مقالات

انتخاب و خرید شال عید

خرید شال بهاره

خرید شال عید مانند دیگر پوشاک و احتیاجات بانوان از دغدغه های اصلی می باشد. شال یکی از آیتم های مهم و تاثیرگذار در تیپ و استایل هر خانمی می باشد. به همین خاطر که بسیار تاثیرگذار است می خواهیم به نکات کلیدی برای خرید شال عید بپردازیم که بسیار کاربردی و موثر هستند.

خرید شال عید براساس جنس

شال حریر: در واقع پارچه های حریر پارچه های نازک و ظریفی می باشند که وزن بسیار سبکی دارند. که می توان از آن ها در استایل ها کلاسیک بهره گرفت.

شال ابریشم: شال ابریشم در دسته شال های لوکس قرار می گیرند این نوع شال علاوه بر وزن سبک ایستایی بسیار خوبی دارند و نیز برای مراسم رسمی گزینه مناسبی هستند.

بیشتر بخوانید
پیدا کردن جای مناسب برای شال و روسری

نکته : لازم به یاد آوری است که انتخاب و خرید شال عید به سلیقه فرد و بودجه ای که در نظر گرفته بستگی دارد. حتما دقت داشته باشید که شال ها پشمی و موهر مناسب ایام عید و بهار نمی باشند.

خرید شال عید

ترندهای شال عید

شال های رنگین کمانی

هارمونی رنگی بسیار خاص و جذابی که در این دسته از شال ها به کار رفته است زیبایی دوچندانی به آن ها بخشیده است. با توجه به رنگین بودن این شال می توانید آن را با رنگ های مختلفی در استایل خود ست کنید.

شال طرح پلنگی

یکی از نکات مهم در زمان خرید شال و روسری توجه به مدل هایی است که هیچگاه قدیمی نمی شوند. یکی از این مدل ها شال پلنگی است. طرح پلنگی همواره در همه لباس ها خصوصا شال و روسری کاربرد داشته و طرفداران زیادی دارد.

شال های حریر شیشه ای

این مدل شال ها بسیار زیبا و ظریف بوده و مناسب مجالس می باشند. نوع شیشه ای درخشان این شال را به یکی از زیباترین شال ها تبدیل کرده است. اگر به دنبال شال مجلسی هستید که ظرافت و زیبایی زیادی داشته باشد این مدل را از دست ندهید.

شال

نحوه ست کردن مانتو با شال عید

برای اینکه ست کردن مانتو و شال به درستی انجام شود. باید نکات و المان های مختلفی مانند رنگ ، جنس ، طرح و…. توجه نمایید.

جنس : در بسیاری از موارد امکان دارد مانتو خود را از جنس پارچه های بهاره انتخاب کنید که در نتیجه برای ست کردن با آن ها بهتر است شالی را انتخاب کنید که جنس آن با مانتو همخوانی داشته باشد. ضمن اینکه در ایام عید بهتر است استایل کلاسیک و رسمی داشته باشید به همین خاطر شال حریر، شال ابریشم گزینه های خوبی می باشند.

بیشتر بخوانید
کاتلیا مناسب همه افراد با هر سلیقه ای

طرح و مدل : در صورتی که پارچه مانتویی شما طرحدار است یا به عبارتی ژاکارد است. از دسته شال ها طرحدار انتخاب نکنید وبه سراغ شال ها ساده بروید. در غیر اینصورت اگر مانتو شما از پارچه ساده و بدون طرح دوخته شده است شال های طرح دار گزینه بسیار خوبی می باشند.

رنگ : رنگ شال و مانتو باید با هم هماهنگ باشند یا اینکه باهم همخوانی داشته باشند. رنگ شال خود را به گونه ای انتخاب کنید که تناژی از رنگ مانتو داشته باشد. توجه نمایید که در زمان انتخاب شال باید به تناژ پوست صورت دقت داشته باشید و تا حد امکان متناسب با آن خرید شال عید را انجام دهید.

خرید شال عید

در آخر

مطمعنا با فرارسیدن سال نو اکثر افراد به دنبال خرید لباس های جدید و نو هستند. مخصوصا بانوان که همیشه از خرید استقبال می کنند. یکی از مهم ترین آیتم ها که در استایل و تیپ تاثیر زیادی دارد شال و روسری بانوان می باشد. در فروشگاه کاتلیا با داشتن بی نهایت طرح و مدل شما می توانید با توجه به سلیقه خود به انتخاب هر یک از شال و روسری مورد پسند خود بپردازید. مدل های شال بهاره گزینه بسیار مناسبی برای مهمانی و دورهمی های شما می باشد.

2/5 (1 نظر)
2/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *