مقالات

راهنمای بهترین ست شال با مانتو

بهترین ست شال با مانتو

شال و روسری برای بانوان جزء جدا نشدنی از استایل است ضمن اینکه اهمیت بالایی هم دارد. این که بتوانید برای هر موقعیت و مکانی که در آن قرار می گیرید استایل متناسب با آن را انتخاب کنید بسیار اهمیت دارد. به طور کلی چند نوع استایل داریم استایل روزمره و محل کار و استایل مجلسی و مهمانی که باید بتوانید بهترین ست شال با مانتو را انتخاب کنید تا در میان جمع متفاوت و خاص باشید. ما در این متن قصد داریم استایل شال با مانتو در رنگ ها ترند و جذاب بیان کنیم تا شما عزیزان ازاین ترکیب ها برای سبک پوشش خودتان بهره ببرید.

بهترین ست شال با مانتو

شال مشکی

همه بانوان در کمد خود یک مدل شال مشکی دارند. چرا که این رنگ به سادگی با تمام مانتوها ست می شود. به ویژه برای استایل کردن با مانتو مجلسی بسیار مناسب می باشد. رنگ مشکی طرفداران بی شماری دارد و به استایل شما جذابیت و شیک بودن را می بخشد. البته بهتر است رنگ شال با رنگ مانتو متفاوت باشد تا احساس خستگی را القا نکند.

شال پاستلی

رنگ ها پاستلی از صورتی و آبی و بنفش ملایم شکل می گیرد. که ترکیب این طیف رنگی با رنگ خنثی طوسی بسیار ترند و اسپرت می باشد. طوسی از رنگ ها کاربردی که در استایل روزانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

شال های با رنگ خنثی

یکی از بهترین ست شال با مانتو که می توان اشاره کرد ترکیب شال با رنگ ها طوسی، مشکی و سفید با مانتو رنگ زرد جلوه خیرکننده ای دارد و این رنگ ها در کنار یکدیگر به خوبی می درخشد.

بیشتر بخوانید
شناختن استایل رسمی

بهترین ست شال با مانتو

شال سبز

رنگ سبز مانند طوسی یکی از رنگ‌های پرطرفدار و پر فروش می‌باشد. برای هماهنگ کردن این رنگ با مانتو می‌توانید از رنگ‌‌های مشکی، سفید، طوسی و خاکستری، نارنجی، زرد، کرم و قرمز استفاده نمایید. ست کردن شال سبز با این رنگ‌ها جذابیت استایل شما را دوچندان می‌کند.

شال سفید

یک شال با رنگ سفید می‌تواند با مشکی، طوسی، زرد، نارنجی، آبی، سرمه‌ای، سبز، صورتی و دیگر رنگ‌ها ست شود. رنگ سفید تنها با خودش ست خوبی نخواهد شد. استفاده از مانتوهایی که در آن رنگ‌های ترکیبی به کار رفته است برای شال سفید گزینه مناسبی است و جذابیت استایل شما را دوچندان می‌کند.

شال صورتی

شال به رنگ صورتی در بین دختران جوان محبوبیت زیادی دارد. برای ست کردن آن با مانتو می‌توانید رنگ طوسی، آبی، سفید، کرم، مشکی، سبز، زرد، را انتخاب کنید. بهترین روش ست کردن شال با مانتو به رنگ صورتی استفاده از رنگ طوسی است که یکی از بهترین ست‌ها می‌باشد و باعث می‌شود استایلی شیک داشته باشید.

ست شال صورتی با مانتو

نکات کلیدی برای استایل کردن شال با مانتو

بهترین کار این است که رنگ ها را در کنار یکدیگر امتحان کنید. از آنجایی که تمرین و تکرار کمک می کند رنگ هایی که با یکدیگر همخوانی دارند شناسایی کنید.

یکی دیگر از ترفندها برای داشتن بهترین ست شال با مانتو استفاده از رنگ های مشابه است. به طور مثال مانتو ذغالی را با شال طوسی روشن و شلوار جین طوسی ست کنید. شاید در نظرتان این ست بسیار سرد باشد اما می توانید از یک کیف با رنگ گرم مانند قرمز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
شناختن استایل کژوال

از رنگ های مکمل بهره بگیرید رنگ هایی که تضاد بصری دارند کمک می کند استایلی شیک و امروزی داشته باشید. البته بهتر است درصد بیشتری را به یک رنگ اختصاص دهید.

پوشیدن شال های طرحدار در کنار مانتوهای ساده یکی از ایده های محبوب است.

براساس تغییر فصل نوع استایل و سبک پوشش خود را پیش ببرید. از رنگ های محبوب هر فصل بهره ببرید. برای مثال در فصل پاییز از شال پاییزه با رنگ های نارنجی ، قرمز، کرم و برای فصل زمستان از شال زمستانی با رنگ مشکی ،قهوه ای و طوسی استفاده کنید.

ست شال با مانتو

جمع بندی

در این مطلب سعی شد تا بهترین ست شال با مانتو و ترکیب های رنگی مکمل و جذاب را به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانستن این ست ها بتوانید استایل جذاب و خاصی را خلق کنید و از آن لذت ببرید. برای خرید شال و روسری متنوع و شیک تنها کافی است به سایت به نشانی  www.cattleyastyle.com  مراجعه کنید و به صورت آنلاین و بدون هیچگونه دغدغه ای خرید خود را انجام دهید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *