مقالات

شومیز شلوار لنین، استایل شیک و ساده

شومیز شلوار لنین

پارچه لینن بسیار سبک و در عین حال محکم می باشد. در واقع از الیاف گیاه کتان درست شده است. این پارچه در عین زیبایی و دوام بالا جزء الیاف سازگار با محیط زیست می باشد. لباس های زیادی از پارچه لینن تهیه می شوند برای نمونه می توان مانتو لینن، شومیز شلوار لینن،پیراهن مردانه، شال لینن را نام برد که تولید و به بازار عرضه می شود.

شومیز شلوار لینن ، کاتلیا

فروشگاه کاتلیا با تولید شال و روسری در بین مردم بیشتر شناخته می شود. که به تازگی البسه های مانند شومیز شلوار لینن و مانتو و شلوار لینن را به محصولات خود اضافه نموده که این پوشاک بسیار مناسب فصل تابستان و گرما می باشد. که به شدت مورد استقبال بانوان جوان گرفته است. چرا که استایل زیبا و شیک و در عین حال خنک و سبکی را برای عزیزان رقم زده است.

همانطور که بیان شد بافت خنک و سبک این پارچه آن را برای فصل گرم سال مناسب کرده است و به آسانی لک و چروک نمی شود. جنس این پارچه بسیار نرم و لطیف است زود خشک می شود و به خاطر وجود منافذ باز بسیار خنک است. پارچه لینن بافت کششی و یا حالت کشسانی ندارد. جذب رطوبت لنین زیاد است. به همین دلیل این جنس پارچه برای تابستان و گرمای تابستان و جذب عرق بدن بسیار مناسب است.

شومیز شلوار زارا

ویژگی های پارچه لینن

لینن از دسته پارچه های بادوام می باشد.

به دلیل اینکه از دسته الیاف طبیعی و کاملا گیاهی است کمتر از سایر پارچه های دیگر حساسیت ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید
شال لنین، پارچه لنین

پارچه لینن بسیار نرم و لطیف است حتی بعد از شستشو لطیف تر نیز می شود.

این پارچه به هیچ عنوان پرز و کرک نمی دهد.

نحوه نگهداری و شستشو این پارچه بسیار راحت می باشد.

پارچه لینن دارای تنوع رنگی و طرحی بالایی است.

می توان انواع پوشاک از شومیز شلوار لنین ،شال لینن ،مانتو و پیراهن مردانه را از این پارچه تهیه کرد.

جزء پارچه ها سبک و خنک می باشد که برای فصل تابستان و گرما مناسب می باشد.

شستشو پارچه لنین

در صورتی که شومیز شلوار لینن را تهیه کردید یا به طور کلی لباس های از جنس لینن دارید. برای شستشو این البسه از آب سرد یا ولرم استفاده کنید. در واقع بهتر است که این لباس ها را پشت و رو کنید و از یک شوینده ملایم برای شستشو استفاده کنید تا بافت پارچه آسیب نبیند. بعد از مرحله آبکشی البسه از جنس لینن را بر روی سطح صاف پهن کنید تا از ایجاد چروک بیشتر جلوگیری نمایید.

اتوکشی صحیح پارچه لنین

پارچه سبک و نازک لینن اتوکشی راحتی دارد. حتما دقت کنید تا این پارچه و لباس را باید قبل از اینکه به صورت کامل خشک شود اتو کنید. در حالی که پارچه لینن کاملا خشک شود اتوکشی بسیار سخت و زمان بر می شود و حتی بخار اتو هم به سختی چروک لباس باز می کند.

استایل تابستان

قیمت پارچه لینن

کشت و برداشت گیاه کتان دشوار است. تمام گیاه از خاک خارج می‌شود تا الیاف بلند و با کیفیت تولید شود. برای اطمینان از کیفیت الیاف، برداشت باید با دقت انجام گیرد. مرحله تولید الیاف نیز پیچیده و زمان‌بر است، از این رو پارچه لینن به نسبت پارچه‌های مشابه گران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
شال به رنگ کاتلیا
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *