مقالات

بررسی انواع استایل با شال تک رنگ

استایل با شال تک رنگ

امروزه با وجود تنوع و گستردگی شال و روسری انتخاب درست آن ها از اهمیت بالایی برخودار است. ضمن اینکه پیدا کردن شالی که بتواند مناسب با سلیقه و تفکر شما باشد یک مهارت است. در این متن می خواهیم به استایل با شال تک رنگ بپردازیم و نحوه ست کردن آن به چه شکل است.

شال تک رنگ

شال تک رنگ ساده در واقع شالی که بدون طراحی شلوغ و رنگ بندی زیاد باشد. در واقع شال هایی که به طور یک دست و یک رنگ می باشند.

 

استایل با شال تک رنگ و ساده

در این بخش سعی داریم به استایل مناسب با شال تک رنگ و ساده بپردازیم. با توضیح اینکه هر استایلی با شال ساده چگونه می تواند، نظر دیگران را جلب نماید.

استایل کژوال

کژوال از پرطرفدارترین استایل ها به شمار می آید. در این سبک لباس های راحتی و غیر رسمی می پوشند. استایل کژوال مربوط به جنسیت خاصی نیست و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. برای انتخاب شال تک رنگ ساده در ابتدا باید به رنگ پوست خود دقت کنید. بعد از آن به رنگ استایلی که انتخاب کرده اید که آیا این رنگ شال برای این استایل مناسب است یا خیر؟ اما رنگ هایی که طراحان در استایل کژوال استفاده می کنند از طیف رنگ ها زرد، نارنجی ،قهوه ای، آبی آسمانی ،سفید یا سبز می باشد.

شال ساده تک رنگ سرمه ای

استایل مینیمال

این استایل در معنای کلمه به مفهوم سادگی می باشد. این سبک پوشش از رنگ بندی کمتری برخوردار می باشد و باید از لباس های انتخاب کنید که طراحی شلوغی نداشته باشد. ترکیب رنگ های مورد استفاده در استایل مینیمال رنگ های ملایم می باشد. رنگ های پاستیلی مثل سبز روشن، آبی ملایم، صورتی کم رنگ، سفید و مشکی مات، خاکستری روشن، از دسته رنگ ها مورد استفاده در استایل مینیمال می باشد.

بیشتر بخوانید
انتخاب روسری شیک

شال تک رنگ

استایل ماکسیمال

سبک استایل ماکسیمال دقیقا مخالف استایل مینیمال است. در این سبک از رنگ های تیره زیاد استفاده می شود. استایل ماکسیمال سن شما را کمتر نشان می دهد. طیف رنگ های صورتی پررنگ، انواع قرمز، تم رنگ های بنفش، سبز تیره و زرد از جمله رنگ های مورد استفاده در استایل ماکسیمال می باشد. برای انتخاب رنگ شال بهتر است از رنگ های زمینه مانتو خود استفاده کنید و با آن ست نمایید.

استایل کلاسیک

استایل کلاسیک که در یک نگاه کلی متوجه سادگی و در عین حال شیک بودن آن می شوید البته که می تواند به دلیل کیفیت بالای پارچه به کار رفته در آن نیز باشد. در استایل کلاسیک بسته به نوع لباس که انتخاب کرده اید می توانید از شال تک رنگ استفاده نمایید. البته که برخی افراد علاقه زیادی به روسری های ساده به خصوص baby scarf دارند که در این استایل بسیار شیک می شود. رنگ های خنثی، نقره ای، برنزه، سرمه ای، سفید، قرمز، جیگری و سبزکله غازی از موارد پر استفاده در استایل کلاسیک می باشند.

استایل با شال تک رنگ

استایل کاری

استایل کاری یا اداری انتخابی بسیار شیک برای پوشیدن در محیط کاری و مراسم های رسمی می باشد. رنگ ها به کار رفته در این استایل اغلب رنگ های تیره می باشد. طیف رنگی مانند قهوه ای،سرمه ای ،مشکی، آبی نفتی از دسته رنگ های پر استفاده در استایل اداری هستند. برای کامل کردن استایل اداری می توانید از شال تک رنگ استفاده کنید.

قیمت شال تک رنگ ساده

به طور کلی شال و روسری به دلیل تنوع بالایی که در کیفیت پارچه، مدل و طراحی آن دارد می تواند در قیمت های مختلف ارائه شود. اما برای تهیه شال ساده نیازه به هزینه بالایی نیست. این شال که اغلب به صورت تک رنگ هستند و به راحتی با رنگ استایل مناسب شما ست می شوند. اما برای اطلاع دقیق از قیمت می توانید به سایت کاتلیا به نشانی  www.cattleyastyle.com  مراجعه نمایید و قیمت ها و تخفیف ها را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید
دنیای شال های فانتزی، کاتلیا 

خرید شال تک رنگ

 

جمع بندی

همانطور که ملاحظه فرمودید به بررسی انواع استایل با شال تک رنگ پرداختیم. چرا که بسیاری از بانوان امروزه به خاطر مشغله های کاری و رفت و آمد در محیط های اداری تمایل بیشتری به خرید شال و روسری ساده دارند. دلیل آن هم رسمی بودن این نوع از شال و روسری است. در نهایت شما با توجه به فضا و مکانی که می خواهید قرار بگیرید و سلیقه شخصی که دارید می توانید از طیف وسیع شال و روسری انتخاب مناسبی داشته باشید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *