مقالات

رنگ های جذاب پاییزی

شال پاییزه وارداتی

هنگامی که نام پاییز می آید. ناخودآگاه به یاد رنگ های پاییزی می افتیم. این رنگ‌ها نمایانگر گرمی و زیبایی می باشند. که وقتی در کنار طیف رنگی خود قرار می گیرد سبب زیباتر شدن استایل می شود. پوشیدن لباس‌های گرم یا چند لایه لباس پوشیدن برای این فصل است. یکی از آیتم‌ها دیگر برای این فصل استفاده از شال‌ها بافت و شال‌ها پاییزه برای گرم نگه داشتن سر در برابر سرما می باشد.

رنگ های پاییزی

نارنجی

در فصل پاییز به اطراف خود و طبیعت که نگاه می کنید بیشترین رنگی که دیده می شود نارنجی است. می توانید از شال های نارنجی در کنار رنگ‌های خنثی دیگر مانند طوسی استفاده کنید تا استایل فوق العاده ای حاصل شود.

قهوه ای

قهوه ای از رنگ‌های پرکاربرد و اصلی در فصل پاییز است. البته که این رنگ از گروهی است که با سایر رنگ‌ها به راحتی ست می شود. به طور مثال رنگ‌های خنثی مانند زرد ،آبی و کرم گزینه خوبی برای ست کردن می باشند. همچنین شال پاییزه قهوه ای به استایل شیک داشتن شما کمک بسزایی کند.

شال پاییزه زمستونی وارداتی

 

سبز

با الهام گرفتن از رنگ های پاییزی که در طبیعت مشاهده می کنید می توانید استایل و رنگ ها بر این اساس پیاده کنید. که در بین شاخ و برگ درختان پاییزی رنگ سبز نیز به چشم می خورد. سبز تیره بهترین رنگی است که می تواند استایل جذابی را برای شما ایجاد کند.

طوسی

طوسی از جمله رنگ های خنثی است که در هر فصل و موقعیتی مناسب می باشد. این رنگ مکمل خوبی برای دیگر رنگ ها می باشد. طیف رنگی طوسی از طوسی کم رنگ تا طوسی پر رنگ در بین رنگ های دیگر جلوه بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید
بسته بندی جذاب و جدید کاتلیا

شال رنگ های پاییزه وارداتی

خردلی

این رنگ از جمله رنگ‌های محبوب پاییزی است. که این رنگ تن زرد دارد برای فصل پاییز بسیار مناسب است. رنگ خردلی را به راحتی با رنگ‌های مکمل و خنثی ست کنید.

قرمز

قرمز از رنگ های پرکاربرد است. قرمز از رنگ های پاییزی مهم محسوب می شود. این رنگ گرم در افراد حس گرمی و صمیمت ایجاد می کند. رنگ هایی مانند آلبالویی ،شرابی از زیر مجموعه رنگ قرمز است که می تواند انتخاب مناسبی برای فصل پاییز باشد.

شال های پاییزی

فصل پاییز که حال و هوای احساسی دارد و رنگ‌های تند و گرم در آن به چشم می خورد. بهتر است از شال مناسب این فصل و رنگ‌های جذاب آن استفاده کنید. شال مناسب این فصل رنگ‌های گرم و تیره هستند. از آنجایی که رنگ شال مناسب پاییز، سبب زیبایی و جذاب شدن ظاهر شما عزیزان می شود. به طور کلی انتخاب رنگ شال و روسری به سلیقه افراد بستگی دارد.

شال زمستونی سبز

جمع بندی

مجموعه کاتلیا ارائه کننده انواع شال و روسری و همچنین شال های بافت وارداتی با کیفیت عالی و ترکیب رنگ جذاب می باشد. که بسیار مناسب استایل پاییزی شیک شما عزیزان می باشد. با توجه به همه توضیحاتی که در بالا در خصوص رنگ بیان شد می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *