مقالات

راهنمای استایل مانتو بلند با شال و روسری

استایل مانتو بلند با شال و روسری

شال و روسری بخش جدا نشدنی از استایل بانوان می باشد. که نحوه ست کردن آن با سایر لباس ها بسیار مهم می باشد. در این متن قصد داریم نحوه استایل مانتو بلند با شال و روسری را مورد بررسی قرار گرفته و اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار علاقمندان و بانوان شیک پوش قرار می دهیم.

یکی از اصول اولیه برای بانوان اصول ست کردن شال و روسری در طرح و رنگ های مختلف با دیگر البسه به خصوص مانتو می باشد تا در نهایت بتوانند استایل شیک و جذاب ایجاد نمایند.

استایل مانتو بلند با شال و روسری

مانتوهای بلند در بین بانوان بسیار پرطرفدار هستند چرا که مانتو بلند می توانند به زیبایی و جذابیت استایل شما بی افزاید. در کنار مانتو احتیاج به شال و روسری می باشد که از بین تنوع گسترده دنیای شال و روسری باید بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید. به علاوه این موارد داشتن کیف و کفش ست و همچنین استفاده از اکسسوری بسیار مهم می باشد.

استفاده از مانتو بلند برای چه افرادی پیشنهاد می شود؟

  • افرادی که دارای قد کوتاه هستند چرا که اندام و قد آن را کشیده تر نشان می دهد.
  • افرادی که قد بلندی نیز دارند می توانند از مانتو بلند استفاده کنند تا استایل خود را با فرم بدن تنظیم کنند و زیبا تر ظاهر شوند.
  • بانوانی که اندام درشت دارند بهتر است از مانتو خیلی کوتاه استفاده نکنند چرا که این سبک آن ها را بیشتر کوتاه نشان می دهد.

استایل مانتو بلند با شال و روسری

استایل مانتو بلند با شال یا روسری، کدامیک بهتر است؟

در جواب این پرسش می توان گفت هر دوی آن ها شال و روسری می تواند مناسب باشد. هر کدام آن ها دنیای زیبای خودشان را دارند و در نهایت انتخاب مدل و طرح شال و روسری کاملا سلیقه ای می باشد. در کنار آن نحوه بستن شال و روسری بسیار تاثیرگذار بر روی ظاهر می باشد. اگر می خواهید در یک مراسم رسمی حضور پیدا کنید انتخاب روسری ابریشم در کنار مانتو بلند استایل شما را خاص جلوه می دهد. اگر قصد دارید در مکان های عمومی و قرار های دوستانه حضور پیدا کنید. بهتر است استایل مانتو بلند با شال در طرح و رنگ های شاد و ساده ست کنید تا استایل شیک داشته باشید.

بیشتر بخوانید
کاتلیا را هدیه دهید.

نکته مهم برای ست کردن شال و روسری

دو فاکتور مهم که باید همیشه در زمان خرید شال و روسری در نظر داشته باشید.

انتخاب براساس رنگ پوست

اگر رنگ پوست شما گرم است به دنبال خرید شال و روسری با رنگ های مانند نارنجی ، قرمز ، صورتی باشید. اگر رنگ پوست شما سرد است بهتر است از رنگ های مانند سبز، آبی استفاده کنید.

انتخاب براساس نحوه ست کردن با رنگ مانتو

انتخاب مانتو که براساس نوع اندام و قد شما می باشد که بتوانید به زیبایی ظاهر خود بی افزاید. در کنار مانتو انتخاب شال و روسری بستگی به سلیقه شخصی فرد دارد. در عین حال بهتر است به رنگ مانتو خود توجه داشته باشید تا بتوانید بین مانتو و شال و روسری هارمونی ایجاد کنید. همچنین دقت به جنس از آیتم های مهم می باشد اینکه جنس مانتو با شال و روسری، هم خوانی داشته باشد به زیبایی و جذابیت شما بسیار کمک می کند.

استایل مانتو بلند با شال و روسری

توجه

اگر علاقمند به استایل مانتو بلند با شال و روسری هستید پشنهاد می شود از شال برای ست کردن با مانتو بلند استفاده کنید. یا اینکه از روسری هایی در اندازه های بزرگ نیز گزینه خوبی برای مانتو بلند می باشد. اما دقت داشته باشید از روسری قواره کوچک یا همان baby scarf  برای استایل با مانتو بلند استفاده نکنید چرا که برای تکمیل این سبک پوشش گزینه مناسبی نمی باشد .

جمع بندی

با توجه به تمامی توضیحاتی که در بالا بیان شد. در صورتی که قصد خرید شال و روسری از طرح و رنگ های متنوع و جذاب را دارید می توانید به سایت فروشگاه شال و روسری کاتلیا مراجعه نمایید. و بدون دردسر و نگرانی از جهت ترافیک شهری و جلوگیری از هدر رفتن زمان به راحتی می توانید خرید آنلاین انجام دهید.

بیشتر بخوانید
پاییز با شال ها کاتلیا
‫0/5 ‫(0 نظر)
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *