مقالات

ست کردن به سبک کاتلیا

ست کردن شال و روسری

شیک پوش بودن و انتخاب لباس مناسب برای بانوان ایرانی از اهمیت زیادی برخوردار است. از جمله موضوعاتی که برای زنان و دختران به ویژه در کشور ما قابل توجه می باشد داشتن ظاهری آراسته و شیک است. در این خصوص هماهنگی و یا در اصطلاح عامیانه ست کردن شال و روسری با دیگر انواع پوشاک مانند مانتو ، شلوار، کیف و کفش بسیار کاربردی است و به چشم می آید. با خرید شال و روسری کاتلیا می توانید از انواع مختلف سبک و طرح ها استفاده کنید.

نکات ست کردن شال و روسری با مانتو

ست کردن با مانتو طرح دار یا ساده

اگر مانتوی دارید که پر از طرح و رنگ و لعاب است بهتر است که از شال و روسری ساده یا ترجیحاً تک رنگ استفاده کنید تا پوششتان بیش از حد شلوغ نشود. و برعکس این موضوع اگر مانتویتان ساده، تک رنگ و راسته است می توانید با خرید شال و روسری طرح دار استایلتان را از سادگی در بیارید و به آن رنگ و لعابی تازه ببخشید.

ست کردن شال و روسری

ست کردن شال و روسری با جنس مانتو

اگر جز افرادی هستید که خیلی به طرح های شلوغ علاقه ای ندارند و استایل تک رنگ را دوست دارید در عین حال می خواهید که کمی از سادگی در بیایید می توانید جنس مانتو و شال را با هم ست کنید. به طور مثال اگر مانتوی با آستین حریر دارید می توانید با شال حریر ست کنید یا مانتو با یقه یا آستین کار شده را همراه با شال کار شده استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
راهنمای خرید شال بافت

ست کردن شال و روسری

مدل های بستن شال و روسری متناسب با مانتو

نحوه بستن شال و روسری باید متناسب با مدل مانتو باشد به طور مثال اگر مانتویتان طرح دار است یا سنگ دوزی شده و کار شده بهتر است که شال یا روسری را ساده ببندید. اگر مانتو یقه بزرگی دارد شال یا روسری را در پشت گردن ببندید. و برای مانتو ساده راسته یا مانتو کتی می توانید شال یا روسری را با گره های خاص و بزرگ ببندید.

اهمیت رنگ در هماهنگی شال و روسری با سایر پوشاک

رنگ، مهم‌ترین مؤلفه در ایجاد تناسب و ست کردن لباس ها است. توجه به رنگ ها و مفاهیم مرتبط با آن در انتخاب یک استایل مناسب، بسیار مفید است. در این بخش اطلاعاتی درباره رنگ شناسی و روش های ست کردن شال و روسری با سایر پوشاک را در اختیارتان می گذاریم.

رنگ های خنثی

رنگ های خنثی به رنگ هایی چون سفید، سیاه، خاکستری، طوسی، انواع کرم و … گفته می شود که درخشندگی رنگ های دیگر را ندارند و به شکلی دارای حالتی آرام و طبیعی هستند. در صورتی که مانتوی با این رنگ ها دارید می توانید آن را با اغلب رنگ های دیگر شال و روسری ست کنید.

ست کردن شال و روسری

رنگ های مکمل

رنگ‌های مکمل مانند دوستان صمیمی، تقریباً هرجا که در کنار یکدیگر قرار بگیرند، ترکیب زیبایی می‌سازند. به طور مثال رنگ سبز و قرمز مکمل هستند و می توانید یکی را به عنوان مانتو و دیگر برای شال و روسری انتخاب کنید. یا رنگ آبی و زرد برای ست کردن شال و روسری با لباس بسیار مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید
انتخاب روسری شیک

شیک بپوشید

داشتن استایل زیبا و هماهنگی در ظاهر باعث می شود شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیایید. حتی اگر گران ترین و خوش رنگ ترین لباس ها را داشته باشید اما اصول ست کردن آن ها را ندانید، نمی توانید ظاهری آراسته داشته باشید. اصول و روش های ست کردن شال و روسری با لباس های دیگر بحث بسیار مفصل و جذابی است، که دانستن درباره آن به خوش پوشی ما کمک بسزایی می کند و باعث بهتر دیده شدن ما می شود. کاتلیا سعی کرده تا در این متن اطلاعات کاربردی و مفیدی را در اختیار شما همراهان عزیز و دوست داشتنی قرار دهد.

با كاتليا روز هارو رنگ آميزى كنيد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *