مقالات

آشنایی با رنگ های پرطرفدار روسری، رنگ های ترند

رنگ های پرطرفدار روسری

اهمیت رنگ ها در صنعت مد و لباس بسیار موضوع مهمی است. به همین خاطر است که سالانه رنگ جهانی برای پوشاک انتخاب می شود. رنگ ها می توانند از شخصیت درونی یک فرد با شما صحبت کنند. در بین لباس های بانوان شال و روسری برای بانوانی که در کشور اسلامی زندگی می کنند به عنوان حجاب و البته استایل بسیار اهمیت دارد. برای انتخاب شال و روسری باید بسیار دقت داشته باشید چرا که به چهره شما نزدیک هستند. در این متن رنگ ها پرطرفدار روسری را معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید
استایل ها متفاوت با بستن روسری

رنگ لباس، بخش بسیار مهمی در طراحی لباس می باشد و نه تنها به زیبایی لباس کمک می کند بلکه از نظر روانشناسی مفهوم و بینشی خاص دارد. زمانی که شما برای خرید شال و روسری اقدام می کنید رنگ آن ها اولین چیزی است که توجه شما را جلب می کند و روانشناسی رنگ شال و روسری در اینجا مفهوم جدی پیدا می کند.

استایل هاوایی روسری پرطرفدار

رنگ ها پرطرفدار روسری

روسری سرخابی

رنگ سرخابی روحی پر جنب و جوش را با خود به همراه دارد. البته در سال میلادی 2023 به عنوان رنگ سال برگزیده شده به دلیل طبیعت شاد و در عین حال قدرتمندی که دارد در واقع قرمز با نت های لطیف بنفش ،سرخابی بی عیبی را ایجاد می کند. با رنگ سرخابی می توانید رنگ های دیگر چون بژ ،کاراملی ،خردلی ،طلایی ،سفید را ست نمایید.

روسری سبز

رنگ دیگر که امسال بسیار مورد استقبال قرار گرفته رنگ سبز است. چرا که سبز ما را به یاد طبیعت می اندازد طبیعتی که الهام بخش آرامش ،انرژی مثبت ، تحرک و امید است. رنگ سبز، با رنگ ها سرخابی ،صورتی ، قرمز و نارنجی بسیار استفاده می شود.

رنگ های پرطرفدار روسری

روسری قهوه ای

سایه های طبیعی رنگ های مانند قهوه ای از دسته رنگ های گرم است. که اگر سایر رنگ ها برایتان زیادی شاد هستند قهوه ای می تواند انتخاب مناسبی باشد. رنگ پرطرفدار قهوه ای قابلیت ست شدن با رنگ ها بسیاری را دارد. به خصوص در کنار رنگ های مانند زرد، نارنجی، کاراملی و قرمز فوق العاده می شود.

بیشتر بخوانید
شناختن انواع سایز روسری

روسری نارنجی

از رنگ های پرطرفدار روسری می توان رنگ نارنجی را نام برد. که الهام گرفته از رنگی برون گرا ،محرک و نشاط آور است. رنگ نارنجی با پوست ها گرم هارمونی خوبی دارد برای افرادی که پوست سبزه دارند این رنگ توصیه می شود. رنگ آبی در کنار نارنجی بیشترین جذابیت را دارد البته آبی که دارای تیرگی باشد.

روسری خاکی

رنگ های خاکی مانند بژ ،دارچینی ،کرم و نسکافه ای از سال گذشته جزء رنگ های پرطرفدار روسری و ترند شدند. البته همچنان در صدر قرار دارند چرا که این رنگ خنثی با همه رنگ ها به خوبی ست می شود.

استایل رسمی با روسری پرطرفدار

نکته

بهتر است بدانید که رنگ ها تاثیر زیادی در روحیه و واکنش شما نسبت به اطراف دارند. به طوری که در برخی محیط ها شما احساس آرامش دارید و حس خوبی را از اطراف دریافت می کنید و در برخی مکان ها دیگر کلافه و عصبی هستید. بله کاملا درست است چرا که واکنش های ذهنی و روحی شما نسبت به رنگ های محیط اطرافتان است.

جمع بندی

دانستن رنگ های پرطرفدار روسری این مزیت را دارد که بتوانیم ماهیت این رنگ ها را بهتر بشناسیم و از ست شدن آن ها با سایر رنگ ها و مکمل های آن استفاده کنیم. البته که مجموعه کاتلیا رنگ های بسیار متنوعی را تولید می کند تا بتواند همه نوع سلیقه ای را تحت پوشش قرار دهد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *