مقالات

استایل پاییزه و زمستانه

همه بانوان علاقه دارند که در هر فصلی یک استایل خاص و مناسب با همان زمان را داشته باشند. فصل سرد سال نیز استایل پاییزه و زمستانه مناسب خود را می طلبد. همه می دانیم که پاییز و زمستان فصل خوش پوشی و لباس های زیبا است.

نمادهای استایل پاییزه و زمستانه

کاپشن های پف دار ،بارانی و پالتو ،کت ها چرم، سویشرت پیش زمینه ساخت یک استایل مناسب و به روز برای پاییز و زمستان هستند.

بوت و نیم بوت در استایل زمستانی شما تاثیر زیادی دارد. که با توجه به نوع استایل می توانید از انواع بوت ها پاشنه بلند ،ساق دار یا لژدار و… انتخاب کنید. قابل توجه این مورد است که اگر می خواهید قد بلند تر دیده شوید بهتر است بوت و شلوار هم رنگ بپوشید

جنس بافت که در ترکیب با یک پالتو یا کاپشن قابل استفاده است. داشتن چند بافت مناسب برای ساخت یک استایل زمستانی ضروری است.

شال گردن از جمله اکسسوری ها مورد نیاز در یک استایل زمستانی است. این پوشاک علاوه بر زیبایی که به استایل می بخشد برای گرم کردن گردن و سلامتی شما در فصل سرد سال هم مناسب است. اگر در کنار آن از کلاه استفاده می کنید سعی کنید که رنگ ها نزدیک به هم داشته باشد.

برای جذاب تر کردن یک استایل کلاسیک زمستانی می توانید از دستکش ها چرم استفاده کنید.

استایل پاییزه و زمستانه

تاثیر رنگ ها 

در بهترین استایل پاییزه و زمستانه می توان از یک سری ترکیب رنگ ها خاص استفاده کرد. که استفاده از این رنگ ها سبب می شوند که استایل ما کمی از استایل بهاره و تابستانه فاصله بگیرد. به هر حال انتخاب رنگ در استایل هایی پاییزه و زمستانی بسیار حائز اهمیت است. از لباس ها با رنگ تیره در فصل سرد سال بیشتر استفاده می شود. از رنگ ها تیره مانند قهوه ای ، سرمه ای ، طوسی و مشکی استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
کیفیت و زیبایی شال وارداتی

استایل پاییزه و زمستانه

انواع استایل

استایل رسمی

اگر می خواهید در مراسم ها رسمی یا محل کار خودتان حاضر شوید طبیعی است که باید از رنگ ها رسمی تر استفاده کنید. به طوری که رنگ ها قرمز و زرد اصلا مناسب مکان رسمی نیستند. بهتر است از رنگ ها همچون قهوه ای تیره ،خردلی ،سورمه ای و… برای داشتن استایل پاییزه و زمستانه استفاده کنید.

استایل با حجاب

پوشیدن هودی ها خاص و شیک در کنار شال و روسری زمستانه نه تنها تیپ زمستانی را کامل می کند حتی باعث زیباتر شدن آن می شود. می توان از هودی در کنار حجاب یا شال مناسب استفاده کرد به این ترتیب تیپ زمستانی بی نظیر برای خود درست کنید.

نکات کلیدی

نکته که باید در نظر داشته باشید که در فصل پاییز و زمستان باید تا جای ممکن از استفاده از رنگ های مختلف پرهیز کنید. بهتر است که توازن رنگ در فصل پاییز و زمستان تا حد ممکن رعایت شود تا شما به اصطلاح یک تیپ رنگین کمانی نداشته باشید.

در نظر داشته باشید که بارانی و مانتو ها بلند در فصل پاییز و زمستان غوغا می کند. اگر می خواهید که استایل شیک و در عین حال رسمی داشته باشید از پوشیدن بارانی یا مانتو های مخمل و ضخیم غافل نشوید.

جمع بندی

کاتلیا با ارائه انواع شال و روسری بافت و زمستانی بسیار شیک و در رنگ ها جذاب و کاربردی مناسب هر نوع استایل و سلیقه ای می باشد. که با مراجعه به سایت می توانید به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید
شال پلیسه به رنگ کاتلیا
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *