مقالات

ویژگی های شال حریر تابستانی

شال حریر تابستانی

شال و روسری از آیتم های جدایی ناپذیر پوشاک بانوان می باشد. که به صورت مداوم باید مدل های نوین و زیبای شال و روسری را برای خود تهیه نمایند. همانطور که می دانید شال و روسری به همراه مانتو بیشترین نگاه را به سمت خانم ها جذب می کند. پیشنهاد کاتلیا برای این فصل به شما عزیزان شال حریر تابستانی است که بسیار خنک و سبک می باشد.

بیشتر بخوانید
شال های دخترانه تابستانی کاتلیا

مشخصات شال حریر تابستانی

یکی از الیاف پرطرفدار برای تهیه شال و روسری فصل تابستان پارچه حریر است. که به دو صورت ساده و طرح دار برای دوخت شال و روسری استفاده می شود. شاید جنس حریر کمی لیز باشد اما به دلیل سبک بودن برای فصل تابستان بسیار مناسب است.

شال نخی به طور معمول برای پوشش های خیابانی و مهمانی ها و سر کار رفتن بیشتر مناسب است اما برای رفتن به مهمانی یا مجالس رسمی تر حتما سبک متفاوتی را برای استایل خود ترجیح می دهید. در میان بازار خرید شال و روسری با شال حریر تابستانی نیز مواجه می شوید. این شال ها ظاهری زیبا تر و بافتی لطیف تر دارند و چون بسیار خنک هستند برای روزهای گرم فصل تابستان انتخاب مناسبی هستند. از سمت دیگر چون شال ها حریر گران تر و با کیفیت تر از شال نخی هستند در مهمانی های رسمی اهمیت بیشتری دارند. ضمن اینکه محصول مناسبی برای هدیه دادن است. برای خرید شال حریر بهتر از فروشگاه های معتبر مانند کاتلیا خرید خود را انجام دهید تا اطمینان خاطر داشته باشید.

شال حریر تابستانی

شال با پارچه حریر جزء پرطرفدارترین شال ها در میان بانوان می باشد به خاطر سادگی و زیبائی بی نظیری که دارد. در واقع شال حریر نازک یکی از زیبا ترین شال ها می باشد. که می توان این شال حریر شیک را در مجالس و مهمانی ها و حتی عروسی استفاده کرد. شال حریر پارچه ای بسیار نرم و لطیف وقتی که نور به آن تابیده می شود ظاهری درخشان به خود می گیرد.

بیشتر بخوانید
شومیز شلوار لنین، استایل شیک و ساده

تنوع شال حریر

شال نخ حریر: الیاف این شال از جنس پنبه است. برتری این شال نسبت به دیگر شال ها که الیاف مصنوعی در آن به کار نرفته است. بنابراین افرادی که به الیاف پلاستیکی حساسیت دارند می توانند از آن استفاده کنند.

شال حریر کریشه: کریشه در واقع نوعی از حریر بسیار نرم است که در دو حالت شفاف و درخشان و مات در بازار عرضه می شود. البته که این شال حریر کریشه به دلیل لطیف و نازک بودن احتمال نخ کش شدن در آن بیشتر از سایر جنس های حریر می باشد. که در انواع ساده و طرح دار وجود دارد مزیت این شال که روی سر سرُ نمی خورد.

شال حریر تابستانی

 

خرید شال حریر

از نکاتی که در زمان خرید شال حریر تابستانی باید به آن دقت کرد ترکیب الیاف آن می باشد. الیاف ابریشم با موادی مانند پنبه در زمان بافت ترکیب شده و برای استفاده راحت تر در دسترس قرار گرفته است. نتیجه این ترکیب شال های زیبا با طرح های که خلق می شود تا همچنان زیبایی و لطافت را منتقل می کند.

جمع بندی

با توضیحاتی که در متن بالا بیان شد و ویژگی های شال حریر تابستانی که آشنایی پیدا کردید. در صورتی که قصد خرید انواع شال و روسری را داشته باشید مجموعه کاتلیا با ارائه بهترین کیفیت و البته قیمت مناسب در خدمت شما سروران می باشد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *