مقالات

ست مانتو و شلوار لنین، کاتلیا

مانتو و شلوار لنین این روزها بسیار مد شده است که در استایل و پوشش افراد مشاهده می کنید. در واقع پارچه لنین از پارچه ها لطیف و سبک موجود در بازار می باشد که کاربردهای متنوعی دارد. پارچه لنین از مانتو و شلوار و شومیز و شال لنین گرفته به چشم می خورد. ضمن اینکه پارچه لنین دارای الیاف خاصی است که به راحتی می توان روی آن تزئیات یا گلدوزی زیبا انجام داد.

برتری های مانتو و شلوار لنین

برخلاف پارچه های پنبه ای که در اثر شستشو مداوم کهنه به نظر می رسند و انسجام خود را از دست می دهند پارچه لنین مقاوم تر و منسجم تر هستند. چرا که در تولید این پارچه از منابع طبیعی استفاده شده بنابراین پارچه لنین مناسب و سازگار با محیط زیست است.

برتری دیگر این پارچه که از آن برای دوخت مانتو و شلوار لنین استفاده می شود این است که نیازی به اتو کردن ندارد.

مانتو لنین به خاطر جنس خاص طرفداران زیادی دارد. چرا که این جنس لباس به خوبی هوا را از خود عبور می دهد. به همین خاطر به تنظیم دمای بدن و از بین نرفتن رطوبت بدن شما کمک می کند. این مانتو بسیار مناسب فصل بهار و تابستان است.

به طور کلی مانتو و شلوار لنین می تواند برای شما یک استایل مناسب بسازد. بدون آن که نیاز باشد وقت زیادی را برای انتخاب در بین مانتو ها صرف کنید با پوشیدن مانتو لنین می توانید شیک و زیبا به نظر برسید.

حتی می توانید مانتو این ست را به صورت جداگانه با انواع شلوارهای بگ ،نیم بگ، مام استایل و …. ست نمایید.

بیشتر بخوانید
شناختن جنس روسری

از دیگر دلایل برتری پارچه لنین نسبت به سایر پارچه های پنبه ای این است که پارچه لنین به راحتی در دسترس قرار دارد و با شستشو مداوم مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

مانتو شلوار لینن سبز

نکته

هرچند که پارچه لینن را به عنوان پارچه چهار فصل نیز می شناسند و لباس های تهیه شده از این جنس پارچه را می توان در تمامی فصول سال استفاده کرد. و البته مانتو شلوار لنین که طراحی شده، برای فصل تابستان و بهار مناسب تر هستند. لباس های لینن اغلب قیمت متوسط رو به بالایی دارند. بنابراین بهتر است توجه داشته باشید، اگر لباس لنین شما قیمت پایینی دارد ممکن است با الیاف پنبه مخلوط شده باشد. همچنین اگر در ساختار این پارچه به جای الیاف خالص لنین از بامبو هم استفاده شده باشد، چروک پذیری آن تا حدودی از بین می رود.

مانتو تابستونی شیک لنین

نحوه شستشو مانتو و شلوار لنین

لباس های جنس لنین معمولاً نگهداری راحتی دارند به طوری که می توانید با دست ،ماشین و یا خشک شویی آن ها را تمیز کنید.

شستشو این پارچه را با آب ولرم انجام دهید. و دمای مناسب آب باید کمتر از 40 درجه سانتیگراد چرا که دمای بالا امکان دارد باعث چروک پارچه شود.

اگر از ماشین لباسشویی استفاده می کنید از نحوه شستشو ملایم استفاده کنید و از قرار دادن روی دور تند خود داری نمایید.

از شوینده ملایم و مخصوص پارچه های لطیف استفاده کنید.

بهتر است لباس های رنگ روشن را از رنگ تیره برای شستشو جدا نمایید.

در صورتی که لباس شما در اثر شستشو چروک شد و قصد دارید آن را اتو کنید. بهتر است این لباس را تا زمانی که هنوز رطوبت دارد اتوکشی کنید. توجه کنید که با درجه متوسط اتوکشی را انجام دهید.

بیشتر بخوانید
مدل های بستن روسری شیک کاتلیا

استایل تابستونی با لنین

جمع بندی

مجموعه کاتلیا تولید کننده شال و روسری های متنوع و زیبا این بار مانتو و شلوار لنین را برای مشتریان خود تدارک دیده است. که بسیار خنک، سبک و مناسب فصل تابستان هستند و البته دارای رنگ ها جذاب و شیک که به زیبایی استایل شما می افزاید.

2.8/5 (4 نظر)
2.8/5 (4 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *