مقالات

خرید شال بهاره زیبا و جذاب

با فرا رسیدن نوروز و فصل بهار احتیاج است که تغییراتی در استایل و پوشش خود ایجاد کنیم که متناسب با فصل و تغییرات آب و هوایی باشد. به همین خاطر در این روزهای آخر فصل زمستان بسیاری از افراد به دنبال خرید شال بهاره مناسب برای ایام عید و مهمانی ها و مراسم ها می باشند تا در نهایت استایل شیک و جذاب داشته باشند. مجموعه کاتلیا با ارائه شال و روسری بهاره متنوع و زیبا کار را برای شما عزیزان راحت نموده. که تنها با مراجعه به سایت و انتخاب مدل مد نظر خود می توانید ثبت سفارش کرده و خرید خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید
انتخاب شال بهاره

راهنمای خرید شال بهاره، در فصل بهار چه شالی مناسب است؟

پارچه شال

جنس پارچه همیشه مهم ترین و موثرترین نکته در خرید شال و روسری می باشد. پارچه استفاده شده در طراحی شال بهاره باید حتما خنک و با ثبات مناسب باشد. ضمن اینکه سبک باشد. چرا که در روزهای بهاری هوا گرم تراست و قطعا بانوان از شال نخی سبک و خنک استقبال می کنند.

طرح و رنگ شال

ترکیب رنگ یک اصل مهم در طراحی شال بهاره است. اما انتخاب رنگ در عین سادگی گاهی اوقات می تواند پیچیده شود. در ابتدا برای خرید شال بهاره باید به سمت رنگ های روشن بروید. چرا که رنگ های روشن نور خورشید را جذب نمی کند. البته که به اینجا ختم نمی شود. زیرا شال بهاره باید چهره شما را زیباتر کند و در عین حال باید تکمیل کننده استایل شما باشد. ضمن اینکه رنگ شال باید با رنگ پوست همخوانی داشته باشد.

نکته : با الهام گرفتن از طبیعت در این فصل استفاده از رنگ ها روشن و شاد بسیار ترند می باشد.

خرید شال بهاره

سایز شال

به طور معمول شال دارای اندازه استاندارد است و تنها مدلی که وجود دارد که طول شال بلند تر باشد. که بسته به نوع و مدل بستن شال می تواند متغیر باشد. البته که نحوه بستن شال بسیار اهمیت دارد. چرا که می تواند استایل بهاری شما را باکلاس و خاص نماید.

خرید شال بهاره حریر

اکثرا بانوان با سلیقه در مهمانی ها و دورهمی ها با شال های از جنس حریر حضور پیدا می کنند. چرا که شال حریر شیک و بسیار سبک و از روی سر لیز نمی خورند. این دسته از شال ها به دلیل جذابیت و زیبایی که دارند برای حضور در یک مهمانی یا دورهمی دوستانه و خانوداگی بسیار مناسب است و مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. شال حریر به صورت تک رنگ یا ترکیبی از رنگ های جذاب در دسترس بانوان شیک پوش قرار می گیرد. ضمن اینکه شال های حریر به دلیل لطافت و جذابیتی که دارد گاهی به همراه لباس های مجالس شادی به عنوان اکسسوری شیک مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید
انتخاب شال و روسری پاییزه

شال حریر

قیمت شال بهاره

شال بهاره یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع شال در بین بانوان است. که معمولا از پارچه های نخی ،حریر، ابریشم و لنین تهیه و تولید می شود. قیمت شال بهاره به عوامل مختلفی از جمله جنس پارچه، طرح شال، قواره و سبک شال بستگی دارد. شال بهاره دارای انواع زیادی است که می توان به شال پلیسه ، شال نخی و شال اسپرت اشاره کرد.

خرید شال بهاره

خرید شال بهاره یکی از خریدهای لذت بخش در ایام نزدیک به عید و فصل بهار است. در این متن موارد مهم در انتخاب شال بهاره مناسب که به زیبایی استایل شما کمک می کند مورد بررسی قرار گرفت. تا در نهایت شما عزیزان بتوانید انتخاب درست و اصولی داشته باشید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

1 دیدگاه در “خرید شال بهاره زیبا و جذاب

  1. هستی گفت:

    مطلب خيلي جالب و خوبي هست ممنون از شما 
     
     
     
     
     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *