مقالات

نحوه ست کردن شال و روسری با مانتو بلند

شال و روسری با مانتو بلند

شال و روسری از اجزاء پوشاک بانوان می باشد که باید با وسواس خاصی انتخاب شود. چرا که هم به عنوان یک اکسسوری برای بانوان کاربرد دارد و هم به زیبایی استایل آن ها بسیار کمک می کند. در زمان خرید شال و روسری مدل ،رنگ و جنس آن از مهمترین فاکتورها به حساب می آید. چرا که شال و روسری نزدیکی زیادی به پوست و چهره شما دارند و باید به صورتی انتخاب شوند که به زیبایی چهره شما بی افزاید. ست کردن شال و روسری با مانتو بلند برای داشتن استایل شیک و جذاب بسیار کمک کننده است.

بیشتر بخوانید
زیبایی با شال های تک رنگ کاتلیا

شال و روسری با مانتو بلند

مانتو بلند در بین بانوان طرفداران زیادی دارد به صورتی که امروزه بسیاری از مانتوها تابستانی در اندازه ها بلند تولید و روانه بازار می شوند. چرا که این مانتوها می توانند به زیبایی و جذابیت استایل شما کمک فراوانی کنند. در حالی که به این سبک علاقه دارید باید نحوه ست کردن شال و روسری با مانتو بلند را بدانید تا بتوانید ظاهری زیبا داشته باشید. ضمن اینکه ست کردن کیف و کفش در کنار مانتو بلند و شال و روسری می تواند استایل شما را خاص کند.

شال بافت چهارخانه کرم قهوه ای

مانتو بلند مناسب چه افرادی است؟

  • افرادی که دارای قد کوتاه هستند می توانند از مانتو بلند استفاده کنند چرا که اندام و قد آن ها کشیده تر نشان می دهد.
  • افرادی که قد بلند دارند می توانند از مانتو بلند تا زیر زانو استفاده کنند تا استایل خود را با فرم بدنشان تنظیم کنند.
  • بانوانی که اندام درشت و چاقی دارند نباید از مانتو خیلی کوتاه استفاده کنند. چرا که این مدل مانتو ها آن ها را کوتاه نشان می دهد. در عین حال مانتوهای بلند باطرح راه راه انتخاب بسیار مناسبی می باشد که قد و اندامشان را باریک نشان می دهد.

ست کردن با رنگ مانتو

انتخاب اندازه مانتو همانطور که گفته شد به اندام و قد شما بستگی دارد. اگر قد بلند دارید به دنبال مانتوها کوتاه یا تا زیر زانو باشید. اگر قد کوتاه دارید شال و روسری را با مانتو بلند بپوشید و البته انتخاب رنگ شال و روسری با مانتو بستگی به سلیقه شما دارد و اینکه رنگ ها که ست می کنید هم خوانی داشته باشد. به علاوه به جنس مانتو و شال و روسری دقت داشته باشید به طور مثال شال نخی را با مانتو نخی ست کنید تا ظاهر زیبا و جذاب داشته باشید.

بیشتر بخوانید
کاتلیا مناسب همه افراد با هر سلیقه ای

شال بافت

کدامیک شال یا روسری

افرادی که مانتو بلند می پوشند علاقه دارند بدانند این نوع مانتو با شال بهتر است یا روسری؟ در پاسخ می توان گفت هر دو آن ها دنیای خودشان را دارند و انتخاب مدل و طرح شال و روسری سلیقه ای می باشد و نوع بستن آن تاثیر زیادی روی ظاهر شما دارد. اگر قصد شرکت در مراسم رسمی را دارید به دنبال خرید روسری ابریشم یا ساتن باشید که در کنار مانتو بلند استایل شما را منحصر به فرد می کند. و اگر در مکان ها عمومی قرار دارید بهتر است شال و روسری با رنگ ها شاد و ساده را با مانتو بلند ست کنید تا استایل زیبا و خاص داشته باشید.

شال ها پاییزه

جمع بندی

شال و روسری از دسته پوشاکی هستند که بسیار در چشم هستند و در ظاهر و تیپ شما تاثیر فراوانی دارد. انتخاب از میان دنیای گسترده طرح و رنگ شال و روسری بسته به سلیقه شما دارد. در کنار آن لازم است که از اصول ست کردن آگاهی داشته باشید تا به بهترین شکل استایل خود را خلق کنید. مجموعه کاتلیا در زمینه شال و روسری فعالیت دارد که دارای طرح های بیشماری و متناسب با سلیقه همه افراد می باشد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *