مقالات

استایل روسری با مانتو بلند

روسری با مانتو بلند

شال و روسری یکی از نیاز ها بانوان ایرانی است. که لازم است اصول ست کردن آن را با دیگر لباس ها خود بدانید. در این متن کاتلیا قصد دارد تا اطلاعاتی درباره اصول ست کردن روسری با مانتو بلند را با شما عزیران به اشتراک بگذارد.

اصول ست کردن روسری با مانتو بلند

امروزه مانتو ها بلند یا عبایی ترند شده اند. مانتو ها بلند بیشتر حالت رسمی دارند که با روسری این استایل تکمیل می شود. مانتو بلند را با روسری شاین ،ساتن، ابریشم ،ژاکارد و لمه می توان ست کرد.

ضمن اینکه باید بدانید در زمان خرید شال و روسری اگر از نوع طرح دار انتخاب می کنید حتما از مانتو ساده بهره بگیرید. چرا که در استایل یک گزینه طرح دار کافی است. به علاوه دقت کنید که برای چه مکانی از چه نوع روسری باید استفاده کنید که تاثیر گذار است.

مانتو بلند به خصوص در فصل تابستان بین بانوان طرفداران زیادی دارد. می دانید که مانتو بلند به جذابیت استایل شما کمک می کند. در کنار مانتو کیف و کفش می تواند استایل شما را خاص کند و البته اینکه بدانید از چه اکسسوری می توانید بهره بگیرید.

روسری با مانتو بلند

چه افرادی بهتر است از مانتو بلند استفاده کنند؟

  • کسانی که قد کوتاه دارند چرا که اندام و قد آن ها را کشیده تر نشان می دهد.
  • افراد قد بلند نیز می توانند از مانتو بلند تا زیر زانو استفاده کنند و به زیبایی ظاهری خود بی افزایند.
  • بانوانی که اندام چاقی دارند نباید از مانتو کوتاه استفاده کنند چرا که چاق و گرد به نظر می رسند. در عین حال مانتو بلند با طرح راه راه می توانند انتخاب خوبی باشد تا اندامشان را کشیده تر نشان دهند.
بیشتر بخوانید
انتخاب روسری نخی بهاره

روسری با مانتو بلند

هماهنگی روسری با مانتو

در زمان انتخاب و ست کردن روسری با مانتو بلند باید سعی کنید رنگ ها را با هم ست کنید و هماهنگی و هم خوانی بین رنگ ها را حفظ نمایید. به علاوه به جنس مانتو با روسری که می خواهید ست کنید توجه داشته باشید. به طور مثال روسری نخی را با مانتو نخی ست کنید تا ظاهری زیبا و جذاب پیدا کنید.

روسری با مانتو بلند

روسری مناسب با رنگ پوست

همانطور که قبلا گفتیم شال و روسری نزدیک ترین اکسسوری به چهره است و باید در انتخاب طرح و رنگ آن حساسیت به خرج دهید. اگر به دنبال روسری با رنگ های مانند نارنجی ،قرمز صورتی و…. هستید. ست کردن روسری با مانتو بلند را فراموش نکنید. اگر به دنبال روسری با رنگ ها سرد هستید رنگ های مانند آبی ،سبز و… را پیشنهاد می دهیم. می توانید از رنگ ها خنثی یا حتی رنگ ها روشن و رنگ پاستلی در روسری و استایل خود استفاده کنید.

استایل بهار

نکات مهم در انتخاب مانتو بلند

مانتویی را انتخاب کنید که جنس ظریف و سبک داشته باشد.

مانتو بلند با طرح راه راه سبب می شود باریک تر و کشیده تر به نظر برسید.

مانتو بلند به خصوص برای بانوان قد کوتاه باید دقیقا فیت و چسبان باشد. چرا که اندام را باریک تر نشان می دهد و از پوشیدن مانتو ها اور سایز خودداری کنید.

برای مانتو بلند به هیچ عنوان از کمربند ها عریض و پهن استفاده نکنید. برخلاف آن که بخواهد قد شما بلند و کشیده تر نشان دهد نتیجه عکس می دهد.

بیشتر بخوانید
راهنمای کامل برای خرید شال پلیسه
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *