مقالات

راهنمای خرید روسری مجلسی

خرید روسری مجلسی

روسری مجلسی به سبکی از روسری گفته می شود که کمی حالت تزئینی دارد و در مجالس رسمی و میهمانی ها اغلب استفاده می شود. البته که یک باور غلط وجود دارد که روسری مجلسی روسری راحتی نیست. اگر شما جنس پارچه که تهیه می کنید را بشناشید. قطعا می توانید یک روسری راحت در عین حال زیبا تهیه کنید که جنس آن از نخ ابریشم باشد. در نهایت خرید روسری مجلسی یک کالای ضروری برای بانوان می باشد.

خرید روسری مجلسی

جنس پارچه روسری

جنس آن می تواند ابریشم ، حریر، ساتن یا روسری لمه دار باشد. به طور معمول روسری مجلسی دارای پارچه براق و طرح های سنگین تری است. یکی از بیشترین پارچه های که برای روسری مجلسی استفاده می شود پارچه نخ ابریشم است. معمولا روسری مجلسی که می تواند قواره بزرگ یا کوچک داشته باشد. در روسری های قواره کوچک ترند از طرح های اسلیمی یا طرح های هنری خاص تر و رنگ های خاص تر استفاده می شود. تا روسری را به آن هدفی که برای آن تولید شده نزدیک کند. که آن هم روسری مجلسی است که مناسب مجلس و جاهای رسمی است.

روسری حریر

این سبک روسری ضمن نازک بودن رنگ های زیبا ،درخشان و خیر کننده ای دارند که سبب شده در بین بانوان طرفداران زیادی دارد که این مدل روسری را در مجالس خود بپوشند. ضعفی که به این مدل وارد است که بر روی سر لیز می خورد و لازم است تا آن را مرتب کنید.

روسری نخی

روسری نخی که بیشتر کاربرد روزمره دارد. اما در عین حال روسری مجلسی نخی نیز در بین بانوان رواج پیدا کرده است. چرا که این مدل بسیار نرم و خنک است در زمان های که گرمای زیادی وجد دارد گزینه خوبی می باشد.

بیشتر بخوانید
سبک و استایل های با حجاب و پوشیده

خرید روسری مجلسی

روسری گیپور

این سبک روسری ها که حاشیه پایینی آن ها از گیپور می باشد محبوبیت زیادی دارند. در واقع  ترکیب گیپور با سایر جنس ها روسری مجلسی را ایجاد می کنند.

سایز روسری

قواره یا سایز روسری ها خیلی ربطی به مجلسی یا غیر مجلسی بودن آن ندارد عموما در هر سایزی اگر جنس و طرح پارچه ی روسری به شیوه ای تزیینی و خاص باشد می توان از آن به عنوان روسری مجلسی یاد کرد. که در واقع همانطور که از نامش بر می آید در مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده می شود.

طرح روسری

روسری هایی که برای مجالس استفاده می شوند معمولا طرح های خاصی دارند. افرادی که روسری های تک رنگ یا ساده را در مجالس می پوشند زیاد هستند اما کسانی که مانتو با طرح خاصی دارند و روسری آن ها هم خاص تر است.

بیبی اسکارف مجلسی

خرید روسری مجلسی

به طور کلی شال و روسری با توجه به تنوع بی نظیر طرح و رنگ و همچنین جنس و سایزهای مختلفی که دارند می توانند به ما کمک کنند. که به راحتی برای داشتن استایل و تیپ شیک و زیبا و گوناگون از انواع رنگ و مدل های آن ها استفاده کنیم و پوشش و ظاهر متفاوت تر و دوست داشتنی تری را برای خود بسازیم.

برای خرید روسری مجلسی بهتر است با در نظر گرفتن نوع و شکل پوششی که داریم و همچنین رنگ لباس هایی که ست می کنیم از روسری با جنس های حریر یا ابریشم استفاده کنیم. تا به دلیل داشتن جنس لطیف و نازک و سبکی که دارند جذابیت و جلوه ی متفاوت تری را برای ست ها مجلسی و رسمی خود ایجاد کنید. خرید روسری مجلسی برای لباس های طرح دار و شلوغ بهتر است تک رنگ و ساده باشد تا تناسب و هارمونی بیشتری را با پوشش ما داشته باشد. برای لباس های مجلسی و کارشده بهتر است خرید روسری مجلسی مشکی را در نظر داشته باشیم. چرا که روسری های مشکی با هر رنگ و هر مدل لباسی جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند و می توانند ظاهر چشم نوازتری را به استایل و تیپ ما ببخشند.

بیشتر بخوانید
کاتلیا، راهنمای جنس شال مناسب هر فصل

خرید روسری مجلسی

جمع بندی

فروشگاه شال و روسری کاتلیا با داشتن تنوع بسیار بالا از جهت طرح و رنگ و جنس پارچه های مختلف با ارائه بهترین کیفیت در بین مشتریان بسیار محبوب شده است.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *