مقالات

استایل کردن مانتو کتی با شال یا روسری؟

انتخاب اینکه مانتو کتی با شال یا روسری بپوشید بستگی به موارد مختلفی دارد. قبل از این مرحله لازم است از خود بپرسید مانتو کتی را برای چه جای می خواهید بپوشید؟ اگر برای یک رویداد مهم یا قرار کاری می خواهید مانتو کتی بپوشید بهتر است از روسری قواره کوچک استفاده کنید. اگر تمایل دارید شال بپوشید شال ساده و مونوکروم بهترین انتخاب می باشد.

در سال های اخیر مانتو کتی بسیار ترند بوده و در بین بانوان خوش استایل محبوب شده است. در صورتی که دوست دارید استایل شیک خاص و متفاوت داشته باشید. باید بدانید این مدل مانتو با کدام نوع پوشش سر، شال یا روسری بهترست می شود.

مانتو کتی با شال یا روسری بهتر است ست کنیم؟

اگر برای رفتن به مهمانی، قرار دوستانه یا خرید حاضر می شوید از یک شال یا روسری نخی استفاده کنید. چرا که الیاف نخی تنفس پذیری بالایی دارند و از همه مهم تر مناسب چهار فصل هستند. در نهایت اگر برای استفاده روزمره و طولانی مدت به دنبال ستی با مانتو کتی هستید شال گزینه مناسب تری می باشد.

مورد مهم در انتخاب شال یا روسری برای ست کردن با مانتو کتی ، مدل و سبک کت شما می باشد. در واقع پوشیدن یک آیتم کژوال در کنار یک آیتم کاملا کلاسیک زیبایی چندانی نخواهد داشت. پیشنهاد می شود با مانتو کتی که الگو و پارچه اسپرتی دارد شال اسپرت را انتخاب کنید و با کت کلاسیک روسری یا شال حریر و ابریشم.

مانتو کتی با شال یا روسری

مانتو کتی کوتاه با شال یا روسری

یکی از ترندهای پرطرفدار امروزه روسری قواره کوچک یا همان baby scarf است. این مدل از روسری ها با مانتو کتی های کوتاه به خوبی هارمونی دارند و ست می شوند. برای تکمیل این ست از شلوار بوت کات، چاک دار یا مام استایل استفاده کنید و با داشتن یک کیف دستی وستای استایل خود را تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید
راهنمای خرید روسری مجلسی

مانتو کتی با رنگ ها شاد و پرانرژی

از ترندهای زیبا و جدید امروزه، حضور رنگ های شاد و جیغ در مانتوها می باشد. شاید فکر کنید با مانتو کتی جیغ تنها شال یا روسری ساده و تک رنگ جالب می شود اما تنها یک گزینه پیشنهادی است. شما می توانید از شال و روسری طرح دار و شاد کنار مانتو کتی رنگ شاد استفاده کنید. یادگیری هارمونی رنگ ها در این مورد بسیار کمک کننده است.

مانتو کتی با شال یا روسری

استایل کردن شال یا روسری با کت و شلوار ست

اگر کت و شلوار اداری یا فرم کلاسیک می پوشید و برای ست کردن آن نمی دانید از روسری یا شال استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم روسری مدیوم را انتخاب کنید. اما اگر از کت و شلوار ست اسپرت می پوشید می توانید از شال استفاده کنید.

مانتو مجلسی با شال یا روسری

برای استایل کردن با مانتو مجلسی خیلی تفاوت نمی کند از شال یا روسری استفاده کنید. تنها این مورد را در نظر داشته باشید که جنس، طرح و رنگ شال و روسری حتما باید با مانتو مجلسی به خوبی هماهنگ شود.

به طور کلی روسری رسمیت بیشتری به نسبت شال دارد. در نهایت چه شال یا روسری باید براساس فرم صورت وسلیقه شما انتخاب شود.

مانتو کتی با شال یا روسری

جمع بندی

برای خرید شال و روسری با کیفیت و در طرح و رنگ های متنوع و بسیار جذاب می توانید به سایت فروشگاه کاتلیا مراجعه نمایید. با وجود گستردگی طرح ها و رنگ ها که تمامی سلیقه ها را در بر می گیرد. می توانید خرید آنلاین داشته باشید و استایل شیک و جدیدی را برای خود خلق نمایید.

بیشتر بخوانید
راهنمای بهترین ست شال با مانتو
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *