مقالات

راهنمای خرید شال و روسری عید

شال و روسری عید

آغاز فصل بهار و سال جدید برای بسیاری از افراد به همراه خرید پوشاک و لباس می باشد. در این بین خرید شال و روسری عید یکی از آیتم ها مهم می باشد چرا که در تیپ و استایل بسیار به چشم می آید و در مهمانی ها به محض وارد شدن شما کاملا جلب توجه می کند.

انتخاب شال و روسری عید

در مرحله اول باید انتخاب کنید که با شال راحت هستید یا روسری؟ سر نخوردن ،راحت بودن و عدم نیاز به مرتب کردن مدام از موارد مهم برای انتخاب می باشد. به موارد زیر برای انتخاب شال و روسری دقت داشته باشید.

بیشتر بخوانید
طرح های پلنگی کاتلیا

شال خوشرنگ

جنس

شال و روسری نخی از زیر مجموعه پارچه ها پنبه ای می باشد که به راحتی شسته می شود. بسیار سبک و خنک و در عین حال ایستایی خوبی دارد.

طرح

طرح ها سنتی مانند گل طرفداران زیادی دارد. اما جوانان امروزه از طرح ها مدرن و جدیدتر استقبال می کنند.

رنگ

رنگ شال و روسری دارای دنیای گسترده ای می باشد. از شال ها ساده و تک رنگ گرفته تا شال ها دارای طرح زنجیری،کوبیسم و نقاشی و…. به چشم می خورد.

سایز و قواره

قواره روسری با راحتی آن ارتباط مستقیم دارد. سایز استانداردی انتخاب کنید که برایتان دست و پا گیر نباشد و با آن راحت باشید.

شال و روسری عید

انتخاب براساس رنگ پوست

بانوانی که رنگ پوست روشن دارند. از رنگ ها بی روح مانند کرم ، آبی آسمانی و لیمویی استفاده نکنند. ترکیب این رنگ ها با پوست روشن از جذابیت چهره کم می کند.

بانوانی که رنگ پوست تیره و برنز دارند به هیچ وجه سراغ رنگ ها قهوه ای ، طوسی و… نروند چرا که صورتشان بیش از اندازه تیره به نظر می رسد.

تناسب شال و روسری با استایل

نکته بسیار مهم این است که مدل و طرح شال و روسری را با مکان و موقعیتی که می خواهید بروید هماهنگ نمایید. به طور مثال اگر مانتو شما ساده است می توانید از روسری ها طرح هندسی انتخاب کنید. به علاوه استفاده از شال و روسری با جنس ساتن برای فعالیت روزمره مناسب نیست چرا که جنس براق آن برای مهمانی ها گزینه مناسبی می باشد.

بیشتر بخوانید
شال لنین، پارچه لنین

شال ابرنگی

جمع بندی

برای شال و روسری عید از رنگ ها شاد و پرانرژی انتخاب کنید تا استایل بهاره شما تکمیل شود. ضمن اینکه رنگ ها شاد احساس سر زندگی را برای شما به همراه می آورد. تلاش کنید در انتخاب شال و روسری خود فصل بهار را الگو قرار دهید این فصل دارای گل ها و شکوفه ها با رنگ ها جذاب می باشد.

شال و روسری کاتلیا با داشتن طرح و رنگ ها متنوع و شاد بسیار مناسب برای فصل بهار و به خصوص ایام عید و مهمانی ها و دورهمی ها است. با گستردگی طرح و رنگی که دارد همه سلیقه ها را دربر می گیرد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *