مقالات

نکات مهم برای خرید شال نخی پائیزی

شال نخی پائیزی

شال نخی پائیزی در حقیقت زیر مجموعه ای از پارچه های از نوع پنبه ای و پارچه های نخی می باشد. که به راحتی قابل شستشو می باشند و در فصل سرما بهترین گزینه برای خرید شال می باشند. و در عین حال به راحتی قابلیت اتو کشیدن دارند و کم تر از روی سر سر می خورند.

برخی شال و روسری ها در فصل سرد بسیار سنگین بوده و خیلی خسته کننده است. اما برعکس آن بافت شال نخی پائیزی بسیار سبک و نرم بوده و سبب خستگی سر و گردن شما نمی شود و یکی از پرطرفدارترین ها در فصل پائیز است.

معرفی شال نخی پائیزی

شال نخی پائیزی از زیر مجموعه پارچه های پنبه ای می باشد. که به دلیل عبور ندادن سرما از خود و گرم بودن مناسب ترین جنس شال یا روسری برای فصل سرما است. جنس نخی به راحتی اتو کشی می شود و کمتر از سایر جنس ها سر می خورد. در واقع این محصول سبک و لطیف و نرم است و مناسب پائیز و زمستان بوده و انتخاب اکثر بانوان است.

بیشتر بخوانید
شال و روسری خوب، انتخاب خوب

شال پاییزه وارداتی

فاکتورهای مهم برای انتخاب شال پائیزی

انتخاب رنگ

این مرحله کاملا سلیقه ای است و همه چیز بستگی به انتخاب شخصی شما دارد. اما با این وجود یکسری راهنمای و نکات وجود دارد. که با در نظر گرفتن آن ها می توانید استایل مناسب تری را داشته باشید. برای فصول مختلف و مناسبت های خاص پیروی کردن از یک سری اصول برای انتخاب رنگ امری ضروری است و حتی می تواند به شما بسیار کمک کند. به طور مثال برای شال نخی پائیزی می توان از رنگ های گرمی چون مشکی، قرمز ،قهوه ای، نارنجی،زرشکی و… استفاده کرد. که این مورد را با توجه به رنگ لباس هایتان و ست کردن می توانید رنگ دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

طرح شال

در میان بانوانی که سن بالایی دارند طرح های سنتی که به همراه گل ،بوته جقه و… هستند بیشتر مورد پسند است. طرح های مدرن نیز شامل طرح های چون چهارخانه ،زنجیری ،کوبیسم، نقاشی و…. هستند که در نوع خود دارای طرفداران زیادی است. البته که شال نخی پائیزی تک رنگ ساده که منحصر به فرد می باشند و دارای رنگ های خاص هستند. که بهترین گزینه برای هدیه دادن به عزیزان می باشد.

قواره شال

قواره یا همان ابعاد شال بستگی به جنس و مد روز دارد. که بنا به سلیقه ی افراد نمونه های کوتاه و بلند آن در بازار موجود است.

طرح شال

در بازار پر زرق و برق امروز همگی شاهد ظهور انواع مدل ها و طرح های نو هستیم. اما می توان گفت بیشترین طرح ها که امروزه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته طرح های آب رنگی و انتزاعی هستند.

بیشتر بخوانید
انتخاب روسری نخی بهاره

شال پاییزه وارداتی

نحوه شستشو شال پائیز

اولین قدم برای این مورد توجه به لیبلی است که بر روی شال دوخته شده است. این لیبل حاوی اطلاعاتی از قبیل مواد شوینده مصرفی دمای آب و… که این نکات برای مصرف کننده بسیار مفید است.

هرگز شال خود را در ماشین لباسشویی قرار ندهید. تنها کافی است آن را با مقداری مایع ظرفشویی یا شامپو و آب ولرم بشویید. شال خود را هرگز آویزان نکنید سعی نمایید بر روی سطح صافی آن را قرار دهید تا خشک شود.

توجه نمایید هرگز اتو را به طور مستقیم روی شال نکشید. حتما قبل از اتو کشیدن حرارت آن را ملایم کنید و بعد از یک پارچه سفید برای قرار دادن روی شال استفاده کنید و بعد اتو را روی آن بکشید.

شال برای هدیه دادن

شاید یکی از راحت ترین کادوهایی که بتوان برای مادر ،همسر ،خواهر و…. تهیه کرد. خرید شال و روسری باشد چرا که در زمان خرید اصلا نیازی به دانستن سایز نیست. ضمن اینکه دارای طرح های متنوع و رنگ های مختلفی است. به علاوه اینکه فروشگاه کاتلیا با در اختیار داشتن سایت فروشگاهی این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است که به راحتی بتوانید خرید آنلاین خود را انجام دهید و کادو مورد نظر خود را خریداری نمایید.

شال پاییزه وارداتی

جمع بندی

در این متن سعی داشتیم به شما عزیزان کمک کنیم تا با در نظر گرفتن نکات مهم بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با خرید و انتخاب مناسب شال نخی پائیزی می توانید استایل فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *