مقالات

استایل با شال بافت

از مهم ترین لباس ها در استایل بانوان ایرانی مانتو در کنار شال و روسری است. یکی از دغدغه های بانوان جوان استایل با شال بافت است. چرا که به خاطر یقه مانتو، بزرگ بودن شال بافت و پوشیدن لباس های کلفت زیاد ست کردن کار ساده ای نمی باشد.

شال‌های بافت از گذشته تا به امروز از مورد توجه‌ترین شال‌های زمستانی بوده و هستند. انواع بافت‌های ساده با ریشه و بدون ریشه از جمله مدل‌های ترند امسال هستند. شال بافتنی ساده همچنین انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های رسمی هستند. به طور کلی اگر قصد استفاده از شال برای موقعیت‌های رسمی دارید، سعی کنید از مدل‌های ساده استفاده کنید. همچنین سعی کنید نحوه بستن شال نیز ساده و متعارف باشد. ساده‌ترین حالت بستن شال  به این گونه است که یک طرف شال را به پشت بیندازید و طرف دیگر را در قسمت جلوی بدن رها کنید.

استایل با شال بافت

راهنمای استایل با شال بافت

شال بافت  در کنار سایر لباس ها زمستانی با آمدن فصل سرد رنگ و بوی خاصی را به استایل شما می بخشد. شال ها می توانند رنگ تیره یا روشن داشته باشند که هر کدام بنا بر سلیقه شما انتخاب می شود. اما اگر می خواهید یک حالت خاص داشته باشید رنگ شال را متفاوت از سایر لباس های خود مانند پالتو کیف و کفش و سایر اکسسوری انتخاب کنید. اگر می خواهید ظاهر معمولی داشته باشید رنگ آن را متناسب با سایر لوازم خود انتخاب کنید و اینگونه هارمونی مورد نظر خود را تکمیل کنید.

رنگ شال

برای انتخاب استایل با شال بافت بهتر است به رنگ پوست خود دقت کنید. معمولا افرادی که رنگ پوست روشن دارند بهتر است رنگ های تیره و جیغ را خریداری کنند و برعکس کسانی که رنگ های تیره تر دارند از رنگ روشن استفاده کنند. همیشه تضاد جذابیت ایجاد می کند. ضمن اینکه می توانید شال را با کلاه خود ست کنید و به طور کلی استایل شال و کلاه  داشته باشید.

بیشتر بخوانید
سبک و استایل های با حجاب و پوشیده

استایل مونوکروم یا تک رنگ ساده که بسیار جمع و جور و مینیمال است برای شال بافت مناسب می باشد. تنها تلاش لازم این است که تناژ مناسب را در کمد لباس خود پیدا کنید. شال بافت که اکثرا ارزان قیمت نیستند و این دسته از شال ها که سایز بزرگی دارند و به شکلی طراحی شده است تا آن را دور گردن بیندازید و احساس گرما را به شما القا کند.

شال چهارخانه

طرح شال چهارخانه یا شطرنجی که از دسته شال ها کلاسیک هستند هیچ وقت قدیمی نمی شوند. و هیچ چیز بیشتر از شال چهارخانه حس زمستان را منتقل نمی کند می توانید رنگ شال را با رنگ تونیک خود ست کنید.

شال بافت

نکات مهم

شال های بافت یا همان شال زمستانی بسیار کاربردی هستند. همچنین این تنوع طرح و مدل، می‌تواند انتخاب شما را بسیار راحت کند. گرچه در این میان، برای تکمیل استایل با شال بافت باید به نکات مهمی توجه داشت.

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام پوشیدن شال باید به آن توجه داشته باشید راحتی شماست. یکی از ویژگی‌هایی که ممکن است این راحتی را از شما سلب کند، ابعاد شال است. به عنوان مثال شال که طول و عرض زیادی دارند، آزادی عمل را از شما می‌گیرند. همچنین شال کوتاه و کوچک نیز ظاهر خوبی به استایل شما نمی‌دهند و معذب کننده هستند. پس به ابعاد شال گردنتان اهمیت زیادی بدهید.

نکته مورد توجه بعدی در مورد جنس شال است. بهتر است در فصل‌هایی که خیلی سرد نیستند مانند بهار و پاییز از شال‌هایی که جنس پارچه نازک‌تری دارند، مانند پارچه کشمیر استفاده کنید. شال نسبتا نازک همچنین ایست بهتر، زیبایی و راحتی بیشتری دارند. نکات مهم مربوط به شال بافت ، به سراغ طرح و رنگ شال و تناسب آن با استایلی که قرار است داشته باشید.

بیشتر بخوانید
نحوه استایل با کلاه زمستانی

شال بافت

جمع بندی

کاتلیا انواع شال بافت وشال زمستانی را در طرح و رنگ ها متنوع و جذاب که مناسب فصل سرد سال برای سلیقه ها مختلف مورد پسند می باشد را عرضه می نماید تا بتوانید استایل فوق العاده ای را خلق نمایید.

 

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *