مقالات

استایل با شال تک رنگ زمستانی

شال تک رنگ زمستانی

فصل پاییز و زمستان که هوا سرد می باشد افراد به دنبال لباس های گرم و ضخیم هستند. در خصوص بانوان این دغدغه وجود دارد که لباس خود را با شال و روسری مناسب بتوانند ست کنند. در دسته شال و روسری های زمستانی می توان تنوع و گروه های مختلف را مانند شال تک رنگ زمستانی و شال چهار خانه زمستانی را پیدا کرد. که در این متن به بررسی استایل با شال تک رنگ زمستانی می پردازیم.

مشخصات شال تک رنگ زمستانی

جنس

شال بافت بهترین انتخاب برای فصل سرد سال می باشد. در واقع شال تک رنگ زمستانی بسته به نوع جنس نخ و نوع بافت یا کاموای به کار رفته در آن فرق می کند. دقت کنید که مشخصات شال پاییزه کمی نازک و با بافت غیر فشرده می باشد. می توان گفت که شال بافت به دلیل جنس خاصی که دارند هوا را گرم نگه می دارد و سبب می شود شما گرم بمانید.

کیفیت

شال و روسری فصل زمستان از پشم ،کتان،کشمیر و ابریشم که بهترین انتخاب ها برای فصل زمستان هستند. دقت کنید که مواد پلاستیکی در شال بکار نرفته باشد.

اندازه شال

اندازه شال باید به گونه ای باشد که بتوان آن را دور گردن پیچید بدون اینکه احساس گرفتگی کرد. انتهای شال را می توان آویزان کرد یا به دور گردن بست.

رنگ

شال تک رنگ زمستانی که انتخاب می کنید دقت کنید که از طیف رنگ ها گرم یا سرد بیشتر مورد پسند شما است. پیشنهاد ما برای فصل سرد زمستان رنگ های با تناژ گرم می باشد. به طور مثال خردلی، نارنجی، قهوه ای ،مشکی بیشتر در این فصل مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی برای فصل زمستان رنگ های تیره و گرم می تواند انتخاب مناسب تری باشند.

بیشتر بخوانید
انتخاب شال و روسری خاص

شال پشمی زمستانه

استایل با شال تک رنگ زمستانی

شال یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها در بین بانوان جوان ایرانی است. که اگر درست و متناسب با استایل و چهره انتخاب شود، یک تیپ ساده را به استایلی خیره کننده تبدیل می‌کند.

در فصل سرد سال ما معمولا لباس یا پالتو گرم می پوشیم بهتر است که از شال ساده و تک رنگ استفاده کنیم. چرا که لباس پر نقش و شلوغ یا شال های طرح دار استایل خوبی را برای ما به وجود نمی آورد. در نهایت باید مدلی برای شال انتخاب کنیم تا با دیگر لباس های ما ست شود. در حالی که از لباس یا پالتویی استفاده می کنید که بسیار ساده و نقش و شلوغی کمتری دارد انتخاب ما راحت تر و دستمان برای انتخاب انواع رنگ شال باز می باشد.

شال پشمی زمستانه

به طور کلی ست کردن مانتو با شال و روسری و یا هر لباس دیگر یباید این نکته را در نظر داشت که ترکیب رنگ ‎ها و قرار گرفتن آن‎ ها کنار هم، همخوانی داشته باشد. برای مثال رنگ‎ هایی که با هم در تضاد هستند در ست کردن مناسب بوده و یک ترکیب زیبا و خاصی را رقم می ‎زنند. رنگ‎ های مکمل هم در کنار یکدیگر بسیار زیبا جلوه می ‎کنند. برای مثال ترکیب دو رنگ آبی و قرمز، رنگ بنفش را به وجود می ‎آورد که این رنگ در کنار قرمز و آبی بسیار زیبا می ‎شود.

بعضی از لباس ‎ها و مانتوها دارای چند طیف رنگی هستند که برای ست کردن با این لباس باید رنگی که بیشتر در آن به کار رفته است را در نظر گرفت. رنگ سفید و سیاه از جمله رنگ ‎هایی هستند که در کنار تمام رنگ ‎ها زیبایی خاصی دارند و بسیار شیک به نظر می‎ رسند و می ‎توان گفت این رنگ ‎ها، جز رنگ ‎های پایه محسوب می ‎شوند.

بیشتر بخوانید
شال نخی تابستانه، جذاب کاتلیا

شال تک رنگ زمستانی در کنار ساده بودن ،سبک و نرم بودن سبب ایجاد سنگینی و خستگی در سر و گردن شما نمی شود.

شال تک رنگ پشمی زمستانه

جمع بندی

خرید شال و روسری مناسب هر فصل و استفاده از آن علاوه بر ظاهر زیبا، آراسته و چشم نواز را فراهم می آورد سبب حفظ ایمنی بدن در فصول مختلف می شود. برای مثال شال بافت در زمستان علاوه بر انکه ظاهر مطلوبی دارد می تواند روی گوش هایتان را بپوشاند از ورود سرما به داخل آن جلوگیری می کند. ضمن اینکه دور گردنتان را احاطه می کند تا شما را از سرماخوردگی در امان نگه دارد. پس در کنار زیبایی ظاهر به سایر موارد نیز دقت داشته باشید. البته که فروشگاه کاتلیا با تنوع و طرح های جذاب و کاربردی که دارد برای هر نوع سلیقه با هر سبک پوشش و استایل کار مناسب موجود دارد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *