مقالات

با کاتلیا تابستانی رنگی داشته باشید.

شال و روسری تابستانی

تابستان با آفتابی طلایی و درخشان و نیز روزهای طولانی شاید انتخاب ما برای پوشاک را کمی سخت و محدود نماید. اما می توانید با انتخاب شال و روسری مناسب تابستان از مجموعه کاتلیا رنگ و تم تابستانی و در عین حال دلچسب به استایل و پوشش خود ببخشید. شال و روسری تابستانی باید ویژگی های داشته باشد که با توجه به فصل و گرمای شدید تابستان بتوانید از آن استفاده کنید و از انتخاب خود احساس رضایت و راحتی داشته باشید.

نکات کلیدی در خرید شال و روسری تابستانی

رنگ های مناسب تابستان

شال و روسری تابستانی می تواند تبلوری از رنگ های شاد و گرم تابستان باشد و انعکاس نور خورشید را بسیار بیش تر به ما نشان دهد. در فصل گرم معمولاً رنگ‌های روشن بیشتر طرف‌دار دارند. در هر حال برای انتخاب رنگ باید به دیگر اجزای استایل و رنگ پوست صورت توجه شود. رنگ انتخابی باید با رنگ پوست صورت بیاید.

شال و روسری تابستانی

جنس پارچه

بسیاری از افراد در فصل تابستان به طور مکرر لباس های خود را می شویند. بهتر است که در زمان خرید شال و روسری دست روی پارچه های نخی بگذارند. چرا که الیاف پارچه های نخی از نخ طبیعی است. به همین خاطر بسیار سبک هستند و در هوای آزاد به راحتی خشک می شوند.

ایستایی شال و روسری

حتماً شما هم با لیز خوردن شال و روسری مواجه شده اید. اگر در زمان خرید و انتخاب شال و روسری تابستانی دقت به خرج دهید دیگر با این مسئله رو به رو نخواهید شد. روسری های نخی ایستایی بیشتری نسبت به حریر و ساتن دارند. و بهتر است برای رفت و آمد های روزانه از روسری های نخی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
معنای رنگ ها شال و روسری
طرح های متنوع

همانطور که می دانید امروزه شاهد طرح های مختلفی از شال و روسری ها در بازار هستیم. که این طرح ها الهام گرفته از طبیعت و اشیاء و سایر لوازمی که در زندگی روزمره با آن ها سرکار داریم می باشد. که این سطح از تفاوت و تنوع در طرح ها برای تیپ شخصیت های مختلف با صلیقه های متفاوت این امکان را فراهم آورده تا بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

خرید شال ونوس

ضرورت خرید شال و روسری سبک و خنک

گرمای طاقت فرسای فصل تابستان، دلیل خرید شال و روسری مناسب با این فصل می باشد. خانم ها به دنبال راه حلی برای کاهش گرما در پوشش خود هستند که با انتخاب شال و روسری خنک و سبک این مشکل برطرف می شود. مشکل گرما برای خانم ها با دستان پر توان و پر از عشق شال و روسری کاتلیا با جدید ترین محصولات سبک و خنک حل شده و تابستانی همراه با آرامش را برایتان فراهم ساخته است.

شال و روسری تابستانی

راهنمای انتخاب و ست کردن شال و روسری

شاید جالب باشد بدانید در روزهای گرم، رنگ های سرد می توانند حس خنکی و خوبی را به بیننده انتقال دهند، یک شال یا روسری با رنگ هایی سرد انتخابی هوشمندانه برای این فصل است.

طرح های آبرنگی یا گل های درشت شاید شما را یاد لباس هایی خنک، ساحل شنی و نوشیدنی های خنک بیاندازد و دقیقاً به همین دلیل است که می توانند گزینه های دلچسبی برای استایل تابستانی شما باشند.

شال و روسری تابستانی

ممکن است در استایل تابستانی تان از رنگ های زیادی استفاده کنید، به همین دلیل داشتن یک شال یا روسری خنک با رنگ های خنثی مثل طوسی و مشکی می تواند کمک بزرگی در ست کردن روسری با لباس به شما بدهد.

بیشتر بخوانید
استایل بهار با شال و روسری کاتلیا

تابستان با المان های خود یادآور طرح هایی رنگارنگ است، از این ویژگی طبیعت کمک بگیرید و به یاد داشته باشید که یک شال یا روسری گلدار همیشه انتخاب خوبی است، زیرا رنگ های زیادی را در خود جا داده و گزینه های زیادی برای ست کردن به شما می دهد.

نتیجه گیری

به هنگام خرید روسری و شال تابستانی بیش از مد و فشن به راحتی خودتان فکر کنید. همانگونه که می دانید تنوع طرح و رنگ روسری ها در بازار بسیار زیاد است. توجه کنید که جنس و پارچه شال و روسری مهم ترین اصل در انتخاب شما باشد.

با كاتليا روز هارو رنگ آميزى كنيد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *