مقالات

انتخاب روسری نخی بهاره

روسری نخی بهاره

الان که در فصل بهار قرار داریم یکی از آیتم های مهم و اثر گذار در استایل بانوان عزیز روسری نخی بهاره می باشد. توجه نمایید که این انتخاب با طرح و رنگ مناسب یک استایل شیک را برای شما رقم می زند.

معرفی کلی از روسری نخی بهاره

این محصول همانطور از نامش کاملاً مشخص است به روسری اطلاق داده می شود که در فصل بهار و تابستان بیشتر کاربرد دارد. و دارای خصوصیاتی مانند لطافت، سبکی و خنکی می باشند و مانع جذب گرما و تعریق می شوند. این روسری ها ضد حساسیت هستند و احساس راحتی بیشتری را فراهم می آورد. البته روسری بهاره در سایز های متنوع کوچک ،متوسط و بزرگ می توان یافت. اما امروزه به طور معمول روسری قواره بزرگ بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است و می توان از آن در استایل های کژوال ،کلاسیک و رسمی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید
شال های آبرنگی کاتلیا

با وارد شدن به فصل بهار نوع پوشش و طراحی لباس افراد تغییرات بسیاری پیدا می کند. و از متریالی در تولید لباس های بهاره استفاده می شود که مناسب و سازگار با این فصل باشد. روسری از جنس نخ دقیقاً این مشخصات دارا می باشد.

روسری بهاره دخترونه

مشخصات این محصول

از فاکتورهای مهم رنگ ،طرح و سایز روسری بهاره می باشد. می توانید از رنگ ها شادی که در فصل بهار در طبیعت دیده می شود مانند صورتی ،آبی و سبز و…. استفاده نمایید. ضمن اینکه در زمان انتخاب رنگ به متناسب بودن آن با رنگ پوستتان نیز دقت داشته باشید. انتخاب از بین روسری های با طرح گل و بوته و شکوفه بهاری نیز برای این فصل مناسب می باشد. به علاوه از روسری ها با طرح کلاسیک نیز می توانید برای مهمانی ها و مجالس بهره بگیرید.

به علاوه روسری های دارای قواره بزرگ برای فصل بهار مناسب هستند. چرا که مانع از ورود باد به بدن می شوند. البته به دلیل زیبایی در چند سال اخیر در بین بانوان بسیار محبوبیت پیدا کرده است. اگر قصد خرید روسری نخی بهاره را دارید می توانید به سایت کاتلیا مراجعه کرده و مدل های متنوع و جذابی را مشاهده نمایید.

استایل رسمی با روسری نخی بهاره

نکات کلیدی

  • روسری نخی بهاره را می توانید برای چهار فصل سال استفاده کنید و در همه ایام از این پوشش و استایل لذت ببرید.
  • روسری بهاره دارای رنگ ،طرح و نقش متنوعی بوده به همین دلیل در زمان انتخاب با محدودیت روبه رو نیستید. چرا که این روسری برای انواع سلیقه ها طراحی شده و می توانید از بین آن ها طرح دلخواه خود را پیدا کنید.
  • استایل کردن روسری طرح دار و شلوغ با مانتو تک رنگ ساده به تیپ و پوشش شما هماهنگی می دهد و انتخاب مناسبی برای مجالس رسمی می باشد.
  • به علاوه ترکیب روسری نخی بهاره با لباس ها سنتی زیبا و جذاب می شود.
بیشتر بخوانید
راهنمای خرید بهترین شال و روسری

استایل شیک با روسری بهاره

جمع بندی

مجموعه شال و روسری کاتلیا با ارائه طرح ها متنوع و جذاب و در عین حال بهترین کیفیت و البته قیمت مناسب سبب شده تا در بین مردم مورد توجه قرار گیرد. برای دسترسی راحت شما عزیزان به محصولات و مشاهده همه محصولات می توانید به راحتی وارد سایت به نشانی www.cattleyastyle.com شوید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

5/5 (1 نظر)
5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *