مقالات

انتخاب شال و روسری پاییزه

خرید شال پاییزه

شال و روسری پاییزه فروشگاه کاتلیا با الهام گرفتن از آخرین ترندهای روز دنیا طراحی و تولید می شود. همانطور که می دانید برای این مجموعه جنس و الیاف پارچه اهمیت ویژه ای دارد.

جنس شال و روسری پاییزه

فصل پاییز که هوا آرام آرام به سمت سرد شدن پیش می رود. می توانید از شال و روسری های با جنس های کتان ،بافت ،ژاکارد و ویسکوز خودتان را گرم نگه دارید. ضمن اینکه در روزهای سرد یک شال و روسری گرم می تواند حس خوبی را برای شما به وجود آورد. به علاوه موارد گفته شده جنس موهر و جنس وول از گزینه های مناسب برای فصل پاییز محسوب می شود.

بیشتر بخوانید
استایل مینیمال ساده و شیک کاتلیا

شال پاییزه وارداتی

رنگ شال و روسری پاییزه

برای فصل پاییز بهتر است از رنگ های گرم استفاده کنید. به طور معمول رنگ های این فصل کرم ،قهوه ای و نارنجی هستند. البته که رنگ های خاکستری تیره و زرد روشن از دسته رنگ های پرطرفدار می باشند.

همچنین طیف رنگ های قرمز ،نارنجی و قهوه ای را می توان در دسته رنگ های ویژه پاییز نام برد. که ست شدن و هماهنگ بودن این رنگ ها با رنگ بندی طبیعت بسیار زیاد است.

دقت داشته باشید که اگر طیف رنگی مانند نارنجی پررنگ را برای یک شال یا روسری انتخاب کردید. انتخاب سایر آیتم های استایل در طیف رنگی خنثی جلوه ای دو چندان به ظاهر شما می بخشد.

شال پاییزه وارداتی

طرح شال و روسری پاییزه

این گروه از محصولات که دارای رنگ گرم و پررنگ هستند. اگر طرح و مدل ساده تری و همچنین نقش و نگار خلوت داشته باشند مناسب تر هستند. چرا که رنگ آن ها به اندازه کافی چشم ها را مجذوب خود می کند. در واقع مدل های که طرح های شلوغ دارند سبب درگیر شدن بیش از حد چشم ها می شود.

نکته : در صورتی که استایل پاییزه شما از نظر رنگی خنثی و از نظر طرح و مدل بسیار ساده است. می توانید از شال بافت و روسری پاییزه که دارای طرح شلوغ و همچنین رنگ بندی گرم و پر رنگ هستند استفاده کنید.

نحوه بستن شال و روسری

می توانید شال و روسری پاییزه خود را به سبک و مدل های مختلفی ببندید که امروز بسیار ترند شده و نحوه آموزش بستن این مدل ها در اینترنت و فضای مجازی موجود است. که این سبک بستن شال و روسری می تواند زیبایی استایل شما چند برابر نماید.

بیشتر بخوانید
انتخاب روسری شیک

خرید شال رینگی

 

جمع بندی

با توضیحاتی که در بالا راجب طرح و رنگ و جنس شال و روسری پاییزه بیان شد. اطلاعات مفیدی بدست آوردید که می توانید از آن ها در، ست کردن و استایل کردن لباس ها خود استفاده ببرید. تا پاییز جذابی را تجربه کنید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *