مقالات

شناختن انواع سایز روسری

انواع سایز روسری

روسری از مهم ترین آیتم استایل بانوان ایرانی است که نقش بسیاری در خلق یک استایل زیبا و جذاب دارد. تولیدکنندگان انواع سایز روسری را به بازار ارائه می دهند تا مشتری برحسب نیاز و صلیقه خود انتخاب نمایند.

انواع سایز روسری

روسری قواره کوچک ( baby scarf)

این مدل از روسری بیشتر مورد استقبال دختران و بانوان جوان می باشد. در حال حاضر تنوع بیشتری از این سبک روسری در بازار به چشم می خورد. که سبب می شود هر فردی متناسب با نوع پوشش و استایلی که دارد نمونه ای از روسری baby scarf را تهیه نماید.

بیشتر بخوانید
انتخاب و خرید از کالکشن روسری عید

 

بیبی اسکارف کاتلیا

روسری قواره متوسط ( medium scarf )

مینی روسری در ایجاد یک استایل جدید و فانتزی بسیار کاربرد دارد. به طوری که دختران امروزی از مینی اسکارف هایی با جنس نخ و ساتن برای استایل روزانه استفاده می کنند. به علاوه استفاده از مینی اسکارف با جنس ژاکارد ،ابریشم،ساتن،حریر و مخمل برای مهمانی ،عروسی و قرارهای دوستانه و خاص مناسب است.

پرکاربردترین روسری در میان بانوان ایرانی روسری با قواره متوسط است. روسری مینی اسکارف برای همه بانوان ایرانی که از سبک های مختلف در استایل خود پیروی می کنند مناسب است. این سایز از روسری به آسانی گره می خورد. البته که سایز این روسری به صورتی است باعث پوشاندن گردن و سینه می شود.

در بیشتر موارد بانوان ایرانی میان سال از روسری نخی و ابریشمی قواره متوسط برای زیبایی استایل روزانه و مجلسی خود استفاده می کنند. همچنین دختران جوان با کمک این سایز از روسری که در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید می شوند برای ایجاد استایل روزانه رسمی و استایل مجلسی استفاده می کنند. medium scarf اکثراً از پارچه های نخی تهیه می شوند. ضمن اینکه قواره استاندارد این روسری سبب شده است که حتی افراد چادری به راحتی روسری را روی سر ثابت نگه دارند و تمام نواحی بدن و صورت خود را بپوشاند.

روسری ترند

روسری قواره بزرگ

به طور کلی به روسری هایی که دارای سایز بزرگی هستند روسری قواره بزرگ می گویند. برخی از مردم روسری را براساس سایز آن می شناسند و به آن نام معروف شده اند. روسری قواره کوچک از کاربرد کمتری برخوردار هستند اما به دلیل جلوه خاصی که به استایل بانوان می بخشد در موقعیت های خاص و متفاوت استفاده می شود.

بیشتر بخوانید
پاییز فصل رنگ ها

استفاده از روسری قواره بزرگ بیشتر در میان بانوانی که مایل به حجاب کامل هستند مرسوم می باشد. به این دلیل که روسری قواره بزرگ علاوه بر پوشش سر سبب پوشش گردن و سینه می شود. ضمن اینکه روسری قواره بزرگ برای آن دسته از افراد که علاقمند به بستن روسری در مدل های مختلف هستند مناسب می باشد. در واقع این سبک روسری اختیار بیشتری به فرد می دهد که روسری خود را در مدل ها مختلف روی سر ببندد.

روسری هایی که دارای قواره بزرگی هستند برای ورزش، پیاده روی، تفریح و استایل روزانه مناسب نیستند. در واقع ممکن است بزرگ بودن قواره روسری باعث اذیت شدن بانوان شود. بانوان و دختران ایرانی می توانند از روسری قواره بزرگ با جنس های نخی، ابریشمی، ژاکارد، ساتن و…در مهمانی و جشن نیز استفاده کنند.

استایل هاوایی

جمع بندی

با توضیحاتی که در این متن در خصوص انواع سایز روسری بیان شد. می توانید برای انتخاب و تصمیم گیری در خصوص روسری بااطمینان خاطر و آگاهی بیشتر اقدام کنید. فروشگاه شال و روسری کاتلیا تولید کننده انواع شال و روسری با تنوع طرح و رنگ بسیار بالا که همه صلیقه رادر برمی گیرد.

5/5 (1 نظر)
5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *