مقالات

بسته بندی جذاب و جدید کاتلیا

بسته بندی شال و روسری

شال و روسری یکی از پوشاک مورد استفاده بانوان در کشور ما می باشد. که در زمان خرید شال و روسری نوع بسته بندی شال و روسری بسیار اهمیت دارد و درنظر مشتری تاثیر گذار است. که می تواند آن خرید برای خود فرد باشد یا به عنوان کادو برای شخص دیگری باشد. به همین خاطر شکیل و زیبا بودن نوع بسته بندی در نظر مشتری بسیار تاثیرگذار است.

بسته بندی جدید کاتلیا به صورت یک ساک یا باکس مقوایی با لوگو و برند کاتلیا می باشد. که شال یا روسری به صورت رول شده درون این باکس قرار می گیرد و بسیار جذاب و زیبا خدمت شما ارائه می شود.

روسری کاتلیا کد 312

بسته بندی شال و روسری

بسته بندی شال و روسری هر چقدر جذاب و خاص تر باشد نظر مشتری را بیشتر را جلب می کند. نهایت تلاشمان را کرده ایم که شیک ترین نوع بسته بندی را ارائه دهیم. برای این طراحی زمان بسیاری گذاشته شده است. در ابتدا برای طراحی جعبه مقوایی باید اطلاعاتی در مورد سلیقه بازار ،وزن کالا ، نوع محصول و …. در اختیار طراح قرار گیرد تا بتواند بهترین طرح که متناسب محصول باشد را خلق کند.

بسته بندی شال و روسری

 

تاثیرات بسته بندی

بسته بندی شال و روسری برای جلوه بخشیدن به کار می رود. همانطور که گفته شد این باکس مقوایی برای شال یا روسری بهترین گزینه می باشد. و باعث بیشتر دیده شدن برند می شود. با وجود این باکس مقوایی محصول به صورت مرتب و بدون آسیب به دست مشتری می رسد. ضمن اینکه مشتری می تواند شکل ظاهری متفاوت تری را در اختیار داشته باشد. با این نوع بسته بندی هم می توانید رضایت مشتری را به دنبال داشته باشید. و هم برند خودتان را بیشتر معرفی می کنید که در نهایت فروش بیشتری را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید
نگهداری و شستشو شال بافت

روسری گلگلی

 

هدیه مناسب

شال و روسری هدیه بسیار خوبی به ویژه برای بانوانی که به استایل و پوششان اهمیت می دهند. اما نکته مهم در هدیه دادن شکل ظاهری آن است. که کاتلیا با بسته بندی شال و روسری جدید این موضوع را حل کرده و جایی برای نگرانی نیست. چرا که این بسته بندی به قدری شکیل و زیبا است که کاملا برای هدیه دادن مناسب می باشد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *