وبلاگ

مقالات

استایل جذاب با شال مشکی کاتلیا

ست کردن با شال مشکی

همانطور که می دانید رنگ مشکی به دلیل خنثی بودن به راحتی با رنگ های دیگر ست می شود. و این باور غلط که شال مشکی مخصوص عزاداری است در بین مردم جا گرفته در صورتی که می توان این رنگ شال در مراسم ها و با تیپ های دیگر هماهنگ کنید. ست کردن شال مشکی با سایر لباس ها هم برای خانم های سن بالا و نیز خانم های جوان می تواند به آن ها برای تکمیل زیبایی استایلشان کمک کند. شال رنگ مشکی سنگین و مجلسی است و ظاهری شیک و جذاب به خانم ها می دهد که طرفداران مخصوص خودش را دارد.

ست کردن شال مشکی

این رنگ شال به راحتی با انواع رنگ لباس ست خواهد شد. می توانید شال مشکی را با رنگ لباس های سرد و رنگ گرم ست کنید و یک استایل زیبا داشته باشید. بهتر است بذانید که این رنگ شال هم به افراد با رنگ پوست تیره و همچنین افراد با رنگ پوست روشن زیباییی می بخشد. به این ترتیب بانوان می توانند شال مشکی را به راحتی در مکان های عمومی یا مجالس رسمی با انواع رنگ لباس ست کنند و یک استایل خاص داشته باشند. به طور مثال می توانند شال مشکی را با رنگ سبز ، زرشکی ، طوسی ، قرمز و…. ست کنند.

ست کردن شال مشکی

شال مشکی را با چه رنگ مانتویی بپوشید؟

این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ مشکی به خاطر خنثی بودن با تمام رنگ ها ست می شود اما قطعاً با برخی رنگ ها ست زیباتری خواهید داشت.

بیشتر بخوانید
روسری بنفش رنگ سال کاتلیا

مانتو زرشکی : رنگ زرشکی را می‌توان با انواع شال‌های روشن و تیره ست کرد و در واقع محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید. رنگ‌های شال سرمه‌ای، سفید، مشکی و کرم نیز برای مانتو زرشکی مناسب است.

مانتو سبز : اگر با مانتو سبز نمی دانید که چه رنگی شال باید بپوشید باید بگوییم که ترکیب رنگ مشکی و سبزه تیره ترکیب فوق العاده و شیکی را برای شما به ارمغان می آورد.

مانتو جین : بهترین گزینه برای مانتو جین شال با رنگ های سفید و مشکی است که به راحتی با آن ست می شود  و استایلی شیک و جذاب ایجاد می کند.

مانتو قرمز : ایده آل ترین رنگ برای مانتو قرمز ست کردن با شال مشکی است که یک استایل جذاب چشمگیر با بهترین کنتراست رنگ را می سازد.

مانتو طوسی : رنگ طوسی رنگی خنثی و از آن دسته از رنگ‌هایی است که برای پوشش‌هایی مانند مانتو مناسب است ترکیب رنگ طوسی با رنگ‌های تند مثل مشکی بی‌شک جذابیت زیادی برای خانم‌ها به همراه دارد.

انواع شال مشکی

  • شال های مشکی که با رنگ سفید ترکیب شده اند یک طرح کلاسیک  و در عین حال زیبا هستند و به راحتی می توان آن را برای مجالس استفاده کرد. انواع شال مشکی کار شده وجود دارد که افراد می توانند از آنها برای مجالس استفاده کنند.
  • شال های ساده مشکی را می توانید برای محل کار و یا پیاده روی انتخاب کنید.
  • شال های که با رنگ های دیگر مانند رنگ نقره ای ، طلایی ، سفید ….  ترکیب شده اند می تواند انتخاب زیبایی برای خانوم ها باشد.
بیشتر بخوانید
شال های طرح دار کاتلیا

ست کردن شال مشکی

شخصیت افرادی که رنگ مشکی را انتخاب می کنند.

اشخاصی که طرفدار رنگ لباس مشکی و یا شال مشکی هستند اغلب دارای شخصیت مقتدر و با اعتماد به نفس بالایی هستند. که رنگ مشکی حس قدرت و خاص بودن به این افراد می دهد. البته بعضی از خانم ها از رنگ مشکی برای لاغر تر دیده شدن بهره می گیرند و این از ویژگی های خاص این رنگ محسوب می شود. این افراد شخصیت جدی دارند و به دنبال بهترین ها هستند. پس در این صورت راه رسیدن به بهترین ها برایتان کوتاه کرده ایم کافی است وارد سایت کاتلیا شوید و با خرید شال و روسری مورد نظرتان به زیبایی سبک و استایل خود بی افزایید.

با كاتليا روز هارو رنگ آميزى كنيد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
سایدبار
× پشتیبانی آنلاین