مقالات

شال های طرح دار کاتلیا

شال طرح دار

شال و روسری از مهم ترین پوشش ها برای خانم ها و بانوان جوان محسوب می شوند که می توانند زیبایی و جذابیت ظاهر و استایل را تکمیل کنند. از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح شال حساسیت لازم را به خرج دهید. استفاده از شال طرح دار یکی از موارد پرطرف‌ دار در بین خانم‌ها است. و همه خانم‌ها حتما یک شال طرح‌ دار در کمد خود دارند. برای خرید شال باید ابتدا به ست کردن شال با دیگر اجزای استایل دقت کنیم.

تعریف شال طرح دار

از جدیدترین شال های طرح دار شال های دیجیتالی می باشند که عمدتاً از جنس های نخی، سوپرنخ ، و نخی حریر می باشند عمدتاً اکثر این طرح ها در بازار بصورت اسپرت هستند و دارای کیفیت های مختلفی می باشند. دقت بالای طراحی و سبک سه بعدی باعث جذابیت هرچه بیشتر این طرح از شال ها شده است.

خرید شال 7453

 

انواع طرح شال

ست کردن شال طرح دار با مانتو، انتخاب درست رنگ و طرح شال یکی از موارد مهم در انتخاب شال است. یکی از مواردی که باید در انتخاب رنگ شال باید دقت کرد توجه به رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ مو است. مجموعه کاتلیا با تنوع طرح های بسیار سعی داشته تا همه سلیقه ها را تامین کند. برخی از این طرح ها شامل موارد زیر می باشد.

  • فانتزی
  • طرح گل
  • حیوانات
  • پلنگی
  • چهارخانه
  • اشکال هندسی

خرید شال طرح نارگیل

نکته مهم

طرح و رنگ شال اگر بدرستی انتخاب شود باعث ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر شما می شود از این رو بهتر است در هنگام انتخاب شال وسواس لازم را به خرج دهید. توجه داشته باشید که اگر سایر لباس های شما ساده می باشند بهتر است شال طرح دار یا گلدار را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا در ظاهر و استایل شما تغییرات مثبتی ایجاد شود همچنین اگر از لباس های طرح دار استفاده می کنید شال های ساده می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

بیشتر بخوانید
نحوه ست کردن شال و روسری با مانتو بلند

اصول ست کردن شال طرح دار با مانتو ساده

  1. استفاده رنگ تیره و مشکی: راحت‌ترین و بهترین گزینه به ویژه برای شال‌های طرح شلوغ، ست کردن شال‌ طرح‌ دار با مانتوی مشکی است. هر زمان که گزینه‌ای برای انتخاب نداشته باشید، مانتوهای مشکی و تیره به شما کمک می‌کنند.
  2. استفاده از رنگ‌­های خنثی: راه دیگر برای ست کردن شال طرح دار ساده و شلوغ ست کردن شال با دیگر رنگ های خنثی است. شما می توانید از رنگ هایی مانند طوسی، سفید، سورمه ای، زیتونی، قهوه ای، کرم و حتی بژ استفاده کنید.
  3. استایل مونوکروم: شما می‌توانید شال‌های طرح‌دار را در استایل‌های مونوکروم خود استفاده کنید. به‌طوری‌که رنگ شاخص شال هم طیف با رنگ استایلتان باشد. به‌عنوان‌ مثال استفاده از شال طرح بربری و یا پلنگی در استایل‌های کرم و شتری.
  4. ست کردن با رنگ‌های مشابه: در دایره رنگ‌ها هر رنگ با رنگ مجاور خود به راحتی ست می‌شود که به این رنگ‌ها تن رنگی مشابه می‌گویند. مانند ترکیب رنگ‌های سبز و زرد که مناسب هستند.
  5. ست کردن رنگ‌های مکمل یا متضاد: در دایره رنگ‌ها هر رنگ با رنگ روبروی خود ست می‌شود. به آن رنگ مکمل یا متضاد می‌گویند. ترکیباتی مانند زرد و بنفش یا آبی و نارنجی در این دسته جای می‌‍­گیرند.
  6. بهره گرفتن از مد روز و علایق شخصی: گاهی برای داشتن ایده‌های متنوع و خاص مد و ترندهای روز را در نظر داشته باشید.

خرید شال مشکی خاص

اصول ست کردن شال طرح دار با مانتو طرح دار

در حالت کلی نباید شال‌های طرح‌دار را به‌خصوص شال‌هایی که طرح شلوغ دارند را با مانتوهای طرح‌دار ست کرد. اما گاهی استثناهایی وجود دارد. اگر شما هم می‌خواهید شال طرح‌ دار را با مانتوی طرح‌دار ست کنید باید یک سری اصول را یاد بگیرید و در استایل سازی خود رعایت کنید:

  1. یکسان بودن طرح مانتو و شال: ست کردن مانتوهای چهارخانه با شال مجلسی به طرح چهارخانه و با رنگ سفید و مشکی.
  2. دقت به ترکیب رنگ‌ها: حتماً نباید طرح مانتو شال یک‌شکل باشد، شما باید در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید. برای یک مانتوی سبز ارتشی از یک شال طرح‌ دار با تناژ سبز روشن و فسفری یا کرم استفاده کنید.
  3. ست کردن دو طرح متفاوت با هم: ست کردن شال و شال پلنگی با مانتوهای راه‌ راه و ترکیب شال مجلسی طرح هندسی با مانتوهای چهارخانه.
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *