مقالات

انتخاب و خرید از کالکشن روسری عید

خرید روسری عید

عید نوروز یکی از سنت های دیرینه می باشد. که در این ایام افراد سعی می کنند لباس و پوشاک نو خریداری کنند. به طور کلی پوشش هر خانمی با شال و روسری تکمیل می شود وجود شال و روسری علاوه بر اهمیتی که دارد به کامل کردن استایل نیز کمک می کند. برای خرید روسری عید باید دقت بالایی داشت تا بهترین روسری را خریداری کرد. به طور کلی روسری ها انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را براساس جنس ،رنگ ،اندازه، مدل و… تقسیم بندی نمود.

خرید روسری

نکات کلیدی برای خرید روسری عید

جنس روسری

روسری ها جنس ها مختلف و متنوعی دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای انتخاب روسری عید بهتر است به سراغ روسری حریر، روسری ابریشم، روسری ساتن بروید و از بین آن ها روسری عید خود را انتخاب کنید.

طرح روسری

تنوع طرح در دنیای روسری بسیار زیاد است. البته برای خرید روسری عید باید به طرح و مدل آن توجه ویژه داشت. اگر به مد و ترند بودن اهمیت می دهید مدل های متناسب با مد روز را انتخاب کنید. اگر به دنبال مد نیستید طرحی را انتخاب کنید که قدیمی نمی شود. ضمن اینکه دقت کنید طرحی را انتخاب نمایید که با مدل مانتو شما متناسب باشد.

رنگ روسری

از موارد بسیار مهم در هنگام خرید روسری عید مد نظر قرار دادن رنگ آن می باشد. اولین موضوع هماهنگ بودن رنگ روسری با رنگ سایر لباس های استفاده شده در استایل می باشد و موضوع دوم متناسب بودن رنگ روسری با تناژ پوستی صورت شما خواهد بود. به عبارت دیگر روسری ای را انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ مانتو و یا کیف و کفش ما هم خوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید
استایل روسری با مانتو بلند
قیمت روسری

یکی از موارد مهم در خرید روسری عید قیمت آن می باشد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که قیمت بالای روسری دلیل بر کیفیت بالای آن خواهد بود و همچنین قیمت پایین آن دلیل بر بی کیفیت بودن آن است. اما باید گفت این باور اشتباه است قیمت بالا و پایین محصولات به دلایل مختلف دیگری بستگی دارد.

خرید روسری عید

انواع مدل ها و طرح های روسری عید

روسری گلدار با رنگ های ملایم

با توجه به طراحی بسیار زیبا و رنگ های دل نشینی که در این سبک از روسری به کار رفته است گزینه بسیار مناسبی برای سال جدید و بهار می باشد. روسری گلدار دارای رنگ بندی مختلفی می باشد که می توانید با توجه به سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید.

روسری پلنگی

یکی از طرح ها و سبک های که هیچ زمان قدیمی نمی شود روسری پلنگی است. طرح پلنگی همواره در همه لباس ها به خصوص شال و روسری کاربرد دارد و به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

روسری حریر و ابریشم

این گروه از روسری ها جز بهترین و پرطرفدارترین سبک ها می باشد. البته که جز سبک و مدل های مجلسی به شمار می رود. این جنس از ظرافت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین دارای کلاس و پرستیژ بالایی می باشد. روسری حریر و ابریشم از مدل های شیک رورس عید محسوب می شود.

خرید روسری عید

جمع بندی

اگر به دنبال استایل بهاره جدید برای خود هستید می توانید با خرید روسری عید آن را تکمیل کرده و بسیار متفاوت و شیک در مهمانی های عید حضور پیدا کنید. برای دسترسی و خرید آسان و راحت می توانید به سایت فروشگاه کاتلیا به نشانی www.cattleyastyle.com مراجعه نمایید و خرید عید خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید
محبوبیت روسری قواره بزرگ
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *