مقالات

روش ست کردن شال با مانتو

ست کردن شال با مانتو

زمانی بعد از پوشیدن یک دست لباس شیک و زیبا به نظر می رسید که تمام آیتم ها لباس شما با هم هماهنگ باشند. چه از جهت جنس و طرح و چه از جهت رنگ در اینجا ست کردن شال با مانتو اهمیت پیدا می کند. در زمان انتخاب در ابتدا به هم خوانی رنگ ها توجه داشته باشید و بعد از آن حتما دقت کنید که چه رنگی به استایل شما می آید و ظاهر شیک و بی نقص برایتان می سازد. در آخر به رنگ پوست و فرم صورت خود توجه داشته باشید تا در خرید شال و روسری موفق عمل کنید.

بیشتر بخوانید
زیبایی با شال های تک رنگ کاتلیا

تناسب رنگ در پوشش افراد تاثیرگذار است که مهم ترین اصل برای داشتن استایلی زیبا و شیک می باشد. ست کردن شال با مانتو کار سختی نیست در صورتی که به نکات ریز توجه کرده باشید دارای ظاهر شیک و زیبا می باشید.

ست کردن شال با مانتو

قوانین ست کردن شال با مانتو

در زمان ها گذشته بیشتر بانوان از رنگ ها مشکی استفاده می کردند. اما امروزه رنگ ها متنوع و شادی در دسترس قرار دارد. تا افراد استایل متفاوتی را تجربه کنند. برای ست کردن شال با مانتو در قدم اول باید دقت کنید که اگر از مانتو ها شلوغ طرح دار و پر از رنگ انتخاب می کنید بهتر است از شال ساده و تک رنگ استفاده کنید تا ظاهر خود را شلوغ نکنید. و اگر به دنبال مانتوها ساده هستید می توانید با خرید شال و روسری طرح دار استایل خاص و متفاوتی داشته باشید.

اگر از دسته بانوان هستید که شال ها تک رنگ انتخاب می کنید. بهتر است اصول ست کردن آن را بدانید و به دنبال رنگی باشید که در دسته طیف رنگی مانتو شما باشد. و بهتر است بدانید ته رنگ ها می توانند انتخاب خوبی باشند. به طور مثال اگر مانتو شما نارنجی است می توانید از نارنجی روشن یا تیره تر استفاده کنید. این نوع ست کردن شال با مانتو ظاهر شما را زیبا و جذاب می کند.

شال بافت چهارخانه کرم

اگر از شال سفید یا مشکی در پوشش خود استفاده می کنید دست شما باز است و می توانید هر رنگ مانتویی را انتخاب کنید. البته که این ست می تواند مورد علاقه بانوانی باشد که مانتوها روشن و رنگی به تن می کنند. به علاوه از رنگ ها خنثی می توانید برای ست کردن شال با مانتو ها رنگی مختلف استفاده کنید. ضمن اینکه بهتر است رنگ شال با مانتو شما دقیقا یکسان نباشد. چرا که یکدست بودن رنگ شال و مانتو می تواند استایل شما را خسته کننده کند.

بیشتر بخوانید
راهنمای خرید شال و روسری ترند

شال پاییزه

ترکیب رنگ ها در کنار یکدیگر

  • رنگ قرمز با گروه رنگ هایی مانند سبز، طوسی،سفید و مشکی
  • رنگ آبی با رنگ ها تیره و روشن به راحتی ست می شود از دسته رنگ ها صورتی ، سفید،نارنجی ،قرمز ،رنگ ها خنثی
  • رنگ سبز این رنگ در کنار رنگ ها بنفش ، زرد، مشکی می تواند فوق العاده باشد.
  • رنگ صورتی در کنار رنگ ها خنثی خاکستری ،کرم و سید یک ست جذاب ایجاد می کند.

نکات کلیدی و کاربردی

  1. اگر دوست دارید استایل مونوکروم و تک رنگ داشته باشید سعی کنید از اکسسوری ها و جواهرات شاین استفاده نکنید.
  2. رنگ ها پاستلی را می توانید با یکدیگر ست کنید. به راحتی می توانید از ترکیب رنگ ها پاستلی در استایل خود استفاده کنید.
  3. برای ست کردن شال با مانتو به رنگ ها مناسب هر فصل و همچنین رنگ سال دقت کنید. تا بتوانید رنگ لباس خود را از بین این رنگ ها انتخاب نمایید.

شال جذاب

جمع بندی

شال جزئی از پوشش بانوان ایرانی می باشد. که دنیای گسترده ای از طرح و رنگ را شامل می شود. که نحوه ست کردن آن با سایر لباس ها به سلیقه هر فرد و دانستن یکسری از نکات که در بالا گفته شد برمی گردد. کاتلیا شال و روسری ها متنوع و با کیفیت را طراحی و تولید و به مشتریان عرضه می کند.

5/5 (1 نظر)
5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *