مقالات

شال و روسری خوب، انتخاب خوب

ویژگی ها شال و روسری

برای خرید شال و روسری فاکتورهای زیادی وجود دارد که لازم است بررسی کنید. کاتلیا قصد دارد با ارائه این متن ویژگی ها شال و روسری خوب را به اطلاع شما عزیزان برساند تا با وسواس بیشتری انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

همه می دانیم که شال و روسری از مهم ترین پوشاک استایل بانوان ایرانی می باشد. آن هم به دلیل عرف جامعه و فرهنگ است که حجاب بانوان بسیار اهمیت دارد. دقت داشته باشید انتخاب شال و روسری مناسب به خاطر نزدیک بودن با پوست صورت شما تاثیر زیادی بر چهره شما دارد و توجه زیادی را به سمت خود جلب می کند. به همین دلیل بهتر است از ویژگی ها شال و روسری خوب آگاهی داشته باشید.

بیشتر بخوانید
شال به رنگ کاتلیا

ویژگی شال و روسری خوب

ویژگی ها شال و روسری خوب

از جهت طرح و رنگ

در قدم اول این سوال مطرح است که می خواهید شال بخرید یا روسری؟ برای پاسخ لازم است تا رنگ پوست خود را بشناسید و متناسب با رنگ پوست خود تصمیم بگیرید که شال بهتر است یا روسری. به طور کلی رنگ ها مانند نارنجی ،قهوه ای و زرشکی برای پوست ها گرم و رنگ ها مانند آبی، سبز و صورتی برای پوست ها سرد مناسب است.

طرح ها بته جقه و گل ها ریز برای بانوان میانسال انتخاب بهتری است. اما هرگز به این معنی نیست که دختران جوان نمی توانند از این طرح ها استفاده کنند. چرا که انتخاب طرح شال و روسری کاملا یک امر سلیقه ای است.

طرح ها ترند مانند نقوش هندسی ،چهارخانه ،سبک کوبیسم برای نسل جوان مناسب تر است.

رنگ ها شارپ و روشن ،طرح ها فانتزی و کارتونی برای سنین نوجوان گزینه مناسبی است.

شال و روسری ها با پارچه رنگی شاد و روشن سبب می شوند سن شما کمتر از سن واقعی که دارید به نظر برسد.

روسری مدیوم اسکارف برگ

از جهت جنس

انتخاب صحیح جنس شال و روسری سبب می شود تا استایل شما شیک و فوق العاده به چشم بیاید. شال و روسری ها موجود در بازار از جهت جنس تنوع زیادی دارد. که باید با توجه به شرایط و موقعیت مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید جنس را انتخاب کنید. به طور معمول برای مهمانی ها رسمی شال و روسری ساتن و ابریشم انتخاب بهتری است. جنس ها نخی برای فصل تابستان و جنس پشمی برای زمستان بهترین انتخاب می باشند.

بیشتر بخوانید
پاییز با شال ها کاتلیا

شال و روسری اسپرت از پرکاربردترین و پرطرفدارترین مدل ها می باشد که در بازار موجود است. شال و روسری های که با انتخاب آن به راحتی می توانید با هر مدل مانتو و لباسی که در نظر دارید به راحتی ست کنید.

شال و روسری مجلسی برای مهمانی ها و مراسم ها مناسب می باشد. همچنین اگر می خواهید با سر کردن شال و روسری مجلسی سن شما زیاد نشان داده نشود سعی کنید انتخابی داشته باشید که در عین سادگی زیبایی خاصی نشان می دهد.

شال و روسری

جمع بندی

سعی داشتیم با این نوشته ویژگی ها شال و روسری خوب را با شما در میان بگذاریم تا راهنمای خوبی برای زمان خرید باشد. در حال حاضر می توانید خرید شال و روسری خود را از طریق سایت به صورت آنلاین که کاملاً امن و مطمئن است انجام دهید. بدون اینکه دردسرها خرید حضوری را پیش رو داشته باشید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *