مقالات

کاتلیا راهنمای خرید شال و روسری مناسب

از آنجایی که شال و روسری از مهم ترین اکسسوری های هر خانمی می باشد. به همین خاطر برند کاتلیا سعی بر آن دارد تا بهترین و شیک ترین شال ها و روسری ها را طراحی و تولید نماید. تا شما عزیزان در مهمانی ها و مراسم ها استفاده کنید و از خوش پوشی خود لذت ببرید. یکی از دغدغه ها و نگرانی های که بسیاری از بانوان دارند در زمان انتخاب شال و روسری است که وسواس زیادی به خرج می دهند. قصد داریم در این متن نکات و راهنمای خرید شال و روسری با شما در میان بگذاریم.

راهنمای خرید شال و روسری

نوع شال و روسری و حتی رنگی که انتخاب می کنید نشان دهنده سلیقه و در ضمن معرف شخصیت شما می باشد. در زمان خرید به این نکات توجه کنید:

شال یا روسری

اینکه با شال راحت هستید یا روسری کاملاً سلیقه ای است و راحتی به این معنی که احتیاج به مرتب کردن مدام آن روی سرتان ندارید.

طرح و رنگ

اولین چیزی که در زمان انتخاب شال و روسری به ذهنتان می رسد رنگ و طرح آن است. در بازار رقابتی امروزه که دارای تنوع گسترده ای از طرح و رنگ می باشد. به این خاطر که تمامی صلایق را در بربگیرد. اما داشتن یکسری اطلاعات می تواند کمک کننده باشد. به طور کلی طرح های سنتی برای بانوان میان سال و طرح های اعداد، اشکال و نقاشی برای بانوان جوان مناسب می باشد.

شال طرح چشم

رنگ پوست و چهره

حتماً می دانید که در زمان خرید روسری و شال گزینه ای که انتخاب می کنید باید متناسب با رنگ پوست و چهره شما باشد. در حالت کلی اگر رنگ پوست شما روشن است تقریباً همه رنگ های تیره و تک رنگ مناسب صورت شما می باشد و اگر رنگ پوست شما سبزه یا برنزه است هرگز به سراغ رنگ های تیره مانند قهوه ای، زرشکی، یشمی و… نروید.

بیشتر بخوانید
استایل ها متفاوت با بستن روسری

جنس پارچه

از مهم ترین نکاتی که در زمان انتخاب و خرید شال و روسری باید دقت کرد جنس پارچه است. زیرا سر نخوردن راحت بودن و عدم نیاز به مرتب کردن مداوم شال و روسری مربوط به جنس پارچه است.

قواره و سایز

در صورت کلی هر چقدر قواره روسری بزرگتر باشد راحت تر خواهید بود اما ممکن است در فصل تابستان این سایز بزرگ کلافه کننده باشد. ابعاد استاندارد روسری 90×90 سانت ولی اگر جز افرادی هستید که روسری خود را مدل دار می بندید قواره های برزگ روسری 100×110 سانت مناسب می باشد. ابعاد استاندارد شال با عرض 60 یا 70 سانت و طول 180 سانت است.

روسری نبات

قیمت

قیمت شال و روسری به عوامل متعددی مانند کیفیت چاپ ، جنس پارچه ،برند معتبر و…. بستگی دارد. به طور مثال روسری که از جنس ابریشم است گرانتر از روسری با جنس نخی می باشد.

خرید شال و روسری به عنوان کادو و هدیه

زمانی که در فکر خرید هدیه ای برای همسر، مادر و دوست خود هستید. گزینه شال و روسری بسیار مناسب می باشد. اما قبل از آن لازم است راهنمای خرید شال و روسری که در بالا گفته شد را بدانید تا در نهایت بتوانید کادو و هدیه ای مناسب و درخور تهیه نمایید. از مزایای خرید شال و روسری به عنوان هدیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز به دانستن سایز ندارد.
  • هدیه ای مقرون به صرفه است.
  • جزء پوشاکی است که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تنوع بالایی دارد و دسترسی برای خرید آن آسان است.
  • می توانید متناسب با فصل آن را تهیه نمایید.
بیشتر بخوانید
راهنمای خرید شال و روسری ترند

خرید روسری سبز طلایی

نکاتی در مورد طرح و رنگ شال یا روسری

  1. رنگ های سرد را برای تابستان و رنگ های گرم را برای فصل زمستان انتخاب نمایید.
  2. طرح هایی که نقاشی های هندسی با زمینه خلوت و روشن دارند شیک و مدرن هستند.
  3. قبل از خرید حتماً در ذهنتان به این نکته توجه کنید که با کدام لباس یا مانتو می خواهید شال و روسری که می خرید را ست کنید.

با كاتليا روز هارو رنگ آميزى كنيد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *