مقالات

راهنمای خرید شال و روسری عید

شال و روسری عید

آغاز فصل بهار و سال جدید برای بسیاری از افراد به همراه خرید پوشاک و لباس می باشد. در این بین خرید شال و روسری عید یکی از آیتم ها مهم می باشد چرا که در تیپ و استایل بسیار به چشم می آید و در مهمانی ها به محض وارد شدن شما کاملا جلب توجه می کند.

انتخاب شال و روسری عید

در مرحله اول باید انتخاب کنید که با شال راحت هستید یا روسری؟ سر نخوردن ،راحت بودن و عدم نیاز به مرتب کردن مدام از موارد مهم برای انتخاب می باشد. به موارد زیر برای انتخاب شال و روسری دقت داشته باشید.

شال خوشرنگ

جنس

شال و روسری نخی از زیر مجموعه پارچه ها پنبه ای می باشد که به راحتی شسته می شود. بسیار سبک و خنک و در عین حال ایستایی خوبی دارد.

طرح

طرح ها سنتی مانند گل طرفداران زیادی دارد. اما جوانان امروزه از طرح ها مدرن و جدیدتر استقبال می کنند.

رنگ

رنگ شال و روسری دارای دنیای گسترده ای می باشد. از شال ها ساده و تک رنگ گرفته تا شال ها دارای طرح زنجیری،کوبیسم و نقاشی و…. به چشم می خورد.

سایز و قواره

قواره روسری با راحتی آن ارتباط مستقیم دارد. سایز استانداردی انتخاب کنید که برایتان دست و پا گیر نباشد و با آن راحت باشید.

شال و روسری عید

انتخاب براساس رنگ پوست

بانوانی که رنگ پوست روشن دارند. از رنگ ها بی روح مانند کرم ، آبی آسمانی و لیمویی استفاده نکنند. ترکیب این رنگ ها با پوست روشن از جذابیت چهره کم می کند.

بانوانی که رنگ پوست تیره و برنز دارند به هیچ وجه سراغ رنگ ها قهوه ای ، طوسی و… نروند چرا که صورتشان بیش از اندازه تیره به نظر می رسد.

تناسب شال و روسری با استایل

نکته بسیار مهم این است که مدل و طرح شال و روسری را با مکان و موقعیتی که می خواهید بروید هماهنگ نمایید. به طور مثال اگر مانتو شما ساده است می توانید از روسری ها طرح هندسی انتخاب کنید. به علاوه استفاده از شال و روسری با جنس ساتن برای فعالیت روزمره مناسب نیست چرا که جنس براق آن برای مهمانی ها گزینه مناسبی می باشد.

شال ابرنگی

جمع بندی

برای شال و روسری عید از رنگ ها شاد و پرانرژی انتخاب کنید تا استایل بهاره شما تکمیل شود. ضمن اینکه رنگ ها شاد احساس سر زندگی را برای شما به همراه می آورد. تلاش کنید در انتخاب شال و روسری خود فصل بهار را الگو قرار دهید این فصل دارای گل ها و شکوفه ها با رنگ ها جذاب می باشد.

شال و روسری کاتلیا با داشتن طرح و رنگ ها متنوع و شاد بسیار مناسب برای فصل بهار و به خصوص ایام عید و مهمانی ها و دورهمی ها است. با گستردگی طرح و رنگی که دارد همه سلیقه ها را دربر می گیرد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *