می توانید از انواع اکسسوری که حالت مکمل دارند استفاده کنید.

بیبی اسکارف دوست داشتنی

روسری فانتزی

  • روسری قواره کوچک یک روسری ژورنالی و برای استایل ها فانتزی می باشد.
  • این روسری ها نازک و بسیار کوتاه هستند.
  • این روسری را می توان با دستکش هم جنس خودش که یک ست مجلسی می شود پوشید.
بیشتر بخوانید
سبک و استایل مونوکروم

روسری مینی قلبی

نحوه بستن روسری قواره کوچک

برخی از بانوان فکر می کنند این مدل روسری آن ها را در بستن و گره زدن روسری محدود می کند و نمی توانند از روش ها متنوع برای بستن این مدل روسری ها استفاده کنند. اما برعکس روسری قواره کوچک را می توان به شیوه ها خلاقانه بست تا زیبایی شما را تکمیل کند. تنها کافی است رنگ و طرح مناسب را انتخاب کنید.

می توانید به شیوه کلاسیک روسری قواره کوچک را در قسمت جلو و در واقع زیر گلو گره بزنید.

می توانید از این روسری به عنوان دستمال سر استفاده کنید و آن را پشت سر خود گر بزنید.

روش دیگر که پیش روی دارید این است که روسری قواره کوچک را دور گردن خود بپیچانید و گره شل بزنید.

این مدل روسری را می توانید به شکل توربان روی سر ببندید.

بسیاری از استایلیست ها از این روسری برای بستن دور مچ دست یا به عنوان اکسسوری برای کیف استفاده می کنند.

برای خرید شال و روسری به راحتی می توانید به سایت کاتلیا مراجعه نمایید و از بین تنوع طرح ها محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *