مقالات

شال حریر شیشه ای مجلسی

شال حریر شیشه ای

شال حریر شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها برای حضور در مجالس و مهمانی ها می باشد. چرا که این شال بسیار شیک است و به جذابیت شما می افزاید. شال حریر از دسته شال های مجلسی و لاکچری محسوب می شود. می توانید آن را در هر سن و سالی که باشید برای مهمانی ها رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار دهید. این شال زیبا مناسب چهار فصل به خصوص فصل بهار و تابستان و به قدری خنک و سبک است که احساس نمی کنید شال روی سر دارید.

بیشتر بخوانید
روسری طرح دار متنوع کاتلیا

معرفی شال حریر شیشه ای

همانطور که از نام این شال مشخص است مانند شیشه شفاف بوده و آن را با نام شال حریر کریستالی نیز می شناسند. در واقع این سبک شال ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد. در عین حال تنوع بالایی دارد. قطعا این شال برای مراسم ها رسمی گزینه مناسبی خواهد بود. امروزه شال حریر در بین بانوان جوان طرفداران زیادی پیدا کرده است و هر روز که می گذرد به تعداد استقبال کنندگان افزوده می شود.

شال حریر مجلسی

ویژگی شال حریر شیشه ای

از مشخصه های این شال که پارچه آن با داشتن آهار سبب شده میزان لختی آن کم شود. شال حریر مناسب فصل بهار و تابستان می باشد. این شال دارای شفافیتی است که زیبایی آن را دوچندان می کند. این محصول بسیار سبک و خنک بوده و نوعی شال مجلسی و نیمه مجلسی می باشد. این مدل شال مناسب برای تمام سنین و در طرح و رنگ های متنوعی تولید می شود.

خرید شال حریر

لازم است تا محصولات شال و روسری خود را از فروشگاه های معتبر وشناخته شده و برند خریداری کنید. کاتلیا از برندهای محبوب در بین مشتریان می باشد که می توانید برای خرید شال و روسری به این فروشگاه مراجعه نمایید و یا از طریق سایت خرید اینترنتی داشته باشید. برای خرید شال حریر شیشه ای باید به کیفیت شال توجه ویژه ای داشته باشید. بدون تردید خرید این نوع شال و استفاده از آن استایل شیک و زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شال حریر شیشه ای

قیمت شال

همانطور که می دانید تنوع بالایی از طرح و رنگ شال حریر شیشه ای وجود دارد. ضمن اینکه تولید کنندگان زیادی در این عرصه رقابت می کنند. لازم به ذکر است که کیفیت شال همه تولید کنندگان یکسان نیست در نهایت قیمت این محصول به عوامل متعددی بستگی دارد. برای خرید شال حریر شیشه ای با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب می توانید از طریق سایت کاتلیا اقدام کنید.

بیشتر بخوانید
شال مشکی جذاب و پرطرفدار

نحوه شستشو شال

این شال ظریف و حساس را با مایع شوینده لباس و با دست بشورید. دقت داشته باشید که شال را نچلانید چون بافت شال آسیب می بیند. بهتر است برای خشک شدن در مجاورت هوای آزاد قرار گیرد و خشک شود یا اینکه با اتو با درجه حرارت پایین چین و چروک شال را از بین ببرید.

شال حریر

جمع بندی

با وجود تمام توضیحاتی که در بالا بیان شد حتما لازم است که یک شال حریر شیشه ای در کمد لباس خود داشته باشید که بتوانید در استایل های مختلف آن را ست کنید. فروشگاه کاتلیا ترند ترین رنگ های این سبک شال را برای شما عزیزان فراهم آورده است. تا بتوانید استایل شیک و جذاب برای خود خلق نمایید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *