مقالات

ست کردن شال و روسری کاتلیا با مانتو کتی

شال و روسری با مانتو کتی

مانتو کتی یکی از مدل ها مانتو پرطرفدار در بین بانوان جوان می باشد. می توان از این نوع مانتو در مجالس و مهمانی ها استفاده نمود. یکی از سوالات که ایجاد می شود چگونگی نحوه ست کردن شال و روسری با مانتو کتی است؟ که تلاش داریم در این متن پاسخ دهیم.

اصول پوشیدن شال و روسری با مانتو کتی

در صورتی که قصد دارید استایل رسمی و کلاسیک داشته باشید با مانتو کتی حتما روسری سر کنید. ضمن اینکه برای داشتن ظاهری اداری و رسمی می توانید مانتو کتی را با شلوار تیره یا روشن ست کنید. البته که مدل بستن روسری به روش ها خاص و متفاوت به شدت در استایل شما تاثیر گذار است.

همانطور که می دانید استفاده از شال در استایل اسپرت مانتو کوتاه متداول تر است. در حقیقت هیچ قانون کلی وجود ندارد اما بهتر است زمانی که مانتو کوتاه انتخاب می کنید از شال یا نهایتا از روسری قواره کوچک استفاده کنید.

شال و روسری با مانتو کتی

استایل رسمی

برای استایل رسمی زیبا می توانید از شلوار بوت کات و پارچه ای استایلیش استفاده کنید. انتخاب رنگ مانتو کتی می تواند از رنگ ها تیره و نود مانند مشکی ، کرم باشد. استفاده از کفش پاشنه بلند به استایل رسمی و مجلسی شما کمک می کند. برای انتخاب شال و روسری با مانتو کتی می توانید از شال های تک رنگ ساده استفاده کنید.

مدیوم اسکارف ترند

استایل اسپرت

جالب است که از مانتو کتی می توانید در استایل اسپرت هم استفاده کنید. در این استایل تنها لازم است یک شلوار اسکینی با کتونی بپوشید. استفاده از شال نخی ساده تک رنگ به جذابیت استایل اسپرت شما می افزاید.

بیشتر بخوانید
بی بی اسکارف کاتلیا

استایل کلاسیک

اگر دنبال کننده استایل ها کلاسیک هستید. پوشیدن مانتو کتی به همراه شلوارها راسته پارچه ای و همرنگ با مانتو یا استفاده از شلوارها مام استایل و مام فیت به همراه کفش ها تخت مانند کفش عروسکی یک استایل کلاسیک جذاب می سازد. برای ست کردن شال و روسری با مانتو کتی در این استایل بهتر که از شال و روسری ابریشم استفاده کنید.

شال و روسری با مانتو کتی

استایل مانتو کتی چهارخانه

یکی از طرح ها پرطرفدار که از تنوع بالایی برخوردار است و دست شما برای انتخاب کاملا باز است. مانتو کتی چهارخانه را به همراه شلوار جین بپوشید. از بین تنوع شال و روسری با مانتو کتی چهارخانه طرح ها ساده را انتخاب کنید به هیچ وجه سراغ طرح ها شلوغ نروید.

نکات کلیدی شال و روسری با مانتو کتی 

تصور کنید یک مانتوی کتی صورتی روشن یا زرد خردلی با یک شلوار جین آبی می‌تواند چقدر شیک و زیبا باشد. مانتوهای کتی با رنگ‌های پاستلی یا رنگ‌های زنده و شادی چون عنابی و سرخابی می‌تواند انتخاب فوق‌ العاده‌ای برایتان باشد.

یکی از روش‌های پوشیدن مانتو کتی و ست کردن استایلی رسمی با آن، استفاده از رنگ‌های یکسان است. یعنی باید با انتخاب تمام بخش‌های لباس‌تان از یک رنگ، استایلی مونوکروم برای خود بسازید. چنین ترکیبی از رنگ‌ها در کنار هم به شما رسمیت می‌بخشد.

شال و روسری با مانتو کتی

در آخر

کاتلیا سعی داشت با این متن اطلاعات مفیدی در خصوص استایل و ست کردن شال و روسری با مانتو کتی به شما عزیزان ارائه دهد. تا بتوانید با رعایت این نکات یک استایل زیبا و جذاب با مانتو کتی را خلق کنید.

بیشتر بخوانید
استایل ها متفاوت با بستن روسری
2/5 (3 نظر)
2/5 (3 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *