مقالات

دانستن رنگ شال مورد نیاز و ضروری

رنگ شال مورد نیاز

مسئله ای که برای اکثر بانوان وجود دراد که کمد لباس هایشان پر از شال و روسری با طرح و رنگ ها مختلف است. اما در زمان ست کردن با دیگر لباس ها و تکمیل استایل خود دچار مشکل می باشند. دانستن و آگاهی داشتن از رنگ شال مورد نیاز بسیار کمک کننده است تا در نهایت برای ست کردن با سایر لباس ها با مشکل مواجه نشوید.

راهنمای انتخاب رنگ

اگر رنگ پوست صورت شما تیره است. پیشنهاد ما به هیچ عنوان رنگ ها تیره مانند قهوه ای، بنفش تیره و… نیست. در عوض از رنگ ها روشن استفاده کنید. بهترین گزینه برای انتخاب شال ها به رنگ سفید و لیمویی است. به علاوه رنگ ها صورتی روشن، آبی روشن و به طور کلی رنگ ها پاستلی برای پوست شما مناسب خواهد بود.

اگر رنگ پوست شما روشن است بهتر است از رنگ ها تیره استفاده کنید. رنگ های مانند نارنجی ،قهوه ای ،قرمز و یشمی بهترین رنگ هایی هستند که می توانید انتخاب کنید. و به هیچ عنوان از رنگ ها روشن مانند سفید، کرم و زرد روشن استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید
روسری سال نو

 

کدام رنگ شال مورد نیاز است؟

هنگام خرید شال و روسری با ورود به بازار با طیف زیادی از طرح و رنگ مواجه می شوید. اما لازم است بدانید داشتن چه رنگ های ضرورت دارد. شال ها با رنگ سفید، مشکی ، طوسی ،سرمه ای ،بژ ،زرشکی بسیار لازم و کاربردی برای هر خانمی می باشد.

شال سفید

سفید از گروه رنگ ها خنثی و اصیل است که به راحتی می توانید آن را با هر رنگ مانتو کفش و کیف که مد نظرتان است ست نمایید. به طوری که برای استایل ها غیر رسمی از شال سفید نخی استفاده کنید.

شال مشکی

بسیاری از افراد هستند که به رنگ مشکی علاقه دارند و در استایل های خود از این رنگ استفاده می کنند. داشتن یک شال مشکی در کمد بانوان لازم است. داشتن این رنگ به شما کمک می کند تا از آن برای استایل ها رنگارنگ یا شلوغ خود استفاده کنید.

شال طوسی

از دسته رنگ ها خنثی می توان به رنگ طوسی اشاره کرد. که از مزایای این رنگ می توانید با هر لباسی که دوست دارید ست کنید. لازم است بدانید که ترکیب رنگ طوسی با رنگ های مانند سرمه ای، سفید، قرمز تیره یا هر رنگ روشنی مانند زرد و صورتی بسیار جذاب خواهد بود.

شال بژ

رنگ فوق العاده شیک و سنگین که شما باید در کمدتان شال به این رنگ داشته باشید. تا به کمک این رنگ کلاسیک ظاهر خودتان را جذاب و شیک نمایید.

شال سرمه ای

درست است که این رنگ در دسته بندی رنگ ها تیره قرار دارد. اما تناژ آبی آن چهره شما را به هیچ وجه خسته و پژمرده نمی کند. و می توانید برای ست کردن با سایر لباس ها به رنگ تیره یا از رنگ هاروشن نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
شال و روسری مجلسی به سبک کاتلیا

شال سرمه ای

سایر رنگ ها

به اضافه رنگ های که در بالا به آن اشاره شد. یکسری دیگر از رنگ ها شال که باید داشته باشید تا کمد شما تکمیل شود. شال ها با رنگ پاستلی، شال ها هاوایی، طرح راه راه، شال ها آب رنگی و شال های که رنگ سال را دارند.

 

جمع بندی

رنگ بندی معمولاً مهم ترین فاکتوری است که در زمان خرید شال و روسری باید مورد توجه قرار گیرد. کاتلیا با داشتن طرح و رنگ ها متنوع و جدید تمامی سلیقه ها با سنین مختلف را دربر می گیرد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *