مقالات

شال حریر نازک، خنک و سبک

شال حریر نازک

شال حریر نازک یک اکسسوری درخشان و جذاب می باشد که می تواند به استایل شما جذابیت و شیک بودن را ببخشد. در واقع این شال از جنس حریر باکیفیت تولید شده و با بافت شیشه ای خود ظاهری درخشان و خیرکننده دارد. این سبک شال در مدل های متنوع از مرمید ، دونات ، کندی با ظاهری لطیف و براق انتخابی محبوب در بین بانوان محسوب می شود. این شال به دلیل نازکی و سبکی ، به راحتی روی سر قرار می گیرند.

برتری های انتخاب شال حریر نازک

ظاهر شیک و مجلسی : جنس حریر ظاهری لوکس و مجلل دارد و می تواند به استایل شما جلوه ای خاص و منحصر به فرد ببخشد.

سبک و خنک : این شال ها بسیار نازک و سبک هستند و برای استفاده در فصل گرم و تابستان گزینه مناسبی هستند.

تنوع رنگ و طرح :  این محصول در رنگ ها و طرح ها متنوعی تولید و عرضه می شوند. که می توانید براساس استایل و سلیقه شخصی از میان آن ها انتخاب کنید.

مراقبت و نگهداری شال : این محصول را باید با احتیاط شست. برای شستشو این شال ها از آب سرد و شوینده ملایم استفاده کنید و از چلاندن و فشردن آن ها خود داری کنید.

کاربردهای شال : این شال را می توانید در موقعیت های مختلفی مانند مهمانی، عروسی، دورهمی دوستانه و حتی استفاده روزمره به کاربرد.

شال حریر سبز

نکاتی برای استایل کردن با شال حریر

به رنگ پوست خود دقت داشته باشید: اگر پوستی روشن دارید می توانید از شال حریر نازک با رنگ های روشن بهره ببرید. اگر پوست گندمی دارید می توانید از شال با رنگ های تیره استفاده کنید.

براساس موقعیت انتخاب کنید : برای موقعیت های رسمی از شال حریر شیشه ای با رنگ تیره تر و طرح ساده تر استفاده کنید. برای موقعیت های غیر رسمی می توانید از شال با رنگ روشن و طرح شلوغ استفاده کنید.

توجه به رنگ استایل : رنگ این سبک شال را باید متناسب با رنگ دیگر لباس ها انتخاب کنید. می توانید از رنگ های مکمل یا متضاد استفاده کنید.

شال حریر سرمه ای

خصوصیات شال حریر

حریر به پارچه ابریشمی بسیار نازک می گویند. که علاوه بر سبکی که دارند برای استفاده در مجالس خاص بسیار مناسب هستند. پارچه حریر علاوه بر شال و روسری می تواند در لباس های دیگر مانند شومیز و مانتو مشاهده کرد.

شال حریر اسپرت از دیگر انواع شال کاربردی می باشد. که شرایط را برای افرادی که طرفدار سبک اسپرت هستند فراهم می کند تا به راحتی بتوانند استایل مورد علاقه خود را خلق کنند. این محصول  اصلا چروک نمی شود. شال حریر نازک را می توانید در تابستان های گرم با هر نوع مانتویی و هر رنگی ست کنید. چرا که این پارچه ها به دلیل سبکی و الیافی که دارند از تعریق بیش از حد جلوگیری می کند و شرایط مساعدی را برای شما فراهم می آورد.

شال حریر سرخابی

چند استایل کاربردی با شال حریر

برای یک ظاهر رسمی، شال حریر نازک را با یک لباس مشکی ساده ست کنید.

برای یک ظاهر معمولی، شال حریر نازک را با شلوار جین و تیشرت ست کنید.

برای یک استایل جسورانه، این شال را با یک لباس رنگ روشن ست کنید.

شال فیلی

جمع بندی

از شال برای زیبایی و پوشش در فصل های مختلف سال می توان نهایت استفاده را برد و نسبت به استایلی که هر فرد دارد  به انتخاب شال مناسب می پردازد.  هنگام انتخاب شال شیشه ای، باید به رنگ، طرح و جنس آن توجه کنید. همچنین باید مطمئن شوید که شالی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا به روش های مختلف ببندید. برای خرید شال و روسری می توانید به فروشگاه تخصصی کاتلیا در این حوزه مراجعه نمایید و خرید آنلاین خود را ثبت کنید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *