مقالات

ست کردن استایل زمستانی

رنگ لباس زمستانی

شیک پوشی و خوش تیپ بودن برای اغلب افراد مهم است. این اشخاص به دنبال راهی برای زیبا تر به چشم آمدن هستند. شرایط جوی مخصوص هر فصل باعث شده تا تعدادی از رنگ ها در برخی از فصل ها زیبایی بیشتری داشته باشند و همچنین بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند. زمستان از فصل های سرد سال است. که علاوه بر داشتن لباس های خاص خود دارای ترکیب رنگ لباس زمستانی از رنگ های خنثی تیره مانند سیاه و خاکستری ذغالی می باشد.

شال مینیمال

بهترین ترکیب رنگ لباس زمستانی

با توجه به شرایط آب و هوایی در هر فصل باید لباس های خود را مناسب آن فصل انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ لباس مناسب باید به سراغ رنگ های گرم بروید و این گرما هم به خودتان و هم به دیگران انتقال پیدا می کند.

خرید شال پائیزی

شتری : از پرطرفدارترین رنگ لباس زمستانی رنگ شتری می باشد. این رنگ واقعا هم جذاب و زیبا است و کاربرد زیادی در لباس های زمستانی دارد. طرفداران این رنگ معتقد هستند که ست های جذابی را می توانند با این رنگ خلق کنند.

نارنجی : این رنگ گرم طرفداران خاص زیادی دارد که در استایل بسیار جذاب است و زیبایی شما را دو چندان می کند. در صورتی که این رنگ را به درستی در استایل خودتان بکار ببرید جذابیت شما را افزایش می دهد. طراحان و کارشناسان در زمینه مد اعتقاد دارند که استفاده از این رنگ افراد را خاص کرده و حس خوب و انرژی مثبت را به دیگران منتقل می کنند.

قرمز : این رنگ بیشتر مناسب پوست های روشن می باشد و رنگ قرمز با تناژ تیره هم می تواند به پوست های تیره زیبایی بدهد. ضمن اینکه شما می توانید با استفاده از شال یا روسری قرمز با دیگر رنگ لباس زمستانی ترکیب و استایلی خیره کننده داشته باشید.

بیشتر بخوانید
کاتلیا مناسب همه افراد با هر سلیقه ای

رنگ لباس زمستانی

خردلی : این رنگ جزء رنگ های گرم است که نشانه ی آرامش است و قدرت تأثیر گذاری زیادی دارد. و استفاده آن در استایل زمستانه باعث جلب توجه و تأثیر مثبت در دیگران می شود و کاربرد زیادی در به وجود آوردن یک استایل عالی دارد.

سبز زیتونی : کافیست یک بار از این رنگ در لباس‌های خود استفاده کنید تا متوجه شوید این رنگ چقدر با پوشش شما و فصل‌های سرد سازگار است. و میتوان آن را به راحتی با رنگ های زرد، سبز، قهوه ای‌ و ارغوانی و مشکی ست کرد.

رنگ لباس زمستانی

نکات کاربردی و مهم برای ست کردن لباس در زمستان

پوشیدن بوت و نیم بوت

در انتخاب کفش دقت زیادی داشته باشید زیرا کفش ها در زیبایی استایل شما بسیار نقش مهمی دارند. استفاده از بوت و نیم بوت مناسب می تواند گزینه ی مناسبی در فصل زمستان باشد. داشتن نیم بوت به رنگ مشکی، کرم، بژ می توانند با ترکیب شلوارهای جین و انواع لگ جذابیت کافی را به استایل شما بدهند.

پوشیدن چند لایه لباس

به جای پوشیدن یک لایه لباس ضخیم از چند لایه لباس نازک روی هم که ترکیب رنگ لباس زمستانی در آن رعایت شده باشد استفاده کنید. این کار هم بهتر گرمتان می‌کند و هم باعث می‌شود که بتوانید هر زمان هوا گرم شد چند لایه از لباس هایتان را در بیاورید.

اکسسوری ها را فراموش نکنید

استفاده از اکسسوری ها مانند شال و روسری ، شال و کلاه ،دستکش و…. به تنهایی استایل شما را خاص و جذاب می کنند. در زمان انتخاب به ترکیب رنگ لباس زمستانی خود دقت ویژه ای داشته باشید زیرا که اشتباه کوچک کل استایل شما را به خطر می اندازد. رنگ های آبنباتی در اکسسوری و رنگ لباس مناسب زمستان می توانند به خوبی در استایل شما خود را نشان دهند و حس و حال زمستان را القاء کنند.

بیشتر بخوانید
ست هودی و شلوار کاتلیا

رنگ لباس زمستانی

جمع بندی

با توجه به همه مواردی که در بالا گفته شد برای استایل شیک و جذاب از رنگ ها لباس زمستانی می توانید با انتخاب رنگ های خنثی گزینه ای بیشتری داشته باشید. تا با تغییر دادن اجزای کوچک مانند خرید شال و روسری با رنگ های گرم و یا شلوار شیک ترین استایل زمستانی را داشته باشید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *