مقالات

مدل های بستن شال شیک و جذاب

مدل بستن شال

شال و روسری از آیتم های استایل بانوان می باشد که در تکمیل سبک پوشش آن ها بسیار اهمیت دارد. البته که مهم ترین مورد برای زیبا و شیک به نظر رسیدن مدل بستن شال و روسری می باشد که در این متن به آن می پردازیم. چرا که بسیاری از بانوان از نحوه بستن شال به حالت ساده و تکراری خسته شده اند و دنبال سبک و مدل های جدید و متنوع تری برای بستن شال در مراسم ها و بیرون می باشند.

حجاب داشتن برای بانوان سبب تغییر در سبک پوشش آن ها می شود. استفاده از شال و روسری تکمیل کننده استایل بانوان است. به شرط آنکه روسری و شال مناسبی را انتخاب کنید و در کنار آن مدل بستن شال و روسری را بدانید.

رنگ شال مناسب

انواع مدل بستن شال

به صورت دو طرفه

شال مورد نظر را روی سر بیاندازید و دسته های آن را با هم مساوی کنید یعنی قد دسته های دو طرفه به یک اندازه باشد. بعد از آن لبه شال را در قسمت زیر چانه به هم بچسبانید و با گیره آن ها را فیکس نمایید. حال می توانید یک دسته ی شال را روی شانه ی مخالف و سمت دیگر شال را به همین ترتیب روی شانه مخالف دیگر بی اندازید. در این مدل بسته به سلیقه شما دسته شال می تواند روی شانه پهن یا به صورت جمع باشد.

مدل گوجه ای

شال انتخابی خود را از پشت روی سر خود گذاشته و دو طرف آن را به سمت بالا و مماس با یکدیگر قرار دهید. به این شکل که برخوردشان باهم روی پیشانی شما باشد. دو طرف شال را محکم بکشید و روی هم فشار دهید. هر دو طرف شال را به صورت یک دسته در نظر بگیرید و از قسمتی که از سر جدا می شود تا انتهای دسته را تاب دهید. حتما دقت کنید که دسته ها از هم جدا نشوند و به صورت واحد باشند. حال که کاملا تاب خورد به صورت مارپیچی بالای سر خود ببندید و انتهای شال در پشت گردن زیر شال قرار دهید تا مشخص نشود.

بیشتر بخوانید
دانستن رنگ شال مورد نیاز و ضروری

شال شیک

بستن شال به صورت کرواتی

شالی که برای پوشش سر انتخاب می کنید. می توانید از مدل بستن شال به صورت کرواتی استفاده کنید. که بر روی لباس شما نمای زیبایی ایجاد می کند. برای این مدل ابتدا شال را روی سر انداخته و یکی از دسته ها بلندتر از دیگری گرفته و آن را روی دسته دیگر به دور گردن بپیچید در انتهای هر دو دسته را در قسمت جلو با یک گره ساده تزئین کنید. این مدل بستن شال برای زمانی که لباس زنانه شما کت و شلوار به همراه شومیز یقه بسته باشد بسیار مناسب است.

بستن شال به صورت پاپیون

در این مدل بستن شال ابتدا شال را روی سر انداخته و بعد هر دو دسته شال را به یک اندازه تراز می کنید. سپس هر دو را از جهت موافق خود به سمت پشت گردن برده و در آن جا گره می زنیم. و هر دسته شال را در جهت مخالف خود روی سر قرار دهید. در انتها با یک گره شال را روی سر فیکس کنید و سپس با یک پاپیون متوسط آن را تزئین نمایید.

بستن مدل عمامه ای

در این مدل دسته ای شال را پشت گردن گره می زنیم یا هر کدام را در جهت مخالف به دور سر می پیچیم. دقیقا عین عمامه ابتدا یک دسته را پیچیده و پشت گردن یا کنار سر فیکس می کنیم. و بعد دسته دیگر را به همین شکل می پیچیم. این مدل بستن شال برای بانوانی که اندام و صورت ظریفی دارند مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید
ست کردن استایل زمستانی

مدل بستن شال

جمع بندی

با توضیحاتی که در بالا بیان شد در صورتی که قصد خرید شال و روسری شیک و مدرن دارید و به دنبال راه ساده و آسان می باشید. می توانید به سایت کاتلیا به نشانی www.cattleyastyle.com مراجعه نمایید و به صورت آنلاین بدوه هیچ گونه دغدغه ای خرید خود را انجام دهید. و با داشتن زمان کافی محصول مورد نظر را انتخاب یا حتی محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید تا انتخاب نهایی خوبی داشته باشید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *