مقالات

معنای رنگ ها شال و روسری

معنی رنگ ها در استایل

بر هیچ کس پوشیده نیست که معنی رنگ ها در استایل چقدر تاثیر گذار است. از آنجایی که رنگ ها در طراحی مد و پوشاک نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. کاملا مشخص است که رنگ عامل اصلی خرید یک لباس یا یک محصول است. بررسی ها و تحقیقات نشان می دهد که رنگ لباس و شال و روسری بانوان احساسات را نیز تغییر می دهد. رنگ لباس شما می تواند وضعیت و سطح هوش و سلیقه شما را به دیگران انتقال دهد.

معنی رنگ ها در استایل و طرح شال و روسری

در حال حاضر برای خرید شال و روسری با طرح و  رنگ دلخواه را به راحتی می توانید پیدا کنید. علم روانشناسی اثبات کرده که هر چقدر رنگ روشن تر باشد شادی و اعتماد به نفس فرد در جمع بیشتر می شود. جالب است بدانید که روسری و شال با رنگ شاد بانوان را به سمت برون گرایی هدایت می کند. در این متن سعی داریم به شما کمک کنیم تا درک بهتری از رنگ متناسب با روحیه خودتان را پیدا کنید و از فواید رنگ ها بهره بگیرید.

معنی رنگ ها در استایل

روانشناسی طیف رنگ آبی

آبی رنگی پرقدرت تلقی می شود این رنگ نماد آرامش بوده که به فرد القاء می کند. روانشناسان استفاده از رنگ آبی را برای مصاحبه ها شغلی و جلسات مهم تجاری پیشنهاد می کنند. طبق بررسی ها روانشناسی این رنگ نماد دانش ،قدرت ،صداقت است احساس آرامش و تسکین دهنده ذهن می باشد.

معنی رنگ ها در استایل

روانشناسی طیف رنگ قرمز

قرمز رنگ غالبی می باشد این رنگ نماد قدرت و گرما است. قرمز یک رنگ جهانی که مورد علاقه اکثریت می باشد. روانشناسی این رنگ می گوید می توان در مکان و محل هایی استفاده کرد که بخواهید توجه دیگران را به خود جلب نمایید.

بیشتر بخوانید
استایل با شال بافت

روسری ابریشم

روانشناسی طیف رنگ سبز

رنگ سبز قطعا معنی آرامش بخشی را القاء می کند. از نظر روانشناسی این رنگ نماد اطمینان و تعادل است. رنگ سبز نشان دهنده شخصیت دلسوز و مهربان می باشد. این رنگ در صنعت مد و پوشاک به خصوص در حوزه شال و روسری از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ ها است.

سبز شیک

 

 

روانشناسی رنگ مشکی

رنگ مشکی نماد اقتدار است و سبب لاغرتر نشان دادن افراد می شود. افرادی که به دنبال سبک لباس ها با کلاس و خاص هستند از این رنگ استفاده می کنند. روانشناسی رنگ مشکی افرادی که تمایل به این رنگ دارند از قدرت تخیل بالایی برخوردارند و در روابطشان جدی هستند. شخصیت افرادی که به رنگ مشکی علاقه دارند بیشتر دارای روحیه مستقل  می باشند.

معنی رنگ ها در استایل

اهمیت رنگ شال و روسری

شال و روسری پوشاک مهمی است. که تمامی بانوان در کشور ها اسلامی به عنوان حجاب و پوشش استفاده می کنند. البته این پوشاک مخصوص کشورها اسلامی نمی باشد و بانوان در کشور های اروپایی از آن به عنوان نوعی اکسسوری بهره می گیرند. تا استایل خود را جذاب و شیک تر نمایند.

شال و روسری نوعی پوشاک هستند که به چهره شما بسیار نزدیک است و برای خرید آن ها بهتر است بسیار دقیق عمل کنید. تا رنگ ها به پوست شما بیاییند و به جذابیت چهره شما بی افزایند.

جمع بندی

معنی رنگ ها در استایل و لباس نه تنها جنبه زیبایی دارد بلکه از نظر روانشناسی مفهوم و بینش خاصی دارد. هنگامی که برای خرید شال و روسری اقدام می کنید رنگ ها اولین فاکتوری است نظر شما را جلب می کند و در اینجا اهمیت معنی رنگ ها را درک می کنید. کاتلیا بهترین انتخاب برای شما عزیزان که به دنبال رنگ ها شاد و متنوع هستید.

بیشتر بخوانید
دنیای شال های فانتزی، کاتلیا 
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *